Stránka 2 z 2

Re: Turbomotor 4G63

Napsal: 19 led 2009, 15:04
od Vladislav Bureš
Kony5 píše:tak ten motor je mi zrvona na nic:-D je to pevrácenej zrdcadlovej to už je ten novější 4G63..spíšse hodí někomu do EVA jako náhradní motor na závody :lol: ..je dostr drahý.....nevim no pořád nevim co udělám..ten motor mi vrtá hlavou...to turbo by bylo good...pisty nejsou problem..výbrus taky ne...šály taky ne , přebrousit kliku v poho a ojky bych nechal puvodní....hlava by snad taky vydržela....jen jak prepragramovat RJ a kdo to dokáže? a za kolik? nerad bych to komplet postavil a pak zjistil že mito stejně nepojede :-(
zjisti si jaký to je typ jednotky a pak řeš kde a jak přeprogramovat. A k tomu broušení bych si nebyl tak jistý že to není problém protože nejde jen o broušení ale hlavně o vyvažování a především dynamické a nejlépe komplet. A to už je problém a bez toho to nemá takřka význam. Brousit umý skoro každý ale tohle se dost točí a kvalitní vyvážení je už problém. Jinak ještě k té jednotce bud použít turbo jednotku nebo už progmamovatelnou (atmosférická se může lišit nejen programem). Ale jako už po několikáté upozorňuji přestavba atmosféry na turbo vyjde dráž jak pořízení turbo motoru kterému stačí mnohdy jen lehké GO. A ono když si zjistíš co vše je jiné a co vče by jsi musel natahat nové přez vodní chlazení olejové rozvody po elektroinstalaci a jiné díly které jsou nutné pro turbo tak pochopíš že je jednoduší a levnější pořídit komplet turbo motor. Vem si že třeba v AT bloku motor nemáš vývody pro mazání a chlazení turba že na to není stavěné čerpadlo ani velikost olejové náplně. Změní se ti palivová soustava od čerpadla přez tlak na FPR a propustnější palivovou lištu po střik, budeš potřebovat pevnější štefty posílit chladící soustavu a takových věcí je mnohem více. Je zapotřebí si uvědomit že At motorů je mnohem více a automobilce se vyplatí vyrábět dva odlišné typy když ten AT je levnější a jednoduší. Ale jak jsem řekl dokud si pořádně neprojdeš co vše je třeba tak tu můžeš řešit jak to je jesdnoduché, ale jen tak to není. Já jen přestavuju turbo na silnější a i tak toho je velmi moc co musím měnit.

Re: Turbomotor 4G63

Napsal: 26 led 2009, 20:52
od Kony5
no tak neplánuju 400 koní..ale na netu sem našel pár odkazu na sonatu 600hp a takové...no i jedno videjko na sonatu s turbem a písty a vnitřnostni měla puvodní...takže to nechci hrotit a až se to rozsype jestli se to rozsype tak udělám teprve GO....ale jde mi o to že když to udělám a budu mýt chudou směs ...do 5tisic km podpálím ventily...takže potřebuju někoho kdo na vstřikovačích přidá asi 20- 30%....jde mi jen o to at to trochu jede ale nechci to nějak extra nafukovat...planuju jen takové light upravy:-)...sportovní filtr, upravit výfuk,turbo, IC, vydělat vyvažovací hřídele, přidat hlavně toho paliva na ECU. lepší kabely, IRIdium svíčky, a ještě sem uvažoval nad že bych si nechal do nějaké menší talkové bomby naplnit N20 ...a pres ventil do navedl až do sání (z jedne trubky se rozděli na 4 zvlášt do každého saciho potřubí přímo pred každý píst - tlak by byl nastavitelný podle hořáku a kdyžtak bych tam dal nějaký elektrospínač ..na zap/vyp přivodu plynu...do toho saní bych dal prostě díru závit...a nějakou trysku bych použil jednoduchou aby se tam to N20 rozprášil.....co myslíte mohlo by to fungovat???

Re: Turbomotor 4G63

Napsal: 26 led 2009, 20:53
od Kony5

Re: Turbomotor 4G63

Napsal: 20 lis 2011, 21:03
od tom.rockys
Tak chlapáci .. já už mám ten motor doma a je už i zgenerálkovanej a připravenej na montáž do auta ...
a co jsem na netu četl ( z více zdrojů ) tak ojnice opravdu vydrží 400hp .. ale jen pokud se sežene 6bolt ( 6 šroubů na setrváku ) ... 7bolt vydrží už jen 350hp ... a jinak musí se dát komplet elektrika i řj z mitsubishi pokud to chceš do hyundaie .. jeden kluk z ameriky mi trochu psal jak na to ... znám pár lidí v americe co maj tyhle motory v Pony, Lantrách atd a šlapou :) ... takže držte palce at mi taky šlape :D

Re: Turbomotor 4G63

Napsal: 20 lis 2011, 22:01
od Kony5
:D tak to držím palce... přidej fotky......já mám svůj "turbo motor" v dvoupolicích regálu (5mx1m)...a nemám čas to složit..... :roll: :roll: jaké si použil komponenty?jake turbo a plnící tlak?

Re: Turbomotor 4G63

Napsal: 20 lis 2011, 22:09
od tom.rockys
Kony5 píše::D tak to držím palce... přidej fotky......já mám svůj "turbo motor" v dvoupolicích regálu (5mx1m)...a nemám čas to složit..... :roll: :roll: jaké si použil komponenty?jake turbo a plnící tlak?
mám komplet motor i s elektrikou, turbem, poloosama a ostatníma věcma z 1G Eclipse ;-) fotky dám až bude komplet ... ještě pár věcí chybí nastrojit

Re: Turbomotor 4G63

Napsal: 20 lis 2011, 23:12
od Kony5
a jaká proběhla GO seriové díly nebo nějaké performance?? a kde jsi sehnal gst??? a za kolik?

Re: Turbomotor 4G63

Napsal: 21 lis 2011, 15:01
od tom.rockys
Kony5 píše:a jaká proběhla GO seriové díly nebo nějaké performance?? a kde jsi sehnal gst??? a za kolik?
no zatím jsem dal zrepasovanou hlavu a komplet vše nově přetěsnil, zaslepil ventil zpětnýho vedení výf. plynů, vyčistil sání a další drobnosti .. mám sehnanej větší intercooler, regulátor tlaku turba, bov, komplet nerez. vedení vzduchu, nerez výfuk .. akorát shánim svody ... toť zatím vše .. až to pak zapojim a bude vše šlapat tak časem udělám generálku toho zbytku a nějakej víc performance .. ale zatim to bude stačit

motor jsem sehnal od jednoho chlapíka z mitsuhishi clubu komplet se všim za 30