Stránka 40 z 40

Re: Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Napsal: 10 dub 2018, 11:47
od datam
midii píše:Zdravím všechny a prosím o radu. Když řadím nahoru, tzn. třeba z 3 na 4, otáčky dlouho visí nahoře než pomalu začnou padat, když to vytočím a řadím nahoru, je to velmi nepříjemné, vlastně sešlápnu spojku a než zařadím, tak motor furt řve. Já jsem to tu už dříve četl, že to je asi normální a je to tak nastavené z továrny. Nemůžu to znova najít. Chci se zeptat, jestli to někdo nezkoušel odstranit třeba novým softwarem, nebo jinak, opravdu mně to hodně vadí,špatně se mi tak jezdí. Ptám se nejprve zde, protože s tím chci jít do hyundaie, jestli s tím jde něco udělat, ale nechci se nechat opít rohlíkem. Děkuji moc za rady.
Neboj časom si zvykneš :D

Je keď som prechádzal na Tucsona z GolfIII tak som nadával teda hrozne. Potom to postupne prestalo (zvykol som si). Ked mu nakladáš tak treba postupne pustiť skorej plyn a počkať až motor vyjde zo záberu a až potom radiť.

No ale keď si chcel žihadlo nemal si si kupovať takéto auto. Aj keď v tomto režime je zase auto svižné ale neviem čo ti na to povie spojka.

Re: Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Napsal: 11 dub 2018, 06:13
od midii
datam píše:
midii píše:Zdravím všechny a prosím o radu. Když řadím nahoru, tzn. třeba z 3 na 4, otáčky dlouho visí nahoře než pomalu začnou padat, když to vytočím a řadím nahoru, je to velmi nepříjemné, vlastně sešlápnu spojku a než zařadím, tak motor furt řve. Já jsem to tu už dříve četl, že to je asi normální a je to tak nastavené z továrny. Nemůžu to znova najít. Chci se zeptat, jestli to někdo nezkoušel odstranit třeba novým softwarem, nebo jinak, opravdu mně to hodně vadí,špatně se mi tak jezdí. Ptám se nejprve zde, protože s tím chci jít do hyundaie, jestli s tím jde něco udělat, ale nechci se nechat opít rohlíkem. Děkuji moc za rady.
Neboj časom si zvykneš :D

Je keď som prechádzal na Tucsona z GolfIII tak som nadával teda hrozne. Potom to postupne prestalo (zvykol som si). Ked mu nakladáš tak treba postupne pustiť skorej plyn a počkať až motor vyjde zo záberu a až potom radiť.

No ale keď si chcel žihadlo nemal si si kupovať takéto auto. Aj keď v tomto režime je zase auto svižné ale neviem čo ti na to povie spojka.
Zihadlo jsem urcite nechtel, v tomto ohledu jsem spokojeny, ale obcas hlavne tu dvojku potrebuju roztahnout, viď . No mam ho uz asi 3/4 roku, ale nezvykl jsem si na to. Ale, jestli s tim nepujde nic udelat, urcite to prekousnu, za ty penize clovek lecos prekousne, a jsem s nim jinak velmi spokojeny. Kdyz si vezmu, kolik stoji podobna auta jinych zancek tak určitě neni o čem. A proč takové auto? Potřeboval jsem auto do lesa, osobák a trošku dodávku v jednom, o bezpečnosti nemluvě.

Re: Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Napsal: 14 črc 2018, 12:37
od Mildano
Pánové, scáním EGR ventil na H Tucson 2.0 crdi rok 2008. Pouze originál a nový, má někdo? Díky za info a cenu

Re: Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Napsal: 08 říj 2018, 10:32
od datam
midii píše:
datam píše:
midii píše:Zdravím všechny a prosím o radu. Když řadím nahoru, tzn. třeba z 3 na 4, otáčky dlouho visí nahoře než pomalu začnou padat, když to vytočím a řadím nahoru, je to velmi nepříjemné, vlastně sešlápnu spojku a než zařadím, tak motor furt řve. Já jsem to tu už dříve četl, že to je asi normální a je to tak nastavené z továrny. Nemůžu to znova najít. Chci se zeptat, jestli to někdo nezkoušel odstranit třeba novým softwarem, nebo jinak, opravdu mně to hodně vadí,špatně se mi tak jezdí. Ptám se nejprve zde, protože s tím chci jít do hyundaie, jestli s tím jde něco udělat, ale nechci se nechat opít rohlíkem. Děkuji moc za rady.
Neboj časom si zvykneš :D

Je keď som prechádzal na Tucsona z GolfIII tak som nadával teda hrozne. Potom to postupne prestalo (zvykol som si). Ked mu nakladáš tak treba postupne pustiť skorej plyn a počkať až motor vyjde zo záberu a až potom radiť.

No ale keď si chcel žihadlo nemal si si kupovať takéto auto. Aj keď v tomto režime je zase auto svižné ale neviem čo ti na to povie spojka.
Zihadlo jsem urcite nechtel, v tomto ohledu jsem spokojeny, ale obcas hlavne tu dvojku potrebuju roztahnout, viď . No mam ho uz asi 3/4 roku, ale nezvykl jsem si na to. Ale, jestli s tim nepujde nic udelat, urcite to prekousnu, za ty penize clovek lecos prekousne, a jsem s nim jinak velmi spokojeny. Kdyz si vezmu, kolik stoji podobna auta jinych zancek tak určitě neni o čem. A proč takové auto? Potřeboval jsem auto do lesa, osobák a trošku dodávku v jednom, o bezpečnosti nemluvě.
No ceny ND a origo servis je na úrovni drahších áut :D ale kto si vie kadečo porobiť doma tak sa to dá. Inak ten výpadok ťahu je niekedy fakt drastický. Kto nevie tak ho to normálne zaskočí že čo sa deje a auto aj 0,5 sekundy vôbec neťahá. Keď si to začneš všímať robí to stále pri rovnakých otáčkach.

Re: Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Napsal: 01 srp 2019, 18:28
od Melda
Je to asi rok a půl co jsem měl problém s podfukováním vstřikovače do prostoru pod ventilové víko, které se projevovalo poblitým motorem od oleje a kaluží v garáži. Tato závada byla odstraněna novým těsněním a já se domníval, že je po problému. Jo, ale kuloví. To podfukování vstřikovače vytvořilo tvrdé kusy karbonu, které se spláchli do olejové vany, odtud je nasávalo olejové čerpadlo přes sací koš do olejového okruhu, do té doby, než se ucpalo sítko na sacím koši. V tomto období kontrolka mazání zhasínala až tak 7 sek. po nastartování motoru. Před měsícem hnal kolega Tucsona 120 km/h, když se na něho rozsvítila kontrolka mazání (sítko se ucpalo úplně) a z motoru se začalo ozývat klepání. Rozborka motoru a zjištěné závady:
1) ojniční šály v háji - čepy na klice bez újmy, hlavní uložení v pořádku.
2) přidřený 1. píst, hliník namazaný na vložce válce. Vložka šla opravit bez výbrusu. Sehnat nový píst = problém. Když seženeš nový píst a sadu pístních kroužků, zjistíš, že stírák má silnější pružinu a že do starých pístů ten stírací kroužek nedostaneš. Nastoupil soustruh.
3) opotřebované gufero na vačkovém hřídeli propouštělo olej na rozvodový řemen - nový rozvodový řemen a gufero vačky + řemen alternátoru.
4) po nastartování a zkušební jízdě - motor nemá výkon a padá do nouzového režimu - ložiska turbodmychadla v hajzlu - nové turbo.
Olej, filtr, fridex, šrouby na hlavu, těsnění - pod hlavu, pod vanu, pod ventilové víko, pod trysky a něco málo za práci. No a cena.........ani se neptejte.
Tucson CRDi 103Kw 4x4 r.v.2006