Právě je 22 srp 2019, 20:10





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 zář 2015, 18:32 
Offline

Registrován: 18 zář 2015, 18:26
Příspěvky: 1
Dobrý den, jak už nadpis napovídá, problém se sonatou mam takovy, ze po nastartování mi zacnou klesat otacky motoru, pokud nepridavam plyn tak chcipne. Kdybych se nahodou chtel hned po nastartovani rozjed, tak auto zacne neuveritelne cukat. Vetsinou to musím vyrovnávat po dobu 1 minuty nez zacne byt vsechno v poradku. Zvlastni na tom je to, ze se toto deje pouze kdyz je venkovni teplota nizsi, tzn. pod 10°C. Nejcastejsim prikladem je, kdyz po chladne noci nastartuji auto. Mel jsem dojem, ze by to mohly byt svicky, ty jsem, ale minuly tyden vymontoval a ocupoval, bohuzel to nepomohlo. Napadlo me, ze by to mohlo delat napr. palivovy filtr, ci cerpadlo, akorat mi nesedi ze se to deje jen kdyz je venkovni teplota nizka. Nema nekdo z vas zkusenosti cim by to mohlo byt? Diky za jakoukoli pomoc.


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 14 pro 2018, 21:53 
Offline

Registrován: 25 říj 2017, 18:38
Příspěvky: 5
Bydliště: Západ SR
Nazdar, mozno pomoze aj ostatnym, ale moze to byt palivoy filter. Ktory je v nadrzi spolu s palivovym cerpadlom.
Alebo krokovy motorcek, ktory kontroluje prudenie vzduchu do nasavania. Taka cierna krabicka pri skrtiacej klapke, cvaka a klika pri startovani a zhasinani motora. Moze tahat niekde falosny vzduch napriklad.
Napriklad aj pri dlhom odpojeni baterie treba vyresetovat pamat ECU a jednotka sa musi znova naucit namiesat spravnu zmes paliva a vzduchu. Vtedy ale su vysoke otacky a postupne to upravuje na idealnu zmes.
A este by som pozrel tu malu hadicku co vedie z privodu paliva do sacich parohov. Ak tade taha benzin zak je membrana poskodena. A zle startuje aj na viackrat.
Ale to su len moje dohady a skusenosti co som mal ja.

_________________
Sonata EF 03, 2.7 V6 +LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 pro 2018, 19:43 
Offline
**

Registrován: 29 pro 2016, 21:01
Příspěvky: 177
Bydliště: Šternberk
Palivový filtr to tedy rozhodně nebude. Je to jen sítko a ne papírová vložka. Vytváří se na něm maximálně povlak. Stejně tak resetování ŘJ po odpojení akumulátoru je podobný blud. Vše se řídí na základě aktuálních hodnot snímaných např. regulační lambdou, která posílá ŘJ hodnoty zbytkového kyslíku ve spalinách a podle toho se upravuje délka otevření vstřikovacích ventilů. Drobné korekce v průběhu jízdy se dějí ale nic závratného to není. Výška otáček se řídí podle teploty chladící kapaliny a podle teploty oleje. Nejčastěji to bývá škrtící klapka, která reaguje skokově.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye