Sportove pruziny

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od Mexican »

vyfuk znacky Ramus? :twisted:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Reklama
 

N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od N2DRFT »

Mexican píše:vyfuk znacky Ramus? :twisted:
výfuk myslím maxxinox a velkej bordel nedělá, prostě se mi to líbilo, tak ho tam má a ke stylu rally patří velkej lauf :)
časem snad bude i využitej v plným rozsahu :)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od 89majlo96 »

To vyzera ako by tam tie sportove pruziny ani neboli, teda ja tam ziadny rozdiel nevidim, len vzadu to sedi ako keby si bol nalozeny 8-[
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od Hardcam »

Taky jsem nic nepoznal :cry:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od N2DRFT »

v reálu je to znát dost, obzvlášť z jízdních vlastností. Vpředu si to sedne trochu níž, když nastoupim :) A taky 4cm nejsou nic, ale zase jít dolů o 6 a víc už vyžaduje stavitelnej podvozek nebo vzduch. Hlavně, že to líp drží v zatáčkách. A jinak minimálně u fotky zezadu je to znát dost.
Naposledy upravil(a) N2DRFT dne 15 črc 2012, 00:10, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od pilotzz »

Hele, ty kola jsou 17"? máš je v TP, resp. na STK (..až půjdeš..) máš nějaký techničákový?
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od Hardcam »

to sooo 16ky
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od N2DRFT »

Jsou to 16ky a jediný co nesedí je o něco nižší ET- asi o 2. Nejspíš na technickou ale pojedu stejně radši s origo 16kama hjondé :)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
jan.skr
**
Příspěvky: 118
Registrován: 04 zář 2011, 18:24
Bydliště: Matka měst a nálad

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od jan.skr »

no na poslední fotce to vypadá že je sníženej spíš ten Megane :-k

ale jinak pěkná tříca, snad se jí taky za několik let dočkám :mrgreen:
Mazda 323f BA 1.5
ex Coupe 98´ 2.0
ex Accent 98´ 1.3
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od N2DRFT »

mégane je takhle od výroby, zpředu to vypadá, že je nízko, ale ze stran jsou velký mezery mezi kolem a blatníkem.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od N2DRFT »

Dneska jsem objevil hustou úpravu od korejců, speciální podložky, který asi maj za úkol snížit auto nebo co? http://mazl1k.rajce.net/podlozky
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od 89majlo96 »

Ak by mala triciatka spodne a horne ramena na napravach tak by to vyznam malo
Obrázek
ale kedze je tam McPherson tak neviem aky ucel to tam plni, ale o znizeni pochybujem.
Obrázek
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od pietro32i »

Kurňa chlapi, riešite tu zníženie podvozku a ja mám problém práve s príliš nízkym podvozkom. Jazdím občas na záhradu takou poľnou hlinenou cestou a jedno miesto do kopca neviem prejsť bez toho, aby som škrtol spodkom. Zrejme prahom, nepodarilo sa mi však nájsť presné miesto, keďže je to naštastie hlina, tak žiadne škrabance nevidieť (alebo je to niečo iné, viac v strede podvozku, kam až nedovidím). V tom mieste pomaly ísť nemôžem, pretože potom zase zostanem stáť v kopci a kolesá hrabú na mieste. Ak idem rýchlejšie, tak škrtnem spodkom. Iné autá tam nemajú problém, takže buď mám príliš nízko podvozok len ja, alebo je to tak na všetkých i30-tkách.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od pilotzz »

[quote="pietro32i"][/quote]
Taky bych uvítal štelovatelný podvozek ala audi allroad :mrgreen: CWčko má ještě o 5cm delší rozvor a už jsem musel odmítnout dvě garáže, páč bych do nich nenajel kvůli velkému zlomu.. :cry: Na dálnici bych do posadil co nejníže, vítr se na dýchavičné 1,4ce projevuje velmi...
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Sportove pruziny

Příspěvek od pietro32i »

Na diaľnici jaksi nemám väčší problém, tá 1,4-ka pôjde aj 200 a v miernom stúpaní ani nespomalí pri 130-tke. Pri väčšom stúpaní, ak chcem držať tempo, tak už musím podraďovaďovať - ale to na každom aute pod 2 litre. Serie ma však trochu ten príliš nízky podvozok, svokor sa mi smeje, že neviem jazdiť ](*,) a musím tam jazdiť inou, horšou cestou vysypanou štrkom. Tam je tiež jeden stupák, síce miernejší, ale tiež tam nemôžem ísť príliš pomaly, aby som v kopci neostál stáť. Keď počujem tie kamienky narážajúce na podvozok, tak mi tiež nie je do smiechu.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Odpovědět

Zpět na „i30 Úpravy (tuning)“