Problémy s baterií u i 30 II 1,6 GDI

Informace pro uživatele tohoto fóra, návrhy, připomínky k foru atd.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Birk
Příspěvky: 2
Registrován: 27 kvě 2020, 22:42

Problémy s baterií u i 30 II 1,6 GDI

Příspěvek od Birk » 28 kvě 2020, 14:46

Baterie se velmi rychle vybíjí - nejpozději do 5 dnů klesne pod 12,4 V tzn. hranici počátku sulfatace. Proč ?
Jak připojit na plus odpojovač baterie, když je tam dost přecpáno ? Myslím to jako poslední řešení.
Co se stane, když odpojím kabel od řízeného nabíjení ? Ohrozí to nějaké funkce v autě ?

Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 14899
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Problémy s baterií u i 30 II 1,6 GDI

Příspěvek od Axel.Foley » 28 kvě 2020, 20:33

Vypadá to, že je zralá na výměnu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
ironmuf
*
Příspěvky: 16
Registrován: 17 dub 2020, 20:37
Bydliště: Jičín

Re: Problémy s baterií u i 30 II 1,6 GDI

Příspěvek od ironmuf » 29 kvě 2020, 19:23

Odpojen mám taky nic se neděje konstantní nabíjení 14.7V od té doby je pokoj i s vybíjením . akorát ti nepůjde stop start a bude ti svítit kontrolka stop start ale spíš to vypadá na mrtvou baterku taky záleží čím jí nabijis měl jsem nabíječku vypínala se že je Aku 100% za pár dní i nová baterie ko koupil jsem novou nabíječku po nabití starou nová ukázala kapacitu 40%
Hyundai i40 2016
Škoda fabia 1.9sdi
Opel Astra
Ford Galaxy
Peugeot 405mi16
Lada Samara
Škoda 120

Odpovědět

Zpět na „O tomto foru“