Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Informace pro uživatele tohoto fóra, návrhy, připomínky k foru atd.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Birk
Příspěvky: 2
Registrován: 27 kvě 2020, 22:42

Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Příspěvek od Birk » 28 kvě 2020, 14:53

V servisu mi dali po 6 letech novou baterii prý podle VIN auta - má ale jen 44Ah. Auto je takřka v plné výbavě tzn. včetně vyhřívání sedadel, volantu,
klimatizace atd. Není slabá ? Pro 1,6 se dříve užívaly baterie od 50Ah nahoru a to neexistovaly takové blbiny, jako je řízené nabíjení.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 14687
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Příspěvek od Axel.Foley » 28 kvě 2020, 15:38

V tak daleké budoucnosti nevím, zda ještě budou v autě akumulátory :-k

PS: Promiň, musel jsem si rýpnout :lol:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
Schnack
*****
Příspěvky: 2310
Registrován: 23 led 2019, 23:06

Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Příspěvek od Schnack » 28 kvě 2020, 15:39

Axeli byls rychlejší, taky mne to hned napadlo :)

Tam už je jen taková malá knoflíková baterka (něco jako CR 2032) a ta drží při životě malý generátorek se studenou fůzí :D
i30 Kombi PDe, 1.4 T-GDI 140, Style go!, Champion blue (2018)

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 6577
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Příspěvek od idam.i » 28 kvě 2020, 15:57

Kamaráti,pekne ste mu poradili. :lol: :mrgreen:
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017-)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style , Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i

motorol
**
Příspěvky: 302
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Příspěvek od motorol » 28 kvě 2020, 16:28

Otazka proč to resit přes autorizak, kde je vse drazsi, ale výbavu auta bych do toho netahal. 44ah by měla stačit na roztočení motoru. Na ostatni je tam alternátor. Řízené dobíjení pokud tam je s/s bude trápit mene mensi baterku než větší. Protože tam se dobíjí až když klesne napětí někam dolu, takze u mensi baterky je šance, ze vic bude krmit alternátor než baterka.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105

thornych
**
Příspěvky: 168
Registrován: 15 čer 2014, 07:23

Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Příspěvek od thornych » 28 kvě 2020, 18:40

Jestli si dobře pamatuju, tak u 1.6 GDi (bez Start-Stop) jsme z výroby měli také okolo 44 Ah. A během pěti let nebyl nikdy problém...
Kia xCeed 1.4 T-GDi
Octavia III FL 1.5 TSi Elegance (služ.)
ex.: Opel Astra G 1.6 16V, Ford Focus 1.8 TDCi, Fiat Punto II 1.2, Škoda Octavia II 1.9 TDi 4x4, Škoda Octavia II 1.9 TDi, Octavia III 1.6 TDi 4x4, i30 kombi - 1.6 GDi

Uživatelský avatar
Richard555
*****
Příspěvky: 2337
Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Bydliště: Praha

Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Příspěvek od Richard555 » 29 kvě 2020, 09:31

Mě "zbyla" jedna 70Ah Varta z naftového Forda, tak jsem ji dal dceři do Kia Ceed 1,4 benzín , nijak si na to nestěžuje, akorát jsem lehce obrousil flexou rantlík u plastového držáku baterky..... kontakty byly OK baterka je nižší než původní a malinko širší.....
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175

thornych
**
Příspěvky: 168
Registrován: 15 čer 2014, 07:23

Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013

Příspěvek od thornych » 29 kvě 2020, 19:33

Mě docela překvapilo, že u i30 1.6 GDi byla baterie 44 Ah a nyní u xCeedu 1.4 TGDi je baterie AGM 70 Ah. Ale je pravda, že u i30 nebyl Start Stop a "inteligentní nabíjení". Takže zatímco malá baterka fungovala bez problémů celých 5 roků (než jsme auto prodali a pravděpodobně funguje nadále), odejde možná velká a výrazně dražší baterka v Kie dříve :-(
Kia xCeed 1.4 T-GDi
Octavia III FL 1.5 TSi Elegance (služ.)
ex.: Opel Astra G 1.6 16V, Ford Focus 1.8 TDCi, Fiat Punto II 1.2, Škoda Octavia II 1.9 TDi 4x4, Škoda Octavia II 1.9 TDi, Octavia III 1.6 TDi 4x4, i30 kombi - 1.6 GDi

Odpovědět

Zpět na „O tomto foru“