4x4

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Radek Roller
Příspěvky: 4
Registrován: 29 úno 2016, 08:24

Re: 4x4

Příspěvek od Radek Roller » 29 úno 2016, 08:37

Zdravim vsechny terakanaky
Mam auto zatim rok ale super kdyz pominu hned na zacatku vymenu CR listy a ted taky vymenu podtlakove membrany.auto mam bez jakekoli dokumentace takze taky vse hledam na forech.o tom razeni - mam to napsane na clonitku u ridice samo v nemcine ale kdyz to prelozim je tam psano ze 4H lze radit do rychlosti 80km/h a 4L pouze kdyz se auto nehybe a je vyslapla spojka o mezeni rychlosti tam nic neni .zdravim vsechny

Reklama
 

Uživatelský avatar
Drahos
*
Příspěvky: 77
Registrován: 13 kvě 2011, 19:36

Re: 4x4

Příspěvek od Drahos » 01 bře 2016, 14:22

Ahoj, o obmedzení rýchlosti sa tam nepíše, ale niekde na fóre som od niekoho čítal, že nad 80 km/hod. mu zhorela medzinápravová spojka. Preto pre istotu predný náhon nad 80 nepoužívam. [-X

Radek Roller
Příspěvky: 4
Registrován: 29 úno 2016, 08:24

Re: 4x4

Příspěvek od Radek Roller » 02 bře 2016, 06:32

Ahoj ,dik za radu to je dobry vedet.ale je pravda ze kdyz uz potrebujes 4x4 tak stejne nemuzes jet rychle ja to pouzivam pouze v extremnich podminkach.zdravim

pavelst
Příspěvky: 1
Registrován: 27 pro 2016, 16:36

Re: 4x4

Příspěvek od pavelst » 15 led 2017, 13:56

Zdravím pánové u mne byl stejný problém s nespolehlivostí řazení předku vyřešil jsem to tím,že pružinku která je v membráně jsem dal na druhou stranu membrány takže i když vypnu motor pružinka mi drží zařazenou přední nápravu a když vyřadím předek podtlak mi zařadí volnoběžku na př.nápravě.Od té doby nemám problém se zařazením předku skáče to tam úplně v poho podtlak rozpíná také bezproblémově akorát když vypnu motor při jízdě má pružinka tendenci zrušit volnoběžku(je slyšet jak se nemůže dořadit) takže za jízdy nevypínám motor
Ahj Pavel

Pupíček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 zář 2018, 06:55

Re: 4x4

Příspěvek od Pupíček » 26 zář 2018, 07:25

Zdravim, koupil jsem si Terracan 2,9 CRDi 11okw 4WD a mám takový problém. Když jedu a sešlápnu rychle plyn a auto více zabere,tak slyším jak zhruba někde uprostřed auta něco jakoby křupne nebo přeskočí. Jako kdyby se přední náhon špatně připojoval. Mohl by mi prosím někdo poradit. Díky

traktorik1
Příspěvky: 2
Registrován: 21 led 2019, 23:25

Re: 4x4

Příspěvek od traktorik1 » 21 led 2019, 23:38

https://www.aliexpress.com/item/Car-sty ... 4c4dTJyOab


dnes mi to prišlo, je to na 2,9 CRDi, 4WD, r.v.2003, cena je smiešna, nakoľko v Hyundai predajni chceli 95€. Nahodil som - 2 x 12 skrutka, kontrola hadičiek v poriadku až na jednu, vymenil som a hlavne si skontrolujte solonoidy medzi baterkou a vzduchovým filtrom. Mal som zoxidovanú koncovku. Teraz ide nádherne zapínanie a aj vypínanie, rýchlosť na 4H - pri-pnutie predku max. 80km/h a 4L - redukcia len neutral pri zapnutí a vypnutí max. 50 km/h.

mosky131
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2019, 21:02

Re: 4x4

Příspěvek od mosky131 » 26 led 2019, 21:24

Pánove, načo je na automate voľba ,, 2,, a L??

Dyndas
Příspěvky: 3
Registrován: 31 kvě 2019, 07:48

Re: 4x4

Příspěvek od Dyndas » 06 čer 2019, 08:08

Dneska zjištěna zajímavost. Měl jsem auto ve vzduchu a když připojí předel, točí se na volnoběh jenom pravé kolo. levé se roztočí až po přidání plynu. Je to možný?

Uživatelský avatar
Richard555
*****
Příspěvky: 2173
Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Bydliště: Praha

Re: 4x4

Příspěvek od Richard555 » 06 čer 2019, 09:24

Klasika - diferenciál - točí se kolo s nejmenším odporem, když se zvýší otáčky tak se roztočí i druhé "přes olej"
Může ti trochu přibržďovat kolo, nebo poloosa může být tužší, těch příčin může být spousta. Je to jako s vodou nebo elektrikou, vždy jde cestou nejmenšího odporu :wink:
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175

Dyndas
Příspěvky: 3
Registrován: 31 kvě 2019, 07:48

Re: 4x4

Příspěvek od Dyndas » 06 čer 2019, 09:29

Richard555 píše:Klasika - diferenciál - točí se kolo s nejmenším odporem, když se zvýší otáčky tak se roztočí i druhé "přes olej"
Může ti trochu přibržďovat kolo, nebo poloosa může být tužší, těch příčin může být spousta. Je to jako s vodou nebo elektrikou, vždy jde cestou nejmenšího odporu :wink:
ok tak o problém míň :D

Odpovědět

Zpět na „TERRACAN“