CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8981
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od idam.i »

petr.s píše:Už týden řeším podobný problém, pohrávám si s myšlenkou načipovat mojí 135kW... :-k Mám už najeto více jak 5t km, tak se po něčem poohlédnu a s někým poradím.
Nechcem vyrývať,ale najskôr by som motor poriadne zabehol ! Možno po 30.000km by som uvažoval čo ďalej. :-k
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
milan74kb
**
Příspěvky: 387
Registrován: 03 bře 2010, 16:06

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od milan74kb »

@idam.i:

presne aj ja nad tym rozmyslam, ako som pisal, avsak najskor po 1 serviske po 30.000,-
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
petr.s
***
Příspěvky: 632
Registrován: 29 bře 2013, 18:44
Bydliště: ČR

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od petr.s »

idam.i píše:
petr.s píše:Už týden řeším podobný problém, pohrávám si s myšlenkou načipovat mojí 135kW... :-k Mám už najeto více jak 5t km, tak se po něčem poohlédnu a s někým poradím.
Nechcem vyrývať,ale najskôr by som motor poriadne zabehol ! Možno po 30.000km by som uvažoval čo ďalej. :-k
Tak nevyrývaj a dobre čítaj....: píšu, že se s někým poradím. :P
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Uživatelský avatar
schmidke
*
Příspěvky: 99
Registrován: 27 bře 2011, 19:29

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od schmidke »

Tucson 1,6 T-GDi 4x4 PREMIUM,7DCT,white,10/2015
ex: ix35 1,7 CRDi STYLE,SMK,NAV,PNM
petr.s
***
Příspěvky: 632
Registrován: 29 bře 2013, 18:44
Bydliště: ČR

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od petr.s »

Vadí mi na tom to, že se musí sahat do řídící jednotky, kdyby to šlo jako u jiných aut, přehrátím programu, nepřemýšlel bych. Ne, že by to ten motor potřeboval, ale zajímal by mě ten rozdíl.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od sagen »

Otázka je, či potrebuješ, lepšie povedané používaš vysoký výkon. Odpoveď je v tom, ako často motor vytočíš na 4000 otáčok. Ak vôbec, tak najlacnejšie riešenie je začať využívať celý rozsah otáčok. Uvidíš, že budeš preháňať aj 2,0 TDi :D/ . Ale pedál musíš stlačiť na podlahu. Takto zrýchľuje málokto ( radiť treba tesne pred obmedzovačom ). Majitelia nových sa boja, aby si to nepokazili, a majiteľov 200000km + obchádza hrôza pred meraním emisií na STK, lebo sa merajú pri vysokých otáčkach a zopár super dieslov po nemeckom dôchodcovi sa už takto rozsypalo. A tak vzniká chip tuning. Často by stačila len ťažšia noha. Dnes som v preteku z križovatky porazil SUBARU IMPREZA WRC, motorka so zrýchlením na 100 km za 6,8 sekundy a 43 kW. Impreza nebol žiadny zodraný baník, len vodič so šiltovkou mladší nešliapol poriadne na plyn, ale pretekať chcel, na červenú prefúkol pár krát výfuk. Stačilo mi na to použiť jednotku a dvojku, pri 120kmh som zvolnil a potom ma s rachotom predbehol, možno sa ponáhľal čipovať :D . Na štvorprúdovke v meste bola povolená 70....
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
petr.s
***
Příspěvky: 632
Registrován: 29 bře 2013, 18:44
Bydliště: ČR

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od petr.s »

Tak jasně, že je to jak píšeš a jak jsem psal i já, to auto čipovat nepotřebuje, jeho potenciál je velice dobrý a dostačující o čemž se stejně tak jako u tebe každý den přesvědčují majitelé koncernových Tdi, kteří si myslí, že je přece nemůže nějaké neohrabané SUV ohrozit, ale ve většině případů jsou dost překvapeni. :D Ale i přesto bych to rád vyzkoušel. :-k
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od sagen »

Minulú nedeľu ma na rovinke predbehol chalan na AUDI A6 2,5Tdi rok výroby cca.1990. Keďže mu to dymilo a pri zrýchľovaní to vydávalo strašné zvuky, tak som ho na okreske v zákrutách trochu popreháňal so SantaFečkom a po 10 km som ho predbehol. Mal som výhodu mojich svetiel v jeho zrkadlách, je to nepríjemné lebo auto pôsobí, že je bližšie , skoro na kufry a je rýchle, nato už musí byť šofér prvého auta dosť otrlý alebo zapnúť tempomat . A to mám iba halogény, s xenónmi to musí byť zážitok :wink:
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Uživatelský avatar
milan74kb
**
Příspěvky: 387
Registrován: 03 bře 2010, 16:06

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od milan74kb »

To auto nepotrebuje chipovat. Len by to chcelo "lepsi" program v RJ. My mame totiz tzv. "uciacu sa" RJ. A to je niekedy mensi problem.

Ked napr. kazdu 5-tu nadrz chodim fakt svizne to auto brutal zrychluje aj na dialnici na 6-ke pri 160-ke.

Ked vsak vacsinou chodim tak "normalne => +10 km/h nad rychl. limity" tak niekedy mam problem kym sa "spamata".
Iste ak podradim do 5-ky, resp. do 3-ky vyrazi jak drak, ale na to nie je vzdy cas :-)

Ale ja som sa rozhodol, cipovat ho isto nebudem. Minimalne preto, lebo ta spojka a prevodovka na to nie je dimenzovana.
Proste nema velku rezervu. To ze je slaba vidno aj pri cuvani do kopca cez prekazky. Alebo dozadu do kopca cez vyssi obrubnik.
Smrdi niekedy v takych pripadoch ako das.

Velmi ma mrzi, ze som sa nechal ukecat na manual. Bol by som si byval usetril kopec problemov ...

Aj ked po tych prvych pociatocnych navstevach servisov a stresoch uz je vsetko povymienane, sadlo si a az teraz ide ako "vino".
Kto bude po mne to auto kupovat bude rad :-). Do buducna uz len benzin (mozno turbo) a automat (mozno variator).
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Odpovědět

Zpět na „ix35 Úpravy (tuning)“