Sonata NF 2,4 LPG

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
sonataG4KC
*
Příspěvky: 29
Registrován: 12 bře 2018, 22:15
Bydliště: bratislava

Sonata NF 2,4 LPG

Příspěvek od sonataG4KC »

Pozdravujem pani,
vidim ze tema LPG frcala isty cas pod sonatou 3,3
asi vsetci co chceli plyn ho uz maju :) No. Preto si dovolim otvorit nove tema lebo som presiel prispevky a narazil som na mnoho otazok a dohadov ohladom spotreby, ale hlavne vykonu.
Takze k veci. Dal som do mojej sonatky namontovat plyn - PRINS s primazavanim ventilov. Cena montaze bola 1230€ a to komplet. Nadrz je miesto rezervy a ma 61 L do ktorej dam na Slovnaftke 54-56L (inde menej). Spotreba mi vychadza na max hranici zvysenia - v montaznej dielni deklarovali zvysenie 8-20%. Takze na benzin som daval 8,8 (dlhodoba) a na plyn 10,7.... cize na jednu nadrz cca 520km... co je aj tak super. Primazavanie ventilov- vyborna vec, lebo som sa tu na fore a aj v hyundai stazoval, ze pri studenom starte pocut hnusny kovovy zvuk ktory po 30 - 60 sek zanikne. Teraz take nic nie je, vsetko slape super. Auto je na plyn tichsie (aj ked sonata vseobecne ticha je) a stratu vykonu skoro nebadat. A prave o vykone tu bezala diskusia ze sa zvysi, znizi atd... v obrazovej prilohe preto prikladam protokol z merania vykonu pred a po (vykon a krutiaci moment benzin vs plyn)... Test bol sucastou montaze LPG. Takze ziadne dohady, seriozne neranie... Mam na nom zatial malo km na nejaky seriozny uzaver ale zatial to vyzera super. Tak dufam ze to tak aj vydrzi.
Přílohy
vykon LPG.jpg
vykon LPG.jpg (73.12 KiB) Zobrazeno 3218 x
vykon benzin2.jpg
vykon benzin2.jpg (67.83 KiB) Zobrazeno 3218 x
Reklama
 

PALI-PALI
**
Příspěvky: 191
Registrován: 09 říj 2013, 17:27

Re: Sonata NF 2,4 LPG

Příspěvek od PALI-PALI »

Prekvapujúce, že niekto ešte plyn používa.
Je to bez perspektivy - priamovstrekove motory sa už nedajú prestavať.

Ako si počítal návratnosť?
Teoretická návratnosť najmenej 25000 km.
ix20, 1,4b, 2013
PALI-PALI
**
Příspěvky: 191
Registrován: 09 říj 2013, 17:27

Re: Sonata NF 2,4 LPG

Příspěvek od PALI-PALI »

Ešte pozerám, že máš o 20kw menej ako by si mal mať. To je celkom dosť.
2,4 sonaru som mal, nebolo to zle auto, ale uzrane a slabé :(
ix20, 1,4b, 2013
Uživatelský avatar
sonataG4KC
*
Příspěvky: 29
Registrován: 12 bře 2018, 22:15
Bydliště: bratislava

Re: Sonata NF 2,4 LPG

Příspěvek od sonataG4KC »

to je vykon na gumach, nie na motorovej brzde...
straty su dooost velke ale to pri kazdom aute.... prevodovka, gumy a tak...
25000 km nie je vela.. to dam za pol max tristvrte roka...
plyn nie je perspektiva... to mi je celkom fuk, pre mna je podstatne ze ma 550 km stoji 32€...
a sonata zrava... motor 2,4 je celosvetovo pouzivany v GM... opel mitsubishi... este aj dnes ich montuju do novych modelov
ja neviem, ale podla mna ked mi kia ceed 1,6 CRDI zere 6,8 a pri tom huci a nema vykon (deklarovanych 128k je na vysmech, auto netaha vobec nic...) sonata 2,4 zere 8,8 a krasne taha a je uplne ticha a velikanska...
vypocitaj si to, v pomere k objemu... to by ceed musel zrat 5,8 aby sa to vyrovnalo...
takze sonata je super auto a uvedomujem si to vzdy ked s nim jazdim...
petr.gr
**
Příspěvky: 219
Registrován: 29 pro 2016, 20:01
Bydliště: Šternberk

Re: Sonata NF 2,4 LPG

Příspěvek od petr.gr »

Máte pravdu. Máme firemního Passata CC, nové Octavie ale když si pak sednu zpět do Sonaty, připadá velice dobrá. Vše se dá opravit jednoduše, čepy i silentbloky se mění po kusech. Paráda. Na Superbu se mění hliníková ramena za docela ranec. Obecně u VW Group jsou opravy nějak dražší a složitější. Asi záměr.
Odpovědět

Zpět na „SONATA“