Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Ukažte ostatním vaše auto a rozšiřte náš fan klub Hyundai. Pokud chcete, můžete napsat i recenzi.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Chasnik »

No vidíš, ty bydlíš v největším slovenském městě a já pravidelně dojíždím do třetího největšího slovenského města :lol:
I když nevím, kolik Slováků žije v New Yorku, možná, že BA je až na druhém místě... :-k :wink:
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Axel.Foley »

Chasnik píše: 31 říj 2020, 11:05 Nevím, o čem mluvíš, ale asi budeš mít na mysli ten pedál mezi spojkou a plynem, o kterém jsem kdysi četl v manuálu :lol:
:mrgreen:
Ano, přesně tohle jsem myslel :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Stringo
******
Příspěvky: 2641
Registrován: 27 led 2019, 12:54
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Stringo »

To jako fakt máte destičky 100000km a víc :shock:

Moje nejspíš nedožijí 50000km :-k kde je asi chyba...
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDi 103kW MR.2019 (Polar White, Style, NAVI)
Obrázek
Uživatelský avatar
Schnack
*****
Příspěvky: 2478
Registrován: 23 led 2019, 22:06

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Schnack »

Mě při 3. garančce říkali, že mám destičky na 80% a najeto bylo cca 30.000km
i30 Kombi PDe, 1.4 T-GDI 140, Style go!, Champion blue (2018)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Mexican »

ono hodne zalezi kde s tym jazdite. Svojho casu som tocil Brno-Hannover a tam bolo brzdenia minimalne. Potom si clovek prejde Route de grand Alps a je to vsetko fuc :-). Zalezi aj od motoru, 1,6CRDi bude brzdit vyrazne lepsie ako 1.0 TGDi. Takze si clovek viac pomaha brzdami. Mam rekord, Vrutky-Brno (250kmh) s prvym brzdenim po asi 240km na tretich semaforoch v Brne. a nemozem povedat ze by som.sa loudal
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Chasnik »

Přesně, jak říká Mexican: dejte si na mapy.cz trasu Litoměřice - Praha a prohlédněte si výškový profil trasy. Navíc minimum vesnic, tedy téměř žádné dobržďování. Jeden semafor v LTM u autobusového nádraží, další až kdesi v Praze, podle toho, na jakou zakázku jedu, takže buď dole na Kbelské, nebo až u Baranďáku, když si to projedu od Bulovky dolů a pak tunelama.

Jinak 240 km bez brždění je fakt výkon, já bez dotyku brzdového pedálu zvládnu např. D11 (Černý Most - Hradec Králové). Je to hodně o sledování provozu za sebou a odhadu - když je za mnou něco rychlejšího, tak dám včas nohu z plynu a plynuleji dojedu autobus nebo kamion. Případně naopak přišlápnu plyn, abych rychleji předjel a nebrzdil toho za mnou. Ale je to zase o profilu trasy, na D5 nebo D1 bych si toto dovolit nemohl, maximálně tak ve 2 v noci...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1693
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Maras »

Jo a navíc s motory o 4 válcích se obecně podřazením přibrzduje lépe než s 3 válci bez odporu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8981
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od idam.i »

Áno keď mám čas a náladu,tak si v poho odraďuje zo šestky až na trojku.Je to hlavne o pozeraní sa dopredu a predvídaní. :wink:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Mexican »

som si tak zvykol proste z moto.. tiez casto radim z 5 az do 2 :-D
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Axel.Foley »

Stringo píše: 31 říj 2020, 16:26 To jako fakt máte destičky 100000km a víc :shock:

Moje nejspíš nedožijí 50000km :-k kde je asi chyba...
Ano, 141000 nějaké drobné. Jak píšou kluci nade mnou, spoustu semaforů dojíždím podřazováním. K tomu několik dlouhých tras, kdy kilometry naskakují, ale brzdění není nutné.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Jovzin
**
Příspěvky: 218
Registrován: 03 říj 2020, 16:35
Bydliště: Dobris okoli

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Jovzin »

@Chasnik : Hezky napisane.
Ak by som mal i ja napisat tak asi by to bolo rovnako ako si pisal ty tie pocity.

Co sa tyka spotreby tak tam mam este trosku problem.
Prva jazda 150Km z Liberca k nam domov prvych 20-30 KM kym sa motor zahrial som siel za 7,0L potom to uz pekne kleslo na 5,5L co som bol totlane z toho vysmaity.

Teraz co zial robime max 10Km cesty do Dobrise a spat tak je to na prd a drzim sa na 6,8 az 7,0L :(

Mame zatial nabehane 800Km na tom nasom kombiku tak verim, ze sa to este zlepsi casom.

Ak uvolnia hranice tak chceme s manzelkou skocit domov do KE na navstevu co bude asi 700Km cesty. Tak tam verim ze uvidim peknu spotrebu aspon na 5,5L ako bolo pri prvej jazde. Bude tam dialnica aj okrsky tak verim, ze tam sa mi to ukaze pekne.

Inak mam otazku na Vas ludia:
V manuale som cital ze prvych 1000Km sa ma to auto drzat v otackach 2000 - 4000 a nepretacat motor ale ani nepodtacat.
Moze sa nieco posrat ak manzelku ani za boha neviem naucit aby ak jej padnu otacky pod 2000 tisic aby dala nizsi sutpen a nech sa drzi v tych 2000- 4000 otackach ? Aj dneska kua sla po meste v 4 prevodovom stupni 50km/h a otacky to malo tusim 1700 abo tak. Tak som sa len chytal za hlavu a dufam , ze tym nepokazime zabehnutie motora.... Nechcem si z neho urobit hlemizda :D
Odjinud
***
Příspěvky: 900
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Odjinud »

Malo ji bijes, no :-)

Ze ona jezdi podle toho :hyu: radce na displeji pristrojovky? To tam dali asi proto, aby :hyu: servisy meli vic kseftu... to vzdy podtaci o jeden az dva stupne.

Reseni - manzelku v teto dobe nepoustet za volant! :-)
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
Stringo
******
Příspěvky: 2641
Registrován: 27 led 2019, 12:54
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Stringo »

Motory už dneska zabíhat nemusíš, jsou udělané tak, aby to hned od začátku sneslo dost nešetrné zacházení, ovšem vždy je lepší novou věc nechat zaběhnout a tak ideálně je opravdu jezdit ve středních otáčkách. Ono u T-GDi se ani po tom zajetí nedoporučuje motor podtáčet kvůli karbonizaci což by sice u DPi hrozit nemělo, ale i tak je ten "ECO EU rádce" úplně k ničemu...
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDi 103kW MR.2019 (Polar White, Style, NAVI)
Obrázek
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od Chasnik »

Jovzin píše: 31 říj 2020, 20:58 Inak mam otazku na Vas ludia:
V manuale som cital ze prvych 1000Km sa ma to auto drzat v otackach 2000 - 4000 a nepretacat motor ale ani nepodtacat.
Moze sa nieco posrat ak manzelku ani za boha neviem naucit aby ak jej padnu otacky pod 2000 tisic aby dala nizsi sutpen a nech sa drzi v tych 2000- 4000 otackach ? Aj dneska kua sla po meste v 4 prevodovom stupni 50km/h a otacky to malo tusim 1700 abo tak. Tak som sa len chytal za hlavu a dufam , ze tym nepokazime zabehnutie motora.... Nechcem si z neho urobit hlemizda :D
Žádnou paniku, ono je tím spíš myšleno, aby se mimo ten doporučený rozsah otáček nejezdilo furt. To bys ani nemohl stát na křižovatce na neutrál, když to točí pod tisíc :lol: U všech svých aut jsem se spíš snažil o rozmanitý způsob jízdy, tedy nehodit na dálnici tempomat a půl hodiny to držet ve stejných točkách. Když to bude chvíli pod 2000, tak se prd stane, spíš jde o to, aby v těch nižších otáčkách (a nejen v době záběhu, ale i později) nedupala zbytečně na plyn. Buď zrychlovat postupně, nebo podřadit.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort

Příspěvek od WalterB »

Jovzin píše: 31 říj 2020, 20:58 ... Aj dneska kua sla po meste v 4 prevodovom stupni 50km/h a otacky to malo tusim 1700 abo tak. Tak som sa len chytal za hlavu a dufam , ze tym nepokazime zabehnutie motora.... Nechcem si z neho urobit hlemizda :D
Tak ono nezáleží jen na otáčkách samotných, ale hlavně na okolnostech. Pokud točila 1700 pěkně v klidu, po rovince a s ohřátým motorem, tak bych ji při tom klidně nechal. Pokud by to ale mělo být s akcelerací, do kopce a ještě na studeno, tak to by byla silná káva i na kdejaké staré nezničitelné TDíčko :)
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Odpovědět

Zpět na „Vaše auta / Club cars“