problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

Odpovědět
Petr Hildebrand
Příspěvky: 2
Registrován: 08 dub 2018, 13:28

problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW

Příspěvek od Petr Hildebrand »

ahoj,
mám takový problém, vím že tady to téma už jistě proběhlo ale nenašel sem pořádnou odpověď

ozývá se mně nepravidelné klepání z pravé strany od motoru...
nejhorší to je v rozmezí 2-3 tis. otáček... pak většinou zase utichne..
a nebo když to je v rozmezí tak to rachotí pořád vpodstatě..
drobné cvrlikání je slyšet i na volnoběh..

mohly by to být hydroštely nebo co Vás koho napadá.-... dá se s tím jezdit ještě?
jinak olej je mněněný a je ho tam dost..
auto má najeto 230 tis.

co popřípadě udělat?
díky za odpověď

Petr tel. 775 17 05 84
Reklama
 

roxy845
*
Příspěvky: 32
Registrován: 16 pro 2014, 13:47

Re: problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW

Příspěvek od roxy845 »

idem od najjednoduchšieho:
povolená remenica vodnej pumpy
vodiace kladky remeňa
samotná vodná pumpa
klíma
no a potom začínajú chuťovky:
ojničné ložiská
reťaz
olejové čerpadlo
Petr Hildebrand
Příspěvky: 2
Registrován: 08 dub 2018, 13:28

Re: problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW

Příspěvek od Petr Hildebrand »

No měřil jsem vůli řetězu.. má asi centimetr vůli..
Ale nechce se mi věřit že by tak mlátil... jedině že by byli rozhozené i vačky
roxy845
*
Příspěvky: 32
Registrován: 16 pro 2014, 13:47

Re: problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW

Příspěvek od roxy845 »

Nesvieti ti Check Engine ?
Poprípade kontrolka mazania pri nízkych otáčkach.
Inak tie reťaze sú dve. Jedna je na pohon olejového čerpadla.
petr.gr
**
Příspěvky: 219
Registrován: 29 pro 2016, 20:01
Bydliště: Šternberk

Re: problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW

Příspěvek od petr.gr »

Při 230000 je téměř pozdě udělat rozvody a řetěz čerpadla spolu se všemi kluzáky. Pokud je to motor G4KC, tak nemá hydroštely ale kalené podložky pod vačkami. Základní lhůta je nepsaná a to zhruba 160000 km. Řetěz olejového čerpadla bývá vytahaný tak, že se rozhodí rozteč a nepasuje na řetězové kolo. Rozvodový řetěz při těchto km nepasuje na značky. Riskujete zničení motoru. Už samotné pístní kroužky navrhoval blb. Jsou to 1,2mm pidikroužky, které rozklepávají hranu drážek v pístech a pumpují olej do spalovacího prostoru. Karbon zalepuje mazací otvory pod stíracími kroužky a pístní čep je špatně mazaný. Vydírá píst a pak to v udávaných otáčkách zvonivě klepe.
Odpovědět

Zpět na „SONATA“