Stránka 6 z 7

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 09 úno 2019, 21:11
od tomikzlesa
Ahoj,
tak mě vyměnili palivový filtr a do nafty dali aditivum, ten den tam prej zrovna měli několik aut se stejným problémem. Každopádně asi moje blbost (asi bych řekl že jsem přím debil), že jsme bral jen naftu bez aditiv. Bylo mě vysvětleno že starší diesely bez aditiv jezdili huř a s aditivy líp. Nový diesely prej bez aditiv vubec :-) každopádně příští nadrž bude Verva...prej je dělaná přimo pro CR motory

výmeněna filtru 980,- druhej den sice jen -4C ale chytlo na poprvé

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 09 úno 2019, 22:38
od tempest
Filtrovatelnost nafty EN590 bez aditiv je snad kolem -20C. Takže při -8C to musí chytat bez problémů. Navíc :hyu: předepisuje čistou EN590. Nikde v návodu není, že musíš používat aditiva. Změnil bych servis, tohle jsou jejich blbé výmluvy.
Jezdil jsem s Octávkou na čistý rostlinný olej to opravdu startovalo špatně okolo 0C. Ale nový nafťák musí chytat hned a né to svádět na aditiva.

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 10 úno 2019, 00:33
od Beri
V práci jsem před dvěma lety zkoušel zmrazit "zimní" naftu s/bez VIFu a do -18°C úplně bez problému (krásně tekutá). Okolo -20°C začala houstnout a při -25°C nepoužitelná. S VIFem v poměru 1:1000 to bylo asi o 5°C lepší.
Otázka je, jak se s tím při extrémních mrazech popere filtr, ale zatím jsem takové mrazy nezažil a letos jsem se rozhodl, že budu jezdit bez VIFu a zatím OK.

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 26 úno 2019, 08:12
od karelmrak
Zkusím se vrátit k nadpisu tématu, nějak to tu zahnulo. Mám i40 pátým rokem a koukám, co si pořídit. Nové i40 je tragedie, facelift se nejvíce zabýval jen maskou, mrtvý úhel, 360 stupňů, asistenti atd. je jen zbožné přání, navíc motor ještě ze 1700 na 1600, místo aby tam dal 2000. Je jasné, že to Hyundai zabalil a jen doprodává. Co ale dál? Tucson je vlastně malý a Santa Fé je předražená dvoutunová hromada plechu. Tak Mondeo nebo Mazdu 6?

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 26 úno 2019, 08:18
od Mr. HYUNDAI
Vydržet jestli se Ti bude líbit nová Sonata, která se představí v dubnu. Do Evropy dorazí poladěná jen technicky (paleta motorů vč. dieselu a naladění podvozku) a posléze bude mít i kombík :wink: .

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 28 úno 2019, 17:09
od karelmrak
Mr. HYUNDAI píše:Vydržet jestli se Ti bude líbit nová Sonata, která se představí v dubnu. Do Evropy dorazí poladěná jen technicky (paleta motorů vč. dieselu a naladění podvozku) a posléze bude mít i kombík :wink: .
Nemohu o ní nikde nic najít...

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 28 úno 2019, 17:28
od Mr. HYUNDAI

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 28 úno 2019, 17:28
od Chasnik
Optima se nelíbí nebo je nad finančním limitem?

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 28 úno 2019, 17:56
od Mr. HYUNDAI

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 28 úno 2019, 19:00
od Tudy
Pokud člověk trochu sleví a podívá se na nižší střední, u mě by aktuálně zvítězila Kia ProCeed s 1.6 T-GDi.

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 01 bře 2019, 09:18
od Mirus30
Když vezmu v potaz treba vnitrni prostor, na zadnich sedadlech, tak to neni ze trochu slevi, ale udela velkej ustupek. Pak je otazka jestli tohle nahodou neni jeden z pozadavku na porizeni i40.... Proceed je nadhernej, ale to misto vzadu proste neni, bohuzel :cry:

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 01 bře 2019, 09:35
od Chasnik
njn, 12 cm v rozvoru, to už se pozná.

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 02 bře 2019, 13:15
od karelmrak
Chasnik píše:Optima se nelíbí nebo je nad finančním limitem?
Není nad finančním limitem, ale stejný krám s 1,6 motorem, ten motor je těžkým hříchem pro takové auto. Všechna konkurence má dvoulitr!

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 06 bře 2019, 09:39
od tomikzlesa
Ahoj, jelikož už prakticky po výměně palivového filtru a přidání aditiv nějak výrazně nemrzlo težko řici zda jsou ty starty vyřešné či ne.
Každopádně jsem vzal celou nádrž Vervy a spotřeba spadla z 6,9 na 6,2 - 6,3 auto mě přijde krapánek živější, ale hlavně se mi zdá že motor tak neklepe a není hlučnej, ale mam neustále zaplou muziku tak těžko řici :)
Sice je Verva drahá jako prase, ale spadla spotřeba tak to vychází jen o pár korun dráž, navíc pokud má opravdu ty učinky co mít má tak ji budu asi brát pořád, přece jen chci auto za pár let střelit.
Ješte přichází v uvahu Shell či OMV premium, máte někdo zkušenosti ? koukám na testy a Verva vycházi nejlíp.

Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu

Napsal: 06 bře 2019, 10:37
od Axel.Foley
Verva drahá jak prase? :shock: Podívej se na ceny OMV MaxxMotion Diesel a pak říkej, jak je Verva drahá :!: Nebo si zajeď do Německa pro Aral Ultimate Diesel za cenu cca €1,5/l... i když to se bavíme o Naftě s velkým N, t. j. jak má být...

Pořiď si na Benzině kartičku za 25 korun a budeš mít slevu 0,80 - 1,- Kč / litr. Shell nedoporučuji, poslední zkušenosti s V-Power Diesel jsou víc než rozpačité s nekonzistentní kvalitou.