Stránka 1 z 12

Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 10 lis 2007, 18:57
od Mexican
Nemozem povedat ze by som bol s vykonom svojho Accenta nespokojny, ale ked som videl toto, trochu ma striaslo (tak velmi prijemne)

Obrázek

Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi :P

Napsal: 10 lis 2007, 21:11
od super.soso
si neviem predstavit ze by mal accent tocivy moment skoro 300Nm, to by bolo uz slusne zihadlo

Napsal: 10 lis 2007, 21:57
od Andy4
....no neviem si predstaviť prenesenie toho krútiaceho momentu na vozovku bez ASR, ktoré sa do Accenta nemontuje. :!:

OT: tunovať by som začal asi od podvozku....

Napsal: 10 lis 2007, 23:28
od Mexican
Andy4 píše:....no neviem si predstaviť prenesenie toho krútiaceho momentu na vozovku bez ASR, ktoré sa do Accenta nemontuje. :!:

OT: tunovať by som začal asi od podvozku....
no jedina mozna vec je ist na profil 215 a skratit pruziny.. ono zas tych 300 Nm je kotrolovatelnych ak clovek vie co robi. Je fakt, ze dneska som pri radeni z 2 na 3 citelne presmykol, ale bolo to sposobene olovenymi nohami

Napsal: 11 lis 2007, 02:41
od tom
Nešel bych do toho ani na zkoušku, je to příliš velký risk a záruka je pak hned pryč.
A další věcí je to, že pro tohle auto je to naprosto zbytečný. Accent na to nemá převody a téměř k omezovoči otáček se dostane na 5ku se standartním výkonem.

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 lis 2007, 07:22
od CzechJoker
Mexican píše:Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi :P
A co záruka, nebylo by jí škoda? Na staré plečce možná, ale dělat to s novým autíčkem?

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 lis 2007, 10:16
od Mexican
CzechJoker píše:
Mexican píše:Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi :P
A co záruka, nebylo by jí škoda? Na staré plečce možná, ale dělat to s novým autíčkem?
zaruku to samozrejme rusi. Moralne. Fkticky je to tak, ze presiel som viacero firiem co to robia - autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde. Nie su tam ziadne vonkajsie zasahy, proces je kompletne navratiteny do povodneho stavu (povodny FM sa zalohuje), zaruka od chiptunera je rok

andy mal pravdu, treba naisto zacat podvozkom.. ale po roku, roku a pol by som do toho urcite siel

Napsal: 11 lis 2007, 10:58
od zdenek76
Podle mě už těch 81kW je na 1.5 až až, vždyť původně začínali s tímto motorem na 65kW. Až posléze to Hyundai poladil na současných 81kW (nevím samo jistě, jestli je to totožný blok), takže přidat dalších 21kW (celkem tedy 37 oproti sérii) může být pro motor a další součásti rychlá smrt. Navýšení výkonu o 50% nemůže přece projít bez následků u dílů koncipovaných na podstatně nižší výkon.

Napsal: 11 lis 2007, 11:04
od super.soso
Stary motor 1,5 crdi nema nic spolocne s novym motorom, stary mal len 3valce a novy ma 4. Uplne nova koncepcia motora

Napsal: 11 lis 2007, 12:26
od David C3
určitě bych nic nečipoval :-) ten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau

Napsal: 11 lis 2007, 13:14
od Mexican
David C3 píše:určitě bych nic nečipoval :-) ten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau
Davide, to si ma ako zaryty tuner prekvapil :-) ale dikes za nazor

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 lis 2007, 14:28
od CzechJoker
Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 lis 2007, 15:14
od tom
CzechJoker píše:
Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.
Určitě se to někde projeví...
Přeci je nesmysl jak některé reklamy na chiptuning propagují:
:lol: Zvýšit výkon a kroutící moment, při stejné životnosti motoru a k tomu Vám snížíme spotřebu o X litrů a ještě zachovaj stejné emisní limity. :lol:


To je sice hezký že zálohují původní software, ale asi autorizovanej servis bude mít možnost zjistit jestli byla nějaká manipulace se softwarem či ne.

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 lis 2007, 16:30
od Mexican
tom píše:
CzechJoker píše:
Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.
Určitě se to někde projeví...
Přeci je nesmysl jak některé reklamy na chiptuning propagují:
:lol: Zvýšit výkon a kroutící moment, při stejné životnosti motoru a k tomu Vám snížíme spotřebu o X litrů a ještě zachovaj stejné emisní limity. :lol:


To je sice hezký že zálohují původní software, ale asi autorizovanej servis bude mít možnost zjistit jestli byla nějaká manipulace se softwarem či ne.
ano prejavi sa to.. ale som z ludi ktory sa o svoje auto staraju fakt vzorovo.. moze skor odist turbo, mozu skor odist vstreky.. ale to mozu odist hocikomu a hocikedy.. Ak mam smolu na zly kus, tak sa to pokazi tak ci tak

Segra mala cipnutu P 206 1,4 HDI.. najazdila s updatovanym motorom 40 000 km, potom auto predala.. popri tom absolvovala 2 garancky, nikdy nebol ziadny problem.

beriem komentare typu 300 Nm je na neupraveny accent vela.. Ale neberiem nazory ze mi to znici motor.. Srabarnu typu odpojit EGR ventil alebo KAT by som nikdy neurobil. Ale v samotnom cipe nevidim ziadny problem

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 lis 2007, 16:59
od Andy4
Mexican píše: beriem komentare typu 300 Nm je na neupraveny accent vela.. Ale neberiem nazory ze mi to znici motor..
Mám vlastnú skúsenosť, že Octavka 1,9TDi-chipnutá predajcom Škoda (77kW->100KW) na 315nM je pri vypnutom protipreklze neovládateľné vozidlo. Hrabe to na každom povrchu a za každých podmienok do rýchlosti 80km/h. Na 3. aj 4. rýchl. stupeň, pritom je o 150kg ťažšia na predku, a na 215tkách gumách.

Turbínka menená pri 60tis KM (60tis SK).

Accent nedisponuje ani ASR, ani ESP ... a podľa môjho názoru Accent ako celok nieje na taký výkon vôbec stavaný.

Ale ako netradičný špeciál na zrazy ... môže byť :lol: