Filtr - hříbek

Jak upravit svého hjundaje.

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Uživatelský avatar
Joker
**
Příspěvky: 328
Registrován: 12 lis 2005, 14:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Filtr - hříbek

Příspěvek od Joker »

dostalo se mi do ruky ( spíš teda pod kapotu) toto:
http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=13995

vím, že přímo tenhle filtr má na J1 lantře někdo tady z klubu. Má ji v avataru v modrý metle.

Jde mi o to, že ten filtr je suchej, což mě překvapilo a tak se ptám, jestli má bejt stříklej nějakým olejíčkem a jak ho čistí.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Mám pod kapotou skoro totéž jen od jiné společnosti je také suchý a až doslouží nahradí ho nový to co máš na mysli ty co se dá se říct hází do pračky jsou drobet jiné mají pouzdro a ten vlastní filtrační materiál se z toho sundavá a po vyčištění skutečně postřikuje, ale vím o tom jen toto nikdy jsem se tím blíže nezabýval. A jsou několikrát dražší než tohle.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Joker
**
Příspěvky: 328
Registrován: 12 lis 2005, 14:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joker »

áha, tak to je ono.....na motorky se používá jen "mokrý" KN, takže jsem si myslel, že tohle bude taky tak........
Jinak u tohohle filtru psali, že čištění je možný proudem vzduchu zevnitř(divný co) nebo ponořením a pohybem ve vlažné vodě a následný vysušení (taky docela divný). No uvidím, až bude zasranej.........
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Mám sportovní vložku do origo boxu.Tu po 10000km vyperu v dodaném roztoku s vodou,vysuším a nastříkám stranu od přívodu vzduchu(spodek vložky)nějakým modrým sajrajtem :lol: ,asi na bázi oleje.Ten zachycuje jemný prach,co by jinak suchým filtrem prošel. :wink:
Máš tam poznámku k profukování z vnitřku ven-to aby se vyfoukl zachycený prach ven z filtru.Když by se profukoval z venkovní strany,protlačoval by proud vzduchu usazený prach dovnitř. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
vipe
Moderátor
Příspěvky: 993
Registrován: 17 lis 2007, 17:24
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vipe »

Borek píše:Když by se profukoval z venkovní strany,protlačoval by proud vzduchu usazený prach dovnitř. :wink:
Jo jo přesně tak. Obrázek Obrázek
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

vipe píše:
Borek píše:Když by se profukoval z venkovní strany,protlačoval by proud vzduchu usazený prach dovnitř. :wink:
Jo jo přesně tak. Obrázek Obrázek
To jsem ale chytrá hlava :idea: ,viď Vipe. :lol: :lol:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

No já mám filtr KN a táta má JR a oba jsou naolejovaný už od výroby.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Korálek píše:No já mám filtr KN a táta má JR a oba jsou naolejovaný už od výroby.
To jo,ale musíš je občas také vyprat. :wink: A potom znovu nastříkat.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

tak to je jasný :) budu to muset na jaře udělat
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Dastin

Příspěvek od Dastin »

Všechny sportovní filtry KN,EUFAB, BMC, GREEN a já nevím ještě jaké a to at otevřené nebo přímo v airbuschu se musí jednou vyprat,záleží v jakém prostředí kdo jezdí,někdy se doporučuje po 5000km někdy po 10 000km,kdo ho má,at ho po pěti vypere v teplé vodě se saponátem a potom vysuší a uvidí co je v něm za špinu.Potom samozřejmě nastříkat jemě olejem a to bud WD 40,nebo silikonovým, nebo origo. Je to vcelku jedno.Jde o to,že mají lepší propustnos vzduchu a jsou tvořeny z vrstvené bavlny(většinou 3 vrstvy).Prat se může i ten co je tu probýraný.
Uživatelský avatar
Joker
**
Příspěvky: 328
Registrován: 12 lis 2005, 14:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joker »

no a teď ještě jedna věc, mám ho teda nastříkat nebo ne. Nemyslím po praní, ale myslím teď, když je novej. Aby po nastříkání neměl nakonec menší propustnost než origo v boxu :oops: přecejen kdyby měl bejt mokrej, tak by to snad udělali z výroby, ne??(i když eufab no.....)

Jinak musím říct, že auto má teď libový zvouček hlavně nad 3tis. otáček v tahu. Taky to prej nějak víc tahá říkala přítelkyně a kamoš co jsem ho vezl, ale to mi přijde spíš jen placebo efekt i když kdo ví.......
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Drobet to zvedne výkon, protože usnadníš nasávání vzduchu. A tím přivádáš více vzduchu do motoru protože je v sání menší podtlak. Ale na druhou stranu čím více vzduchu tím více paliva, takže roste spotřeba.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Joker
**
Příspěvky: 328
Registrován: 12 lis 2005, 14:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joker »

Já spotřebu moc neřeším, holt výhoda LPG......když chci blbnout, tak přepnu na benzín a jede to jako sériovka, to je naprosto úžasný
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

To je fakt má to úžasný zvuk když nasává. To se musí nechat :lol:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukino »

Vladislav Bureš píše:Drobet to zvedne výkon, protože usnadníš nasávání vzduchu. A tím přivádáš více vzduchu do motoru protože je v sání menší podtlak. Ale na druhou stranu čím více vzduchu tím více paliva, takže roste spotřeba.
ten drobet bude asi tak 0,01 kW, spíš dochází k lepšímu výplachu spalovacího prostoru a motor jde lépe do otáček ...
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Odpovědět

Zpět na „Tuning“