CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
borgio007
Moderátor
Příspěvky: 74
Registrován: 10 úno 2011, 12:55
Bydliště: BA

CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od borgio007 »

Zdravim pani, tak rozmyslam o chipovani 100 kw diesloveho agregatu. Ked sa nad tym zamyslam, vyzera to byt tak ako u VW- jeden motor, iny soft. Kolegovia na Tucson-e pisu o chipovani, ze to je hovadina a nici sa tym motor... v podstate co povedali by znamenalo ze aj vyrobca nici motor, ked robi silnejsiu a slabsiu verziu(pretoze motor konstrukcne vychadza zo slabsej verzie!) Podla mna by ten chip tomu 100KW( na 135KW) nemal ublizit. Otazka je teraz taka, ze ci by ste este potiahli ten 135KW agregat, resp. ten 100KW na viac ako 135KW??
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Reklama
 

Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od Engineer »

:shock: Nárast výkonu o 35kW?
V žiadnom prípade.
Konštrukcia je síce rovnaká ale môžu byť odlišné ďaľšie komponenty. Mne príde nárast výkonu príliš veľký. to máš o tretinu vyšší výkon.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od FISHkaa »

já si myslím, že rozdíl mezi 100kW a 135kW bude asi jiné turbo (jedno s a druhé bez VGT), nebo jiné vstřiky...

Každopádně mám pocit, že 100kW verze má jinou převodovku/spojku, která nemusí zvládnout zvýšený příděl točivého momentu...

Nemluvě o faktu, že pro tyto "nové" motory nebude asi dostupný na míru šitý SW pro ŘJ motoru, ale prostě tam šoupnout takový ten "power bazmek", který dodává do ŘJ neplatné údaje o stavu systému (např. tlaku v sání apod.)...

fuj fuj...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
borgio007
Moderátor
Příspěvky: 74
Registrován: 10 úno 2011, 12:55
Bydliště: BA

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od borgio007 »

Páni, podľa toho čo viem, tak všetky komponenty okrem SW sú rovnaké. Oba motory majú VGT(asi nemáte správne info). Veľkosť turba je taktiež rovnaká, rozdiel je iba v kompresnom pomere(ale ten sa dá upraviť). Pozrite si motory VW 2.0TDI... všetko je navlas rovnaké... a podľa mňa vychádza slabšia verzia zo silnejšej( je obmedzená SW)...
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od Richard555 »

No vždycky je něco za něco, tedy když chceš větší výkon, musíš tam nacpat víc paliva a víc vzduchu, pokud tvrdíte. že turbo je stejné, bude muset být nastavené na vyšší tlak, stejně tak i tlak v railu potažmo ve vstřikovačích. Je klidně možné že v té verzi 135 KW jsou vstřikovače jiné, může být i jiné čerpadlo a celkově systém common rail může být vyšší generace.... Na ten výkon bude i uzpůsobena spojka a převodovka, tak nevím nevím. Podle mě když naladí ten slabší 100KW motor na 135KW bude dost namáhán a je možné že se to projeví na životnosti jak motoru tak i ostatních komponent.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
kubad
**
Příspěvky: 221
Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od kubad »

borgio007 píše:Zdravim pani, tak rozmyslam o chipovani 100 kw diesloveho agregatu. Ked sa nad tym zamyslam, vyzera to byt tak ako u VW- jeden motor, iny soft. Kolegovia na Tucson-e pisu o chipovani, ze to je hovadina a nici sa tym motor... v podstate co povedali by znamenalo ze aj vyrobca nici motor, ked robi silnejsiu a slabsiu verziu(pretoze motor konstrukcne vychadza zo slabsej verzie!) Podla mna by ten chip tomu 100KW( na 135KW) nemal ublizit. Otazka je teraz taka, ze ci by ste este potiahli ten 135KW agregat, resp. ten 100KW na viac ako 135KW??

výsledky chiptunnigu u aut co sem měl :-(

1x vyběhlá ojnice po 115.tkm auto 4 roky v provozu chip po zajetí auta 4.km
1x propálený píst po 107t.km auto 5 let v provozu chip po zajetí auta 4.km

pro mě naštěstí už obě auta dlouho po prodeji - nový majitelé znali podrobně historii aut, ani jedno nebylo používáno nějak extrémně, běžný provoz, tunnig u poměrně kvalitních firem.

osobně čip neodsuzuju, ale s rozumem 10-15% by nemuselo ještě vadit, ale 35% nárůst ten motor, spojka ani převodovka dlouhodobě nevydrží.
nevěřím že 100kw a 135kw je stejný motor, možná se to může na první pohled zdát, ale rozdílů bude hodně
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od vlado1979 »

Neverím, že výrobca by utrácal zbytočné náklady na spojku, turbo, vstreky len preto, aby z objemu 1995 cm3 dosiahol výkony 100 a 135 kW. Je to iba v software. Žiaden motor nie je dimenzovaný na 100 % výkonu, vždy je tam rezerva.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
kubad
**
Příspěvky: 221
Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od kubad »

vlado1979 píše:Neverím, že výrobca by utrácal zbytočné náklady na spojku, turbo, vstreky len preto, aby z objemu 1995 cm3 dosiahol výkony 100 a 135 kW. Je to iba v software. Žiaden motor nie je dimenzovaný na 100 % výkonu, vždy je tam rezerva.
je vidět že absolutně nic nevíš jak to v autařině je, běžně se montují díly od několika výrobců do stejných modelů a naopak to výrobci auta cenu snižuje :lol:
a abys zjistil jestli je 100 a 135kw jen v softu musel bys zkontrolovat naprosto všechny položky v motoru podle čísel ND a to se nikomu opravdu nepovede, a osobně nevěřím tomu že je to jen softem.
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od vlado1979 »

Právaže viem ako to je a je mi z toho zle. Vždy sú "až" na 1. mieste peniaze, bohužiaľ.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
Trevin
*
Příspěvky: 11
Registrován: 05 říj 2010, 09:55

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od Trevin »

Tak dajme si logicku hadanku:
je mozne precipovat 100kW 320Nm motor na 175KW 476Nm? :-k
http://bit.ly/hmSMRv
Hyundai IX35 Premium 4x4 A/T 135 kW Sirius Silver 05/2011
Uživatelský avatar
borgio007
Moderátor
Příspěvky: 74
Registrován: 10 úno 2011, 12:55
Bydliště: BA

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od borgio007 »

No, tak sme dnes pozerali mudre knihy a sedel som s mojim spolocnikom vo firme(on je inzinier spalovacich motorov) a zhodli sme sa na tom, ze podla vsetkeho je to jeden a ten isty motor (potvrdim si to este cez dealera- mojho znameho cez nahradne diely)... takze predpokladam ze to bude ako u VW(tam mi to bolo tak povedane, ze je to ten isty motor, iny SW).

Vase nazory Vam neberiem, ked niekto pride s niecim logickejsim... nemam problem... kazdopadne by som rad niekoho poznal kto to ma chipnute.

Osobne som mal chip na MB S500(r.v. 2007), nemal som ziaden problem, auto bezalo super, vykonu hooodne. Ale chip mi robila firma BRABUS. Osobne si myslim ze je to natolko renomovana firma aby vedela co robi!!! A takisto aj firmy ktore sa tymto zaoberaju profi a nie suplikanti co urobia 5 aut do roka...
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od Stanley »

Zkus se zeptat v NGM house of power nebo SFR v Korei. Tady ti to pravděpodobně neudělají dobře a posere se něco v motoru, proto pak mají ostatní strach a babičinské řečí :) Nárůst není moc velký, nepoznáš to na součástkách ale taky tomu nesmíš hulit jak to jde, třeba to nechat i zajet. Rozdíl poznáš třeba ve výměně spojky, bude to dejme tomu o 10-15tkm méně. Nemusíš se toho bát. Kdybys to chtěl zvednout na víc než 150kW, tam už bych řešil trochu víc hlouběji pro jistotu.
nizzmo
*
Příspěvky: 74
Registrován: 14 čer 2010, 10:28
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od nizzmo »

borgio007 píše:No, tak sme dnes pozerali mudre knihy a sedel som s mojim spolocnikom vo firme(on je inzinier spalovacich motorov) a zhodli sme sa na tom, ze podla vsetkeho je to jeden a ten isty motor (potvrdim si to este cez dealera- mojho znameho cez nahradne diely)... takze predpokladam ze to bude ako u VW(tam mi to bolo tak povedane, ze je to ten isty motor, iny SW).
Uz si to na zaciatku pisal. Rozdiel medzi 100kw a 135kw je v kompresiach a nielen v softe. Ak je tvoj spolocnik naozaj inzinier spalovacich motorov, je mu iste jasne, ze to nebude len v sirke tesnenia hlavy, ale urcite aj v pouzitych komponentoch. Cize precipovat a zbrusit z hlavy asi nebude stacit.
To ze sa pise, ze oba vykony su s motorom R2.0 neznamena, ze vsetky komponenty vnutry su rovnake.

Kazdopadne ak chces aj tak zvysit vykon 100kw motora o 35kw popitaj sa na SVK vo firmach MotorTech, alebo Profituning. Len aby to nakoniec nebolo drahsie, ako je cenovy rozdiel medzi 100kw a 135kw. :lol:
Hyundai Santa Fe 4WD CRDi Premium .... Phantom Black
Hyundai ix35 2.0i Style 4x4 .... biely - predaný
Renault Megane 1,6 2013 .... Ženiné auto :)
Suzuki Jimny 1,3 VVT 1999 .... totalka v 2009
Nissan 200sx s14a (Silvia) .... (280HP) predane
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od FISHkaa »

nevím jak koncernové 2.0TDi, ale ještě 1,9TDi byly minimálně o jinýc vstřicích. Je pravda, že nemám info jaké jsou kompletní rozdíly mezi 100 a 135 :hyu: motorů. Ale kdyby to bylo jenom o softu, tak rozhodně nenastane situace jako na podzim kdy bylo relativně dost 100kw ale 135kw se nedostovávalo 8) Taky bych nezapomínal na tu spojku vs. větší dávka točivého momentu...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
zarbo
*
Příspěvky: 20
Registrován: 11 kvě 2011, 22:32

Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW

Příspěvek od zarbo »

ix35 2.0 CRDi PREMIUM 135kW 4x4 manuál.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „ix35 Úpravy (tuning)“