1. garančka

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
milan74ma
***
Příspěvky: 536
Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Kontaktovat uživatele:

Re: 1. garančka

Příspěvek od milan74ma »

ee, nemozme sa s tym zmierit. Treba sa ozvat a pytat sa a tlacit.
Ak si raz necha niekto srat na hlavu tak to budu skusat stale. A nielen servisy.

Je rozdiel marza a je rozdiel predrazenost

Na druhej strane je X servisov kde budu radi ked pridete a daju Vam aj cenu dobru na olej.
Treba sa pytat.

Ja sa tiez pytam a ak mi da cenu za liter o par eruo vyssiu - neriesim, ale ak ju zdvojnasobi alebo ztrojnasobi - nekupim.

P.S.:
Ja som so servisom spokojny kam chodim a kym budu ustretovy budem tam chodit aj nadalej ...
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Reklama
 

Uživatelský avatar
Alfréd
*
Příspěvky: 89
Registrován: 07 bře 2016, 21:17

Re: 1. garančka

Příspěvek od Alfréd »

To je přesně to co říkám "Ať si to každý nechá udělat kde chce a za kolik je ochotný".
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Uživatelský avatar
milan74ma
***
Příspěvky: 536
Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Kontaktovat uživatele:

Re: 1. garančka

Příspěvek od milan74ma »

@ Alfréd: presne
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: 1. garančka

Příspěvek od Alf6 »

only_one píše:Alfe tvrdošíjně si stuj za svým názorem, je mi to jedno, ale zároveň doufej, že od 3 do pěti let, se ti na motoru a tím co je za motorem nic nepokazí, protože jinak se taky můžeš dostat do dost prekérní situace že budeš mít odstavené auto a tahat se s právníkama a ani to nebude záruka toho, že to uhraješ na prodlouženou záruku. Pak si to tom můžeme popovídat.
Ja jezdim do autorizovaného servisu, takže nevim , co bych měl uhrávat. Cokoliv jsem si donesl svého( olej, brzdova kapalina, atd... - vse dle specifikace výrobce), tak vymeneno i nad ramec garancnich prohlídek. Je to jen o domluve .Pokud si chces o tom popovídat, muzeme.

3. garancka mne vysla na 1800 Kč( v cene je zapocten i palivovy filtr). Jo ctes dobře. Za tuto cenu jsem se nedostal ani na první garancce. Jak pisu, je to o domluve. Nikdo mne tam nenuti jezdit, ale jedu tam, protože vim, ze se o moje auto dobře postarají a vyjdou mne vstric. A o tom to je
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: 1. garančka

Příspěvek od saldy »

Hele mně to je celkem buřt, ale u nás je servis Hyu dost přetíženej a málo prostoru, všichni jsou tam jak sardinky. Proto jsem už chtěl jinou značku, ale ten zatracenej Tusoňák mi zase zamotal hlavu...stejně jako kdysi i30 :D
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
milan74ma
***
Příspěvky: 536
Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Kontaktovat uživatele:

Re: 1. garančka

Příspěvek od milan74ma »

@saldy: ani si nevies predstavit ako Ti rozumiem :mrgreen: ...
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: 1. garančka

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

Tady souhlas s Alfem. Není třeba si nechat s.át na hlavu víc než je nutné. Pokud olej a další náplně odpovídají specifikaci výrobce, není jejich donesení si do servisu v žádném případě důvodem k neuznání případné reklamace. Jiná věc je, že univerzálním postupem servisů napříč značkami je dnes v případě prakticky jakéholiv problému s motorem/palivovým systémem snaha vyvinit se z reklamace výmluvou na nekvalitní palivo, a to i v případech kdy rozbor paliva z nádrže nic takového nepotvrdí. Uplatnění oprávněného nároku pak může být běh na dlouhou trať, který může stát spoustu nervů a času.
i20 1.1CRDi (2015)
Davidchr
Příspěvky: 3
Registrován: 10 srp 2016, 23:07

Re: 1. garančka

Příspěvek od Davidchr »

Moje zkušenost s první výměnou oleje. Na vlastní žádost jsem si nechal olej vyměnit po 15000 kilometrech v Hyundai servis CB auto v Českých Budějovicích. Náplň 8 litrů oleje + filtr, drobný materiál a práce, vše dodáno servisem - cena 5200,-Kč s DPH. Absolutní spokojenost.
Každý se snaží ušetřit, to chápu, ale nosit si vlastní olej do servisu mi přijde přes čáru. Jako kdybych si donesl do restaurace vlastní maso, abych měl levnější řízek....
Hyundai Tucson 2.0 CRDI /136 KW /4WD/Premium/Magic Black/
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: 1. garančka

Příspěvek od Alf6 »

Kód: Vybrat vše

Každý se snaží ušetřit, to chápu, ale nosit si vlastní olej do servisu mi přijde přes čáru
nebo ti jde v první rade o auto a nechces, aby te tam lili obycejny hydrokrakovany olej s vesmirnou přirážkou, když za stejnou cenu muzu mit kvalitativne lepsi olej( viz tabulky trid základových oleju - at si každý vygooglí)
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: 1. garančka

Příspěvek od petzl62 »

Davide a on ti někdo určuje v jaké restauraci a jak drahý řízek máš jíst?
Je spousta kvalitních a levných restaurací,kde se najíš lépe a kvalitněji,než v té předražené,kam by jsi si nejradši donesl raději i to maso.Máš možnost volby.Ale tady mi někdo něco diktuje,to je ten problém.
Problém je strach a přizdisráčství-CZproblém.
Mám :hyu: 5let a najeto co najeto.Autorizovaný servis mě viděl za celou dobu 2x.
Každých 15tis. si měním olej sám a normálně si to zapisuju do SK,každých 30tis. mi mění olej můj servis,známí a šikovní kluci,kteří práci neodfláknou a ano jsou značkový,ale neautorizovaný servis.
A nikdy jsem neměl problém s řešením reklamace.A to mi měnili na záruku turbo ve 120tis. v "autorizovaném" servisu.Prostě nebyl problém.Dodaly se faktury,servisní kniha a...
To není chlubení,prostě všechno jde,když si dáš tu práci a čas a ptáš se a komunikuješ a nebojíš se a hlavně-viz. třeba Alf-něco o tom víš.
Ano chápu i to,že na to někdo nemá čas a neřeší.V čase který ušetří,dokáže vydělat daleko víc peněz,než utratí v :hyu: servisu.V tom případě naprosto platí poučka o opici a banánech.Volba je na každém.
Hlavně ať vám auta dělají radost a slouží bez problémů-jako mě.Byť bohužel moje další auto pravděpodobně-pokud se "něco" zásadně nezmění už :hyu: nebude.Ale upřímně píšu-bohužel.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: 1. garančka

Příspěvek od Alf6 »

Tohle je uryvek emailu, který mne dosel před casem z :hyu:

...."Použití vlastního motorového oleje při servisní prohlídce záleží na domluvě s autorizovaným servisem. Pro nás je důležité dodržet specifikaci, která je uvedena v návodu k obsluze...."


Samotny :hyu: dává moznost domluvy. Pokud ty ji nevyuzijes a nebo pokud ji vyuzit nechces( at uz z neznalosti, nezájmu a nebo laxnosti) , tak je to jenom tvůj boj.

Pokud se servis semnou nechce a nebo nehodla domluvit, tak jdu jinam. Na tu dohodu musí být dva. 8)
Dalsí moznost je to mit u prdele a nechat se natáhnout a uchlácholit recma, ze jen na tom oleji od nich je platná záruka. Na coz slyší 90% lidí :mrgreen: Za něco ti to kafe musí v servisu uvařit :mrgreen:
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
Scout_1
*
Příspěvky: 31
Registrován: 23 bře 2016, 08:04
Bydliště: Plzeň

Re: 1. garančka

Příspěvek od Scout_1 »

Uvažuji rovněž o výměně oleje kolem 15 000 km. Měl bych konkrétní dotaz na někoho,
kdo výměnu oleje už prováděl. Kde najdu olejový filtr na mém motoru 2.0 CRDi 136 kW ?
Děkuji za odpovědi.
Tucson Premium 2.0 CRDi 136 kW 4WD MT White Sand 6/2016
Mazda 3, 2.0, 121 kW - r. 2017
Opel Calibra 2.5 V6, 145 kW - r. 1995
(výhledově veterán)
Davidchr
Příspěvky: 3
Registrován: 10 srp 2016, 23:07

Re: 1. garančka

Příspěvek od Davidchr »

Beru to. Každý má právo si vybrat. Pro mně je cesta nechat vše na servisu, prostě tam postavit auto a potom si ho vyzvednout hotové. Někdo si s tím dá práci, sežene levnější a možná i kvalitnější olej a ještě ušetří. Možná jsem moc pohodlnej...
Hyundai Tucson 2.0 CRDI /136 KW /4WD/Premium/Magic Black/
Uživatelský avatar
007
*
Příspěvky: 88
Registrován: 14 dub 2010, 20:03

Re: 1. garančka

Příspěvek od 007 »

Tak v pondělí jdu na první autorizovaný servis, tak se ozvu...
Tucson N Line
r.v. 2021 Style, 1.6 TGDi Mhev 110 kW, 4x2
předtím
1.7 CRDi Club
rv. 2015
předtím
Santa Fe
2,2 CRDi
rv 2007
Uživatelský avatar
pepego
*
Příspěvky: 74
Registrován: 21 úno 2016, 20:28
Bydliště: Banská Bystrica

Re: 1. garančka

Příspěvek od pepego »

Zdravím páni ,už som to tu spomínal. Pri zvolávačke na kapotu som chcel vymeniť v Portas BB aj olej. Interval je 30000 km ja som chcel aby mi to vymenili pri 15000 km. Pozerali na mňa ako na nejsvojprávneho , že čo špekulujem. Olej som si doniesol vlastný ,filter som chcel nechať na nich. Povedali že nemajú čas. Uznávam nebol som objednaný , ale celá komunikácia bola o hovne. Pochopil by som keby povedali ,nehnevajte sa teraz nestíhame, skúsme nájsť termín kedy by Vám to vyhovovalo (manželka s tuctucom jazdí do zahraničia) ,ale prístup -neotravujte. Uvidíme čo prinesie garančka. Olej sa dá zohnať za cca 6 éčiek ,v servise 25. Ak by mi ho boli ochotný vymeniť dajme tomu do 12-15 € tak by som to neriešil a nech mi dajú ich olej,no dať namiesto 50€ za olej 200€ je fakt rozdiel. A na reči typu, máte auto za xxx € tak čo riešite garančku som alergický. To keď si niekto kúpi trocha drahšie auto to automaticky má znamenať že nemá pozerať na cenu servisu.
Aj prístup v Portas by som si vedel predstaviť celkom iný. Keď som sa raz ocitol úplne náhodou vo VW s Caddy pri zvolávačke na skrutku ktorá drží piesty piatych dverí (všetko to bolo vo VW réžii a to k nim nechodím do servisu) a to som nebol objednaný ma skoro nosili na rukách. Odvezieme Vás kde potrebujete, vyčistíme auto zvonka aj z vnútra. Takto nejako si predstavujem servis ,nie unudencov v :hyu: .
TUCSON PREMIUM
2.0 CRDI A/T 136kw
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Garanční prohlídky, servis“