Štartovanie

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
Trinci
Příspěvky: 7
Registrován: 29 črc 2012, 14:54

Re: Štartovanie

Příspěvek od Trinci »

Dakujem za privitanie :)

Tak u mna to posledny mesiac robi celkom pravidelne. VZDY ked nastartujem po 8 - 10 hodinovej prestavke tak to nenastartuje na prvy krat. Je pravda ze mam natankovany iny benzin ako obycajne ale ako som cital celu temu robi to ludom pri roznych benzinoch takze v tom to asi nieje ! :D
Najhorsie su skryte vady ... tazko sa odhaluju a este tazsie Dokazuju :/
To ze ja musim startovat momentalne na dva krat mi problem nerobi, skor ma "stve" ze to je u auta ktore je relativne nove a ze takyto sposob startovania asi tiez tomu autu neprospieva a ktovie co casom "vyskoci". To je mozno aj dovod preco ma caruser problem s nastartovanim vobec.

Keby som ja mal zo svojho lajickeho pohladu povedat cim to je, povedal by som senzory alebo nieco podobne. So startovanim problem nikdy nebol v zime iba v lete alebo teplom obdobi a je mozne ze EJ zle identifikuje okolnosti a nedodava palivo v potrebnom mnozstve alebo zle miesa zmes. Ale to je iba o domienkach :)
Reklama
 

jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

caruser: Na to bude potřeba nějaký vyšší level služeb :hyu: . #-o
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

Trinci: zkus 2 x po sobě natankovat plnou nádrž nějakého premiového benzímu. Poprvé pro propláchnutí, podruhé pro skutečné prověření. Tím bezpečně vyloučíš vliv benzínu, na který se v servise rádi odkazují. Pokud to nezmizí, tak vezmi účty z benzínky a trvej na opravě. Nic jiného se dělat asi nedá.

Mimochodem, u mě ten problém se startováním byl i v době, kdy jsem tankoval výhradně u OMV benzín Carrera 95. Vždy to fungovalo stejně. V garáži (je součástí baráku a v zimě tam nikdy neklesne teplota pod nulu) jsem nastartoval bez problémů, vycouval z garáže do mírného kopečka a vypnul motor, protože jsem čekal než dorazí manželka. Po nastartování jel motor v nouzovém režimu jakoby na tři válce a jediné, co s ním je možné udělat je vypnout zapalování. Na plynový pedál nereaguje. Po novém nastartování je vždy vše OK. V servise mi pouze resetovali palubní počítač, nic víc s tím neuměli udělat. Samozřejmě, že to nic nevyřešilo.

Protože to ale jinak funguje, tak to po 3 urgencích při 3 garančkách už asi také nebudu řešit..
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

Trinci

A keď podržíš dlhšie kľuč pri štartovaní tak to naskočí? Mám na mysli nechať dlhšie točiť štartér.

jirikstbk

Podľa symptómov máš iný problém pri štartovaní ako ja, mne to ani nenaskočí. Skúsil som dlhšie točiť kľúčom a motor naštartuje aj na prvý krát, ale je počuť, že štartér sa trápi. Keď budem mať viac času skúsim nasimulovať túto závadu, keďže presne viem kedy už vôbec nenaštartujem. Snáď sa mi podarí prísť na to, v čom je závada.

Teraz ma čaká iný, dôležitejší problém, ktorý pri novom aute by nemal byť vôbec a budú ho v servise odstraňovať, takže problém štartovania je ďalší v poradí :)
Asi mám smolu na tie autá :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Ygor
*
Příspěvky: 12
Registrován: 14 srp 2010, 07:44

Re: Štartovanie

Příspěvek od Ygor »

A je to tu, prišlo leto a vyššie teploty a moje vozidlo zasa neštartuje na prvý raz. Znovu po dlhšej prestávke, keď nechám auto pri dome dlhšie stáť tak mi nenaštartuje na prvý raz. Musím štartovať znovu, na druhý raz naštartuje v poriadku. S týmto problémom sa trápim už 4 rok a nikto mi nevie pomôcť, v servise niečo urobia a potom uvidíme. Takže, sa tam teraz chystám s týmto problémom znovu a som zvedavý s čím prídu.

Hyundai I20 1,4 Comfort kúpený 3/2009
Uživatelský avatar
dj.brouk
***
Příspěvky: 517
Registrován: 09 úno 2009, 14:09
Bydliště: Ostrava

Re: Štartovanie

Příspěvek od dj.brouk »

Čaute,tak po více než 4 letech mi to taky začlo dělat taky,1. start jako by na 2 válce,vypnu,a podruhé to naskočí normálně. #-o Ale nědělá to pokaždé,většinou po delší době stání auta.Tak máte nějaké nové poznatky?? :lol:
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

Jo. Dá se na to zvyknout.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Štartovanie

Příspěvek od soban »

Máme poznatky nepoužívat motor 1,4 aspoň všeci si stěžují že nestartuje - já mám 1,2 a jsem vysmátej.... :-)

PS. Uvidíme jak dlouho :-(

PS2. Já bych to tipoval na sprasený FW v elektronice a nebo nevhodné svíčky, co skusit použít jiný typ jak doporučené?
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

soban

1,2 má rovnaké problémy so štartovaním, zažil som si svoje, a ako bonus studený motor kým sa nezohreje na prevádzkovú teplotu je mŕtvy :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Poka
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 úno 2011, 10:29
Bydliště: Vratimov

Re: Štartovanie

Příspěvek od Poka »

caruser píše:soban

1,2 má rovnaké problémy so štartovaním, zažil som si svoje, a ako bonus studený motor kým sa nezohreje na prevádzkovú teplotu je mŕtvy :)
Chtěl bych věc uvést na pravou míru:
1,2 NĚKTERÝCH MAJITELŮ mají problémy se startováním a jsou "mrtvé"...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Uživatelský avatar
vencca
**
Příspěvky: 150
Registrován: 04 bře 2009, 16:15
Bydliště: Západní Čechy

Re: Štartovanie

Příspěvek od vencca »

Mě to u dvácy s 1.4kou dělalo taky, u i30tky zatím klid, takže buď provedli technickou změnu, nebo prostě jen jinej soft...
i30 PDe 1,4 T-GDi 103 kW BoC Club Polar White
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

Poka

Ak už to paušalizovať, tak to isté môžeme tvrdiť aj o 1,4ke.
Zaujímalo by ma, prečo sa u niekoho táto závada prejaví, u iného nie.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Poka
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 úno 2011, 10:29
Bydliště: Vratimov

Re: Štartovanie

Příspěvek od Poka »

caruser píše:Poka

Ak už to paušalizovať, tak to isté môžeme tvrdiť aj o 1,4ke.
Zaujímalo by ma, prečo sa u niekoho táto závada prejaví, u iného nie.
Samozřejmě, že je možné to tvrdit i o 1,4. Já to však píši jako reakci na
vyjádření o 1,2 a také proto, že mám 1,2.
Nevím, kolik je zde registrováno uživatelů :hyu: i20. Myslím, že jich bude
tak 100-200. Registrovali se zde zřejmě proto, aby se podělili o své zkušenosti,
problémy a poučili se od druhých. Pokud by špatné startování, či "mrtvý" motor
za studena byla konstrukční vada, tak bych zde očekával minimálně 50-100
uživatelů se stejným problémem.
To, že se občas vyskytnou různé potíže se startováním je samozřejmostí u
všech druhů motorů, bez ohledu na typ a značku.
Je mnoho různých příčin (aku, svíčky, komprese, kabely, cívka, řídící jednotka,
palivová soustava atd. atd.)
To je také důvod, proč někomu špatně startuje za studena, jinému za tepla ...
...ale většině startuje bez problému - jinak by si tady také vylili srdíčko, když
už se zde registrovali...
Asi před rokem jsem na škodováckém fóru četl nářky majitelů Škoda Superb o tom,
jaké mají problémy s indukční cívkou. Zaplatili za nejvyšší výbavu přes 800000Kč
a během 14dnů jim 3x měnili cívku, auto nestartovalo, chcípal motor apod.
Přesto si nemyslím, že Škoda Superb je zmetek...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

Poka

200 zaregistrovaných majiteľov i20ky sa mi zdá trochu veľa, ale to by asi lepšie vedel moderátor, koľko uživateľov navštevuje sekciu i20, ale to tiež nemusí byť smerodajné, keďže sem píšu aj majitelia iných modelov.
Samozrejme každé auto má svoje problémy, škoda, len že s niektorými problémami i20ky (štartovanie, studený motor) si nevie rady ani samotný výrobca. Ale zas musím uznať, že za také peniaze nemôžem čakať zázraky. Ako stavebné auto mi i20ka vyhovuje, škoda, že zadné sedačky sa nedajú rozumne sklopiť :lol:
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Poka
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 úno 2011, 10:29
Bydliště: Vratimov

Re: Štartovanie

Příspěvek od Poka »

caruser píše:Poka
Ako stavebné auto mi i20ka vyhovuje, škoda, že zadné sedačky sa nedajú rozumne sklopiť :lol:
Jako "stavebné auto" je na trhu spousta vhodnějších vozů.
Ale už Tě začínám trošku chápat. Pokud jsi koupil i20 jako "stavebné
auto", tak jsi šlápnul dost vedle. Ale nezoufej - chybami se člověk učí!
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“