Stránka 5 z 5

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Napsal: 16 lis 2012, 19:38
od johny82
Nazdárek montéři, mám též závadu v EGR okruhu u TUcsona 2,0 CRDi 103Kw, sprej na čištění už mám. Může mi tady někdo zkušený poradit jestli stačí odmontovat ta horní část ventilu s konektorem na kabely která tam drží na čtyřech malých imbusech po obvodu, nebo je nějaký fígl jak to vymámit ven celý, je to kraksna vysoká a sotva za ten motor dosáhnu ](*,) ,mám ten stejný ventil jako ten na fotce o prád odkazů výše. Docela mi tam překáží trubka od turba k chladiči stlačeného vzduchu. Díky za každou radu.

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Napsal: 17 bře 2014, 16:49
od Birkof
Ahoj, tak já už mám zaslepeno a mám vykuchaný i DPF, teď řeším, kde si to nechat odpojit v řídící jednotce? Dělá to někdo tady na fóru za dobré peníze? Díky.

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Napsal: 06 zář 2014, 19:21
od Saimon
Dlouho tu je mrtvo.
Co nového z EGR ventilama a záslepkama u Tucsona?

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Napsal: 09 zář 2014, 01:08
od ivan
zdenek76 píše:Na Oplu Omega jsem ho měl chvíli zaslepený než jsem sehnal za pár kaček jiný a v podstatě jsem žádnou změnu nepozoroval, akorát jsem to chtěl mít komplet, tak jsem ho tam dal zpět. Ale co vím, tak u Omegy (benzin) se to zaslepovalo běžně.
Ano to se zaslepovalo běžně :!: Ale uplně z jineho duvodu :mrgreen: Novějši AGR nebo EGR :!: Systemy jsou řizene elektronicky a to v milimetrech a ješte podle zatěže motoru :!: :!: Kdy se hodnota měni podle zatizeni motoru a k tomu milion přidruženym funkci ,bych to řekl jinak řidič to jinak neovlivni vše je vypočteno pomoci ECU ](*,) ](*,) ](*,) Jo ,jo zlaty podtlak :) ,kde mu ,je že dneska konec [-o< [-o< [-o< :?: hmm :?: Sakra je to horši než si myslite :evil: a bude huř ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) jak pro lidi ,tak i pro mechoše :roll: :roll: :roll: ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Napsal: 31 črc 2018, 14:50
od Mildano
Tak nedoporučuji zaslepit EGR u Tucsona, jednotka to pozná na rozdílech tlaku v sání a výfuku. Dále důrazně nedoporučuji EGR ventily od výrobce DAP a NTY, jsou to šunty, auto skáče, škube a rychle chcípá, zbyde zřejmě pouze originál. Vrazil jsem haldu peněz do toho abych si to ověřil.