a) můžeš si počíst zde:
http://www.hyundai-forums.com/dm-2013-l ... tself.htmltřeba poznáš svůj případ. Týká se to sice SantaFéček, ale Tusík měl hw senzorů "Blind Spoot Detection" s vyhodnocovací logikou a parkovací senzory veskrze stejné.
Jo: informace v tomto vláknu jsou data až po prosinec 2014, tedy starší. Pokud to byla tehdy vina špatného návrhu/designu BSD senzoru, tak se to od té doby na základě zpětné vazby od klientů/ze servisů/ jistě změnilo k lepšímu.
b) zde je o něco novější vlákno:
http://www.kia-forums.com/2016-sorento/ ... elled.htmlDrobná (a pohříchu mnoho neřešící) úvaha:
- pokud by to bylo spojem/konektorem a ten nebyl v pořádku: asi by se BSD nedalo resetovat vždy a stále stejným způsobem, tedy vypnutím motoru a opetovným nastartováním (tedy resetem řídící jednotky) a mělo by to podstatně náhodnější charakter deaktivace / aktivace. Pokud bych se měl dopustit nějaké úvahy co je v kauze "BSD" na základě čtení výše uvedených vláken, pak pokud netaháš přívěsný vozík s nákladem, neprojevuje se ti to za deště a ještě i za chladného počasí, pak klidně jde, bohužel, o náhodné chyby, vyplývající z podstaty činnosti BSD seznoru - laicky tedy "radarového typu", vyhodnocování ultrazvukových odrazů. A zde se může dostat do hry i určitý jízdní profil cesty, kudy jezdíš (zdalipak se ti tato chyba třeba objevuje stále stejně, anebo výrazně častěji) při průjezdu jistými místy, uličkami, kovovým oplocením zahrad, apod? Jen uvažuji ....