1,6 CRDI (66 kW) - zkušenosti 95.000 km

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cvrček
**
Příspěvky: 266
Registrován: 30 črc 2011, 08:33

1,6 CRDI (66 kW) - zkušenosti 95.000 km

Příspěvek od Cvrček »

Vážení kolegové,
tímto se s vámi pomalu loučím, neb jsme právě dnes objednali zcela novou Octavii 3,
Combi 2,0 TDI, 110 kW (jj, už jsou nás doma celkem 4)

Pár zkušeností s dosavadní I 30, 1,6 CRDI, 66 kW, rv. 2011, paket Tricolor, černá metalíza
----------------------------------------------------------------------
Co bylo super:

1) každý rok jsme najeli cca 30.000 km - absolutně bez závad
2) pravidelný 1-roční stadardní garanční servis (výměna oleje, filtrů..)
3) parkovali jsme ve vytápěné garáži (-1. PP našeho domu)
4) kromě žárovek jsme jen lili naftu a jezdili
5) stav nyní necelých 95.000 km a žádný problém, skvěle funguje
6) spotřeba cca 4,7 až 5,2 l/100 km (při dodržování limitů)
7) dodatečně jsme nechali namontovat tažné zařízení a bez problémů I30-ka tahala i náklady

Co bych určitě vylepšil (zpětná vazba pro Hyundai):

1) odletující kamínky od ostatních aut - jsou na karoserii dost znát, na jednom místě se odloupl lak až na jádro v průměru 8 mm
(to samé i na parkovišti - drobné oděrky od otevřených dveří jiných aut - podle mne příliš slabé lakování, vše je hned vidět)
2) permanentní praskání žárovek - vyřešeno před 30.000 km dodatečným přidání odporového drátku - komponenta ŠKODA/AUDI/VW za 350,- Kč
(od té doby klid, vliv na svítivost neznatelná, do té doby co 3-5 tisíc km nová žárovka - střídavě)
3) odletující kamínky v čelním skle (1x měněno v rámci pojistky - odletující kamínek, za 50 km další jízdy již 30 cm dlouhá prasklina)
sklo vyměněno v autoriz. servisu za nové, origo, nyní opět po 20.000 km cca 1 cm prasklinka (holt moc to sklo nevydrží)
4) plasty uvnitř velice snadno náchylné k poškrábání - tady se hodně šetřilo
5) relativně drahý servis - cca 7-8 tis Kč za každou garanční prohlídku

Celkově jsme byli mile překvapeni spolehlivostí, dobrým výkonem a super spotřebou.
Nové auto nás stálo 300.000,- (ceníková cena 350.000,- Kč, v bazaru bych dle dvou bazárníků dostal cca 220-240.000 Kč, je hodně zachovalé až na pár velice malých oděrek, přičemž začíná být Hyundai i žádaný). Byla by to ale škoda pustit to ven z domu, tak se v rámci naší rodiny jen posouvá dál, na Kladno.

No a proč Octavia 3, Combi, 2,0 TDI?
I když cena je dost vysoká - 660.000,- Kč (po slevě -13%), výbava ELEGANCE s mnoha elektronickými doplňky - 2,0 l motor, Xenony, Driver asistant, tažné, ... jízdní dojmy i spotřeba jsme měl naprosto skvělé. Porovnával jsem s i 40 (motor 1,6 CRDI) a I40 mi zkrátka neseděla. Ani výkonem, ani spotřebou (za víkend jsme měli spotřebu 6,8 l nafty). Navrhovali mi ještě IX35, ale to není pro rodinu s kočárkem a dalšími krámy to pravé. Takže jsem se opět vrátil ke Škodě (před tím Octavia I).

Nu tak to je vše, mějte se hezky a ať se vám všem daří a auta jezdí!
Cvrček
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Reklama
 

Odpovědět

Zpět na „i30 Pokec“