Stránka 62 z 80

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 10 říj 2018, 09:22
od motorpower
Převodovka na Nku po 30tis. KO, je ale nutno dodat, že jsme jí asi dávali všichni na pr..... Ne že by neřadila, ale začala být hlučná a měla problém se zařazením prvního stupně. Brzdové kotouče / normálně slabina Hyundai/ zatím přežily všechno.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 10 říj 2018, 21:17
od Deegr
S převodovkou mám také občas problém. Jednička je sice ok, ale občas mi tam jde špatně zařadit šestka. Uvidím, co mi na to řeknou v servisu. Ale brzdy jsou na eNku prostě k neutahání. Ani při druhé návštěvě Slovakia Ringu, kdy jsem jel 8 kol opravdu naplno a 4 kola po sobě jsem dokonce dokázal zajet pod 2:40, brzdy prostě držely a nevadly.
Motorpower: Změřil jste na brzdě už nějaké eNko? Popřípadě i upravoval výkon?

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 10 říj 2018, 22:09
od lukas9206
Ľudia, čo N a každodenné používanie? Jazdenie po rožky, do práce, výlety, dovolenky? Mám veľký záujem konečne kúpiť niečo živšie a N-ko mi padlo do oka. Samozrejme by som už bral verziu Perfomance. Ale nejak sa bojím 19-stiek a slovenských ciest. Vyriešilo by sa to možno menším kolesom s viac gumy? Ale to by som zase prišiel o pirelly. A čo benzín? Stačí tomu klasika, či to musí papať už 100 oktanov? Určite si ju pôjdem vyskúšať. Ale chcem sa aj informovať od ľudí, čo ho už užívajú, aby mi aspoň čo to povedali ako čo funguje, načo si dať pozor a takéto veci. Všetkým za všetky informácie, rady a skúsenosti ďakujem.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 10 říj 2018, 22:15
od shawt
Napisu to jednoduse hothatch si nekupujes kvuli komfortu :mrgreen: i30N nevlastnim, ale mel jsem stesti v tom jet a na okrsce ani na komfort to neni, jako v me i30 II. gen, ale to bych fakt neresil.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 10 říj 2018, 22:30
od Tudy
Nkaři se nehlásí, tak jen krátce mé zkušenosti se sportovním podvozkem a 18" koly na Leonovi. Jak píše shawt, obratnost a stabilita je vykoupena určitým nepohodlím. Hlavně jízda po "roletě" je znát, ve srovnání s běžnými modely je to opravdu rozdíl. Na děravých okreskách nic moc, záda Ti nepoděkují. Na kvalitních cestách paráda a na takových se pohybuju cca 85% času. Jsem spokojen, ale manželka brblá, na rodinnou dovolenou jezdíme i30 combi a Leona si užívám jen sám na cestě z/do práce (mám to 115 km daleko a 3 různé varianty), takže asi tak.
Edit: tankuju výhradně 100 oktanů s ještě přidávám VIF, chci pro motor to nejlepší

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 11 říj 2018, 15:06
od Alf6
Ľudia, čo N a každodenné používanie? Jazdenie po rožky, do práce, výlety, dovolenky?
Nejsem sice majitelem N, ale diky Deegrovi jsem mel moznost se snim svezt. Takže si dovolim ti odpovědět. To auto je tak navykove, ze za me uplne v klidu. Zvladnes snim i klidnou jizdu a když se budes chtit rychleji povozit, tak na to proste slapnes. V jinem modu nez Performance bych nejel. Ty prdy do vyfuku davaji(alespoň u me) tak 50% proc to auto vlastne chtit.:)

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 11 říj 2018, 16:09
od Deegr
Lukas: eNko je hothatch, tedy auto pro každodenní používání, které umí potrápit na okresce i leckterý sporťák. Jako takové je také tak postaveno, nehledej v tom žádnou vědu. Údržba či servis nejsou o nic dražší, než u běžných aut. Můžeš jezdit i na 95 oktanový benzín, ale ten jsem nikdy netankoval. Těch 19" disků se bát nemusíš. N Performance je snížené jen o 8 mm proti běžné i30, není to tedy nic brutálního a pokud od hothatche nebudeš očekávat vysloveně měkkost, jako u běžných aut, budeš s podvozkem spokojen. Díky adaptivním tlumičům je auto celkem pohodlné, samozřejmě i v režimu normal je tužší, než běžná i30, ale rozhodně není tvrdá. To je až v režimu N, který se dá používat jen na dobrých silnicích, nejlépe s novým asfaltem, popřípadě na závodních okruzích.¨
Nedávno jsem absolvoval cestu na Slovensko a zpět, kdy jsem najel během jednoho dne přes 1000 km, včetně 48. km po okruhu a rozhodně jsem nebyl nijak dolámaný. Spíše naopak. Nikdy jsem po tak dlouhé cestě z auta nevystoupil, aniž bych toho měl opravdu dost. V tomhle mě eNko příjemně překvapilo a jel bych na dovolenou radši s nim, než běžnou i30, jako má bratr. Spotřeba po návratu byla 8.9 litru a to včetně řádění na okruhu, kdy si auto bralo 44 litrů. Po dálnici jsem jel kolem 120 km/h. Běžným stylem jezdím za 7.5 litru. Rekord mám na trase Klatovy - Plzeň 5.6 litru. Ale tankuji jen Vervu 100 + VIF.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 11 říj 2018, 16:28
od Chasnik
To je fajn, jestli se s tím dá jezdit za 5,6, tak si ho možná koupím :mrgreen: Jde na to dodělat tažný a zahrádka?

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 11 říj 2018, 19:00
od Deegr
Prdelky, prdelky :lol:
Ale tak ne vždy s tím přeci musím letět, ne?
Sobotu večer, žádný provoz, nikam nechvátáš, na kissku jede horečka sobotní noci a ty posloucháš svoje oblíbené devadesátky a krásně u toho relaxuješ.... sem tam tě předjede nějaký kamion a troubí, to ale ani moc nevnímáš a jedeš si tu svou :lol:

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 11 říj 2018, 20:47
od lukas9206
Ďakujem za odpovede. Hlavne Deegr-mu. Po tom čo si napísal, mám na to auto ešte väčšiu chuť :D

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 11 říj 2018, 20:52
od Axel.Foley
Tak si udělej radost :wink:

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 12 říj 2018, 00:11
od RedD
N jsem si kupoval jako auto na každý den a nelituji toho ani vteřinu . Pokud nejedeš vyloženě po rozbité silnici , tak dokáže být docela pohodlné a tiché. Před 14 dny jsem s ním byl v Německu 1000km tam a 1000km zpět a naprosto v pohodě, jak tu bylo napsáno z auta není člověk rozlámaný. Co mě docela překvapilo, tak jsem po cestě nepotkal ani jedno N. Spotřeba od 7-9 l . Na krátké trasy a do města se však tolik nehodí a spotřeba o něco vyšší,na provozní teplotu se motor dostane tak po 10km v tomto počasí. Nko má docela velký poloměr otáčení, takže pří parkovaní je potřeba trochu více manévrovat :-) . Nevím jestli jste si toho všimli ,ale Hyundai zase Nko zdražil. Jsem docela rám , že jsem ho kupoval na jaře :-): Novinkou je, že už je možné objednat jen látkové manuální sedačky. Jinak jsem zkoušel jezdit jak na 95 , tak na 98 . Dneska jsem tankoval 100 na shellce. Nějaký významný rozdíl jsem nepozoroval. Jediný co mě osobně štve je audio systém, ten hraje podle mě dost podprůměrně. Zvuk z výfuku ho však dostatečně nahrazuje :-). Servisní interval je 10 000km což není taky žádná tragedie. Cena dílů cca jak na běžné auta, s tím Nko bylo i stavěno. Biermann to i někde říkal, že byly použity komponenty, které měla Hyundai k dispozici z jiným modelů, příkladem jsou třeba brzdy.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 12 říj 2018, 11:20
od motorpower
Tak to by mě zajímalo, z kterého modelu jsou brzdy?? Když na všech ostatních modelech jsou problémové.
Myslím si že nejsou ani z velké vlajkové limuzíny, ty jsou příliš těžké.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 12 říj 2018, 13:36
od Regolo
Ahoj,
tak po delsi odmlcce jsem zase zpatky a koukam je to zase nekolik diskusi, co se tyce auta samotneho, zimnich disku apod.
Tak trochu shrnu vsechno. Mam od brezna jiz najezdeno 21 tis. km a 2x vymena oleje, podruhe jiz vlastni, na radu Repraka, ten se tady jiz dlouho neobjevil. Nechci byt nejak neskromny ale myslim, ze budu tady vzdy ten, co nejede nejvic km, jelikoz 100 km kazdy den do prace a zpet + vse ostatni, za rok bude pres 30 tis urcite. Mozna tedy jako voditko spolehlivosti pro ostatni to bude dobry..
Ja jsem mel jiz dve generace i30 pred tim a proto pri vyberu dalsiho auta defacto zadna velka alternativa nebyla. Mam Hyundai a predevsim i30 rad a vyhovuje ve vsem, i takove malickosti jako schranka na bryle a modro-bile podsviceni displeje. Tedy kdyz se objevilo N mel jsem jeste slabou chvilku a zajel jsem podivat do Pruhonic na Megane GTi #-o pro porovnani, ale pak mne to pustilo a zustal jsem u N [-X . Na tu dobu cenovy rozdil mezi Performance a normal N byl jeste dostatecny + sleva, ktera jiz nebyla moc rozdilna u dvou verzi. A pak fakt, ze normal N skoro nikdo nechtel. Ano, Performance je urcite lepsi a diferencial se da vyuzit i v bezne situaci, ale ja kdyz jsem tim Performacem chvilku vozil tak jsem slysel takovy podivny skripani od predni napravy a bylo mne receno, ze je to ono, tedy pracuje differencial. No nemam rad ruzne pazvuky v aute, ktere tam by nemely byt, tedy aspon podle meho nazoru, takze jsem rikal, ze tohle nepotrebuji a rozhodl jsem pro N normal. Navic tech je velmi malo a barva Clean Slate jiz se taky nenabizi. Tedy nejaky ten punc exlusivity, i kdyz na dolni pricce, tady je. Dalsi duvod byl vyuziti auta. Kolega v praci ma nove kupovaneho hatchbacka tridy B na dojizdeni do prace, motorku pro radost, a ojeteho kombika pro rodinu a dovoleny. Ja to tedy mam 3 v jednem :lol: . Cca 80 % to dojizdeni a cca po 10 % radost a rodinu (3-clenna rodina, tedy hatchback naprosto postacuje), pochopitelne jde vsechno kombinovat. Pocity s jizdeni tady jiz popisovali i ostatni a naprosto s tim ztotoznuji a urcite jsem jeste auto nezkousel, co se tyce jeho maximalnich moznosti. Muzu jen potvrdit, ze se chova dobre ve vsech situacich, mozna az na moc rozbite silnice, to trpi. Ten kdo, chce poridit N ted, pochopitelne at bere Performance, 20 tis rozdil mezi verzemi a 30 tis za sedacky?! #-o Rozhodne bud to prvni nebo oboje.
Pri koupe auta jsem jeste musel poridit zimni gumy, mam Continental TS850. Ted resim disky a priklanim se k Dezent TZ dark, maji podobny styl jako te co mam tedy kombinace lesku a cerne, stejne to ma asi i Performance, maji i v 19. Je to novinka letosniho roku, co myslete?

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 12 říj 2018, 22:44
od Axel.Foley
Kola hezká, ale leštěné plochy na zimu nee [-X