i20 2020 - spojka?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Uživatelský avatar
Minko
***
Příspěvky: 946
Registrován: 08 říj 2017, 14:57
Bydliště: okr. Dunajská Streda

Re: i20 2020 - spojka?

Příspěvek od Minko »

mne to bolo vysvetlené v servise, že to trasenie spojky je vlastnosť (slabý motor a nepreplňovaný), že treba mu dať viac plynu pri rozbehu. Faktom je, že skutočne ak to s plynom nešetrím, možno aj trochu preženiem, sa táto vlastnosť nedostavila ani raz.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Reklama
 

Boryš
****
Příspěvky: 1088
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: i20 2020 - spojka?

Příspěvek od Boryš »

Tak snad poznám kdy proklouzne spojka a kdy se "zakucká" motor. Kdyby to bylo slabým motorem, tak nebude spojka smrdět... Když to s plynem "přeženu" tak je v autě smradu jako v Cařihradu.
A se servisy a jejich prohlášeními že to co chci opravit není vada ale vlastnost mám již zkušenosti. A nejen u reklamací, ale i u věcí které jsem platil nebo chtěl platit. Bohužel je problém je kolikrát přesvědčit že nemají pravdu...
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8980
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i20 2020 - spojka?

Příspěvek od idam.i »

Pokial cítiš smrad,tak to je spojka určite.Otázka je,či je to vlastnosť,alebo ti spojka odchádza ?
Tras ktorý spomína Minko je typický keď je málo plynu a motor nevládze.Manželke sa to stane keď sa nahrnieme do i20 všetci.Inak jazdí sama. 8-[
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Boryš
****
Příspěvky: 1088
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: i20 2020 - spojka?

Příspěvek od Boryš »

A ještě proč je u servisu snaha měnit celou spojkovou sadu, když má najeto "jen" zhruba 10 tisíc km a je evidentně připálená (lamela + setrvačník)? Já si myslím (to se mi potvrdilo následně), že byla chyba při první výměně důsledně netrvat i na výměně setrvačníku a dát na servis, který ho jen pohonil flexou, a při výměně setrvačníku, kdy to bylo po té výměně horší než před výměnou sady (spojka smrděla i při jízdě přes Vysočinu na D1), neměnit lamelu. Ale co už včil. Chybami se člověk učí a ty chyby a nedůslednost ho stojí další peníze. A v autě mu občas smrdí a při rozjezdu občas cuká.
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“