Právě je 21 úno 2019, 16:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2 a 3 válec bez výkonu
PříspěvekNapsal: 31 led 2019, 22:23 
Offline

Registrován: 31 led 2019, 21:51
Příspěvky: 3
Atos Prime 1,0i 43Kw 100 tis km
2 a 3 válec bez výkonu. Tlaky ve všech válcích kolem 10, vyměněn modul zapalování, kabely, svíčky. Po odpojení vstřiku paliva na 2 nebo 3 válci minimální změna v chodu motoru. Po odpojení 1 nebo 4 skoro zhasne. Prohodil jsem vstřiky 1 a 2, žádná změna. Kabeláž od svorkovnice ke vstřikům rozebrána a proměřena, vypadá ok.
Neví někdo co by to mohlo být??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2 a 3 válec bez výkonu
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019, 10:39 
Online
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 1813
Bydliště: Praha
Vyndej celou palivovou lištu i se vstřiky dej si na motor nějakou nádobu podrž celou lištu a ať ti někdo krátce nastartuje - všechny vstřiky by měli stříkat stejně co do tvaru paprsku a množství - pokud stříkají stejně a čerpadlo ti natlakuje benzín na cca 3 bary v liště, hledej problém v elektrice tedy v zapalování. Ten zapalovací modul dokáže slušně pozlobit.
Máš jeden a od něj kabely ke všem svíčkám? Tam bacha jsou tam výstupy očíslované a musí být spojeny se správnou svíčkou - válce se počítají od rozvodu válec 1 a u spojky je válec 4.
Pokud máš např. jako santa jeden modul a z něj kabel k jedné svíčce a celkem máš tyhle moduly dva tak taky záleží na poloze na kterou svíčku nasadit a kterou připojit. Nejnovější motory pak mají pro každou svíčku svoji cívku.......

No a ty tlaky mi nepřijdou moc vysoký, očekával bych tak 12-14 barů .....

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2 a 3 válec bez výkonu
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019, 20:40 
Offline

Registrován: 31 led 2019, 21:51
Příspěvky: 3
Palivové čerpadlo a vstriky odzkoušené. Vše ok.
Oba modulu zapalování taky. Závada bude někde v ovládání modulu pro 2 a 3 válec. :-k


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2 a 3 válec bez výkonu
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019, 22:12 
Offline

Registrován: 31 led 2019, 21:51
Příspěvky: 3
Závada nalezena a odstraněna. Na novém modulu byla vadná svorkovnice. :D/
Taková pí...... :roll: , ale dala zabrat. Už jsem chtěl rozebírat kabeláž.
Díky za pomoc. :wink:


Přílohy:
IMG_20190201_200351.jpg
IMG_20190201_200351.jpg [ 108.53 KiB | Zobrazeno 289 krát ]
IMG_20190201_200304.jpg
IMG_20190201_200304.jpg [ 101.33 KiB | Zobrazeno 289 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2 a 3 válec bez výkonu
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019, 14:33 
Online
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 1813
Bydliště: Praha
Vždy dle Murphyho zákonů se porouchá vždy vše co se porouchat může, navíc i to co nečekáš, nepředpokládáš, nebo to k čemu se vůbec nedá dostat, aniž by se rozebrala půlka auta :D

Dobrá práce :!:

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye