Stránka 1 z 3

Ložiska kol

Napsal: 07 pro 2011, 16:41
od Amalfi
Projev zavady - hukot zacinajici cca pri 60km/h a zvysujici intenzitu.

V zaruce mi pri 48000 bylo vymeneno lozisko PP kola.
Autoservis Autolaros Ostrava Hrabova.
Auto mi bylo predano umyte s vycistenym interierem, spokojenost.

Re: Lozisko kola

Napsal: 07 pro 2011, 16:43
od Hardcam

Re: Lozisko kola

Napsal: 07 pro 2011, 17:53
od Amalfi
k cemu je pak tohle? garancka to neni a predpokladal jsem ze to Amaize udelal tak aby byli informace tematicky rozdelene a ne na hromade. Takze FU kamo

Re: Lozisko kola

Napsal: 07 pro 2011, 17:55
od amaize
a taky jsem říkal že uvítám každý nápad byl jsem na to sám , ale jde to vše ještě doupravovat , tak nekopat hned ale až za chvíli :wink:

Re: Lozisko kola

Napsal: 07 pro 2011, 17:58
od amaize
Amalfi píše:Projev zavady - hukot zacinajici cca pri 60km/h a zvysujici intenzitu.

V zaruce mi pri 48000 bylo vymeneno lozisko PP kola.
Autoservis Autolaros Ostrava Hrabova.
Auto mi bylo predano umyte s vycistenym interierem, spokojenost.
a já bych to do té záruky dal,i když se jedná o to řízení a podvozek,
a asi to bude třeba ještě překopat i když stále koukám kde co dát, a navíc neozval se nikdo na mou výzvu

Re: Lozisko kola

Napsal: 07 pro 2011, 18:11
od Hardcam
Amalfi píše:Takze FU kamo
Ted jsi mi to nandal Obrázek

Re: Ložiska kol

Napsal: 08 pro 2011, 12:04
od Had21
Amalfi píše:Projev zavady - hukot zacinajici cca pri 60km/h a zvysujici intenzitu. V zaruce mi pri 48000 bylo vymeneno lozisko PP kola.
.
Čo na to povedali v servise - to je akože normálne, že ložisko odíde pod ani nie 50 tis. km?? Ak by to malo byť takto, tak to pre :hyu: moc svetlú budúcnosť nevidím... aspoň u mňa!

Re: Ložiska kol

Napsal: 08 pro 2011, 18:01
od suah
Praveze to asi nie je uplne standardne, ked to vymenili cez zaruku. Keby to brali ako bezne opotrebenie na zaklade slovenskych/ceskych "kvalitnych" ciest, tak by sa viacej vzpierali..

Re: Ložiska kol

Napsal: 08 pro 2011, 19:41
od Amalfi
Presne jak pise Suah. Taky predpokladam ze to brali jako nestandardni opotrebeni. Ale bez reci opraveno, fakt dobry pristup.

Re: Ložiska kol

Napsal: 08 pro 2011, 22:13
od jirikstbk
Amalfi píše:Projev zavady - hukot zacinajici cca pri 60km/h a zvysujici intenzitu.

V zaruce mi pri 48000 bylo vymeneno lozisko PP kola.
Autoservis Autolaros Ostrava Hrabova.
Auto mi bylo predano umyte s vycistenym interierem, spokojenost.
Asi budu muset změnit servis. Se stejnou věcí jsem už byl v Olomouci. viz https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 60#p336728

A k umytí a vyčištění auta - to se mi ještě v Olomouci nestalo.

Re: Ložiska kol

Napsal: 09 pro 2011, 13:53
od Amalfi
Jiriku, ted jsem si to cetl, to vypada taky na lozisko na zadnim kole. A jinak to huci porad, nejen pri zmene smeru jizdy, takze nechapu toho technika.

Re: Ložiska kol

Napsal: 09 pro 2011, 14:33
od Mexican
mne menili lozisko pri 30 000km. Technik a mechanik zhodne tvrdili, ze do 50 000km / 2 rokov nikdy nekladu ziadne otazky u podvozkovych sucasti a proste to menia na zaruku

Re: Ložiska kol

Napsal: 09 pro 2011, 14:42
od Had21
To všetko je super - jedná sa len o to, že to trochu svedčí o kvalite materiálu, z ktorého tie ložiská robia. To že ho vymenili v rámci záruky bez diskusie ešte neznamená že to nové vydrží viac - len druhý raz to už zadara nemusí byť....

Pýtal som sa preto, že keby aspoň robili v srvise prekvapených - "No ale toto? Ložisko po 50.000 tis. - to sme tu ešte nemali.." ALE ZJAVNE TO PRE NICH ŽIADNE PREKVAPENIE NEBOLO! To je dosť blbé, nie???

Re: Ložiska kol

Napsal: 09 pro 2011, 15:00
od Mexican
toz ja mam 130 000km ... a menili jedno. V servise mi hovorili, ze co maju Hyundai asi 5 rokov menili ich dokopy v zaruke asi 4. takze nejaky velky strach o material by som nemal

Re: Ložiska kol

Napsal: 09 pro 2011, 17:32
od jirikstbk
Mexican píše:mne menili lozisko pri 30 000km. Technik a mechanik zhodne tvrdili, ze do 50 000km / 2 rokov nikdy nekladu ziadne otazky u podvozkovych sucasti a proste to menia na zaruku
Mám najeto cca 16000 a hučí to asi od 14000 a je to znát čím dál tím víc právě od těch cca 50 km/hod výš. Jen ten technik to neslyšel.

Mohu jet do servisu znovu, ale problém je v tom, že cesta do servisu je 20 km tam 20 km zpět (cca 100 Kč zbytečně vyhozených za benzín?) a riskovat, že se dozvím zase stejný závěr? Mám sice 5letou záruku, ale je to spíše záruka toho, jak mě ještě více otrávit.

Když k tomu ještě připočtu to, že když měli auto např. při garančce v opravě a bylo mizerné počasí, tak tam sedím několik hodin jak tydýt a jen čekám. A den dovolené je v pideli. A tak to nechám asi až do příští garančky. V lepším případě se to do té doby úplně rozsype. A pak už bude konečně důvod k opravě.

Příští auto bude zase nějaká Škodovka. Jeden experiment tohoto typu stačil. Mimo to, že každá škodovka, se kterou jsem kdy jezdil fungovala a funguje, nic tam nedrnčelo, nic tam nehučelo, těsnění u dveří se za jízdy netřepalo, sedadla si za jízdy nepopískávaly, nic mi nikdy neupadlo (u i20 zrcátko), řazení fungovalo vždy přesně, venkovní hluk nikdy nepřehlušil rádio a žádná z nich mě dalšími blbostmi tolik nevytáčela jak tato i20. Holt Volkswagen ist das Auto, Hyundai je jen auto.

A to jsem si blbec myslel, že když koupím Style, tak bude nejen vybavenější, ale i pečlivěji zpracovaná. Navíc mám servis v místě a i služby na které jsem byl ve škodováckém servise zvyklý se velmi podobaly tomu, co psal Amalfi. i20 je moc hezká na pohled, možná v prototypu byla i funkční, ale to, co jsem koupil, byl omyl. Žádné auto z těch, co jsem kdy měl mě tolik nevytočilo jak toto.