Maximálka u CRDi

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
dk13
*
Příspěvky: 15
Registrován: 16 zář 2007, 13:17
Bydliště: Bratislava

Maximálka u CRDi

Příspěvek od dk13 »

zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
Reklama
 

Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: Maximálka u CRDi

Příspěvek od tom »

dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
Maximálka je 176km/h a je to maximální dlouhodobá cestovní rychlost., krátkodobě se z toho dá vytáhnout 200km/h tachometrových, ale to už je ničení motoru (4500ot/min) - tím je auto limitováno. Už sem to tu někde psal že motor má na víc, ale převodovka ne.
Jinak motor údajně vzniknul vlastním vývojem Hyundai. (Ale naftové díly -vstřiky,čerpadlo - jsou značkové, tuším Bosch.)
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Maximálka u CRDi

Příspěvek od ivan »

tom píše:
dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
Maximálka je 176km/h a je to maximální dlouhodobá cestovní rychlost., krátkodobě se z toho dá vytáhnout 200km/h tachometrových, ale to už je ničení motoru (4500ot/min) - tím je auto limitováno. Už sem to tu někde psal že motor má na víc, ale převodovka ne.
Jinak motor údajně vzniknul vlastním vývojem Hyundai. (Ale naftové díly -vstřiky,čerpadlo - jsou značkové, tuším Bosch.)
Vždyť to stačí, :lol: stejně můžeme jet legálně 130 km-ů/hodinu :P
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

sikovnej moturek 1.5 a 81kw. skoda ze tolik usily a vyvoje nejde do benzinaku jako do dieselu.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7904
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximálka u CRDi

Příspěvek od Mexican »

dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
niekde v diskuzii je spomenute, ze CRDi pochadza z dielne firmy Detroit diesel (vyvoj a konstrukcia), bolo to pisane v casopise Autodiesel (alebo tak nejak, treba prejst diskuziu) :D

ja som po HR dialnici na rovinke dal 192 km/h podla navigacie, motor ale v podstate krutil tak 4200 otacok a na 4500 zacina cervene pole, na 4000 otackach bolo myslim 185 km/ h (co bolo tesne nad 200 na tacho)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
mylys
Moderátor
Příspěvky: 321
Registrován: 19 dub 2005, 11:21
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mylys »

vlastaFR píše:skoda ze tolik usily a vyvoje nejde do benzinaku jako do dieselu.
Moje rec . . .
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: Maximálka u CRDi

Příspěvek od tom »

Mexican píše:
dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
niekde v diskuzii je spomenute, ze CRDi pochadza z dielne firmy Detroit diesel (vyvoj a konstrukcia), bolo to pisane v casopise Autodiesel (alebo tak nejak, treba prejst diskuziu) :D

ja som po HR dialnici na rovinke dal 192 km/h podla navigacie, motor ale v podstate krutil tak 4200 otacok a na 4500 zacina cervene pole, na 4000 otackach bolo myslim 185 km/ h (co bolo tesne nad 200 na tacho)
citace autodiesel:
Obrázek
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7904
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

joo tome, tam to bolo :D si lepsi ako google :D
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
diosko
**
Příspěvky: 132
Registrován: 07 kvě 2007, 21:11
Bydliště: SK, BB

Re: Maximálka u CRDi

Příspěvek od diosko »

tom píše: citace autodiesel:
...cut...
Ak som teda dobre cital, tak: "...to byl vsak motor dodavany Detroit Diesel (trojvalec), zatimco novy styrvalec, ktery je v hyundaiich nahrazuje, je produktem vlastniho vyvoje."

Niekde v diskusii myslim Mikro spominal, ze vyvoj motora (novy diesel 4valec) sa robil v Nemecku (tiez vsak nebol o tom na 100% presvedceny).
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 532
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximálka u CRDi

Příspěvek od Mikro »

diosko píše:
tom píše: citace autodiesel:
...cut...
Ak som teda dobre cital, tak: "...to byl vsak motor dodavany Detroit Diesel (trojvalec), zatimco novy styrvalec, ktery je v hyundaiich nahrazuje, je produktem vlastniho vyvoje."

Niekde v diskusii myslim Mikro spominal, ze vyvoj motora (novy diesel 4valec) sa robil v Nemecku (tiez vsak nebol o tom na 100% presvedceny).
ano robili ho v nemecku. vyroba je uz momentalne na slovensku (teda ta 1.6 verzia CRDI)
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Uživatelský avatar
dusser
*
Příspěvky: 36
Registrován: 27 dub 2007, 13:10

Příspěvek od dusser »

... niečo o novom 1,5 CRDi :D

K vzniku nového dieselového motora 1,5 VGT prispelo i stredisko výskumu a vývoja v nemeckom Rüsselsheime. Motor je v kombinácii s manuálnou prevodovkou a systém priameho vstrekovania CRDi (Common Rail Diesel injection) zahŕňa systém variabilnej geometrie turbodúchadla. Je preň charakteristická hospodárnosť a dosahuje výkon 110k s 235 Nm pri 1900-2750 ot/min.
V Rüsselsheime sídli spoločnosť Hyundai Motor Europe GmbH, ktorá bola založená v roku 2000 a koordinuje marketingové, predajné a popredajné aktivity na všetkých 26 európskych trhoch, kde je Hyundai prítomný.

Takže už to nie je žiadny Detroit diesel.
Hyundai Accent 05 / 2007
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 532
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikro »

dusser píše:... niečo o novom 1,5 CRDi :D

K vzniku nového dieselového motora 1,5 VGT prispelo i stredisko výskumu a vývoja v nemeckom Rüsselsheime. Motor je v kombinácii s manuálnou prevodovkou a systém priameho vstrekovania CRDi (Common Rail Diesel injection) zahŕňa systém variabilnej geometrie turbodúchadla. Je preň charakteristická hospodárnosť a dosahuje výkon 110k s 235 Nm pri 1900-2750 ot/min.
V Rüsselsheime sídli spoločnosť Hyundai Motor Europe GmbH, ktorá bola založená v roku 2000 a koordinuje marketingové, predajné a popredajné aktivity na všetkých 26 európskych trhoch, kde je Hyundai prítomný.

Takže už to nie je žiadny Detroit diesel.
:idea:

tvrdim to od zaciatku :wink:
super ze niekto nasiel ten clanok.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: Maximálka u CRDi

Příspěvek od tom »

Mexican píše:
dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
niekde v diskuzii je spomenute, ze CRDi pochadza z dielne firmy Detroit diesel (vyvoj a konstrukcia), bolo to pisane v casopise Autodiesel (alebo tak nejak, treba prejst diskuziu) :D

ja som po HR dialnici na rovinke dal 192 km/h podla navigacie, motor ale v podstate krutil tak 4200 otacok a na 4500 zacina cervene pole, na 4000 otackach bolo myslim 185 km/ h (co bolo tesne nad 200 na tacho)
Tak to teda nevím kde ty údaje berete, já mám při 4000 otáčkách 175km/h tachomerových a při 200 tachometrových mám už 4500 otáček (ověřeno) a tam taky to auto už končí...
Dá se to i matematicky:
175/4000*4500=197km/h (tacho)

Obrázek
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Příspěvek od Andy4 »

Tak isto sa pripájam k Tomovi, Vmax na tacho je 200km/h pri 4500rpm.
mx5/swiftsport/santafe/accent
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Koukám že někteří majitelé Accentů, jak nových, tak starých, jsou docela pohádkáři :D
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“