Právě je 17 čer 2019, 11:12





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vymena alternatora zhora
PříspěvekNapsal: 13 led 2013, 21:40 
Offline
*

Registrován: 11 říj 2009, 00:10
Příspěvky: 13
Caute,

vacsina navodou hovorila o tom ze alternator treba menit zdola, co chce odstranit spodne kryty a lezat pod autom. Ja som to skusil zhora a islo to dobre. Menej nez hodina.
1. Odpojit baterku
2. Povolit a vybrat drziaky nasavacieho nadstavca (kluc 10)
Příloha:
Poznámka: Odpojit baterku a povolit drziaky nasavania
Vybrat nasavaci nadstavec

1-1.jpg
1-1.jpg [ 154.15 KiB | Zobrazeno 699 krát ]

3. Altik mame pod nosom. Mozeme odpojit kabel z drziaka na napinaku. Pomohlo by aj ak by sa ten kabel odpojil z hornych dvoch konektorov. Avsak ten horny je poisteny sponou ktoru som nevedel vybrat tak som to vzdal.
4. Z altana treba odpojit horny konektor. Ma poistku, ktoru treba stlacit a konektor by sa mal dat vytiahnut. Mne to vsak nijak neslo, musel som to vypacit skrutkovacom. Avsak na tom co som kupil to slo OK bez problemov
5. Odskrutkovat vystupnu kablovu skobu. Aby bola pristupna, treba otvorit krytku smerom od motora. Potom uz len skrutka (kluc 10).
6. Dole je vidno skrutku ktora drzi alternator (12 kluc). Ta moja bola hrdzava a nechcela ist von, tak som ju namazal brzdovou kvapalinou.
Příloha:
Poznámka: Potom mame altik pekne pod nosom
Tieto konektory treba odpojit

1-2.jpg
1-2.jpg [ 158.53 KiB | Zobrazeno 699 krát ]

7. Krytka vystupnej skoby je takisto proskrutkovana 10. Treba ju vybrat a potom uz je kabel volny.
8. Uz len mechanicka praca. Povolit napinak, vybrat ho.
9. Povolit spodnu matku. Matku a podlozky netreba vybrat uplne. Alternator je vsadeny do takeho U-profilu. Skrutka ho tam len pridrziava, ale ak je volna, da sa vybrat.
Příloha:
Poznámka: Detail konektorov
1-3.jpg
1-3.jpg [ 156.6 KiB | Zobrazeno 699 krát ]

10. Alternator treba opatrne vybrat hore. Treba davat pozor na kably a hadicu ku chladicu.
11. Dosledne odmastit a ocistit vsetko co ma mat elektricky kontakt medzi alternatorom a motorom.

Na to aby som povolil tu dolnu matku na alternatore je dobra racna. Ale kedze som ju nemal, vyborne mi posluzil 12 kluc ktory je z jednej strany uzavrety (kruhovy). Je to lepsie nez vydlicovy lebo tam clovek nevidi.

Vela zdaru.


Nahoru
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye