vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

ubrus
*
Příspěvky: 24
Registrován: 17 říj 2016, 20:06
Bydliště: BRNO

Re: vysoke otacky po nastartovani

Příspěvek od ubrus » 12 bře 2017, 20:46

Jojo to byl omyl páč sem si nefšim že máš r.v.2013.Se womlouvám a budu příště pozorněji číst! :roll:

Reklama
 

paboz
*
Příspěvky: 78
Registrován: 14 lis 2016, 16:44
Bydliště: Petrovice u Kar.

Re: vysoke otacky po nastartovani

Příspěvek od paboz » 14 bře 2017, 17:31

soban píše:Teď trochu nechápu co po mě chceš?

Prostě pokud se v elektrice vyznáš tak skouknout konektory - vyskoušet zda jsou správně dotlačené, a pokud to nepomůže tak reklamace.

Případně ještě za někým kdo má diagnostiku zda to nenapíše nějakou chybu a zda údaje z čidel jsou OK.
tak jsem dal na tvou radu.Vsechny konektory v motorovem prostoru jsem rozebral,profouknul a promazal sprejem na elektro.Kdyz uz jsem byl v tom zapalu tak jsem vyndal skrtici klapku rozebral i motorek volnobeznach otacek vse vypral v tech.benzinu a jsem zvedav na zitra.Pri tom jsem zase o neco chytrejsi,jeste jsem nemel na aute skrt.klapku pres ktery je veden chladici okruch
Na ten problem bych se ani tak nesoustredil,protoze do nynejska nikde kolem dvou hodin nestojim a od listopadu se mi to stalo dvakrat a to jsem si uvedomil az nyni ze to bylo parkovani kolem 2 hod.
Nyni od minuleho tydne bohuzel jezdim ob den odpoledne do nemocnice a to parkuji kolem 2,15 hod a pokazde vysoke otacky.Zitra jedu zas tak se uvidi.
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka

Uživatelský avatar
soban
***
Příspěvky: 989
Registrován: 01 dub 2013, 19:42
Bydliště: Olomouc

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od soban » 14 bře 2017, 23:32

Pokud to nepomůže tak pak nevím, jedině diagnostiku a skouknout co píší čidla teploty, a co čidlo od plynového pedálu.

Mě se to zatím ještě nestalo - když je zima tak motor má po nastartování chvíli otáčky tak 1200 a pak to spadne na 1000 a po nějaké době pod 1000.

Ale na 2500 ani náhodou....
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/

i20 F/L 1,2 M/T CVVT inclusive start
Clean Blue

paboz
*
Příspěvky: 78
Registrován: 14 lis 2016, 16:44
Bydliště: Petrovice u Kar.

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od paboz » 15 bře 2017, 06:30

presne tak,kdyz je motor studeny tak otacky jak popisujes
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka

paboz
*
Příspěvky: 78
Registrován: 14 lis 2016, 16:44
Bydliště: Petrovice u Kar.

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od paboz » 12 črc 2017, 05:36

zdravim ,tak po urcite prestavce se vratim k memu tematu.V mezidobi jsem dal na rady .V dubnu na emisich pred samotnym merenim prvne nacitali R.J. zadne zaznamenane zavady,kdyz jsem popsal vyse uvedeny problem ,tak jsem byl ujisten ze z nejvetsi pravdepodobnosti to dela cidlo teploty ,v urcite fazi chladnuti vykazuje spatne hodnoty.
Cidlo vymeneno (240kc-pakatel),ale tam problem neni,Za tu dobu jsem vysledoval pkud auto stoji napr.v praci a venkovni teplota je kolem 20 stupnu otacky vylitnou na 1500 pri vyjezdu z parkoviste davam prednost tak se pohybuji v rozmezi 1500-2000 pak po ujeti cca 100-200m vyradim zkusebne uz zaden problem neni.Dnesni teplota 14 stupnu zaden problem.
Podle mne to musi zpusobovat neco co vliv s snimanim teploty .ALE CO??Cidlo telpoty vody vemeneno.A jine cidlo co ma neco súpolecneho s teplotou jsem nenasel.
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka

JURASS
Příspěvky: 2
Registrován: 12 črc 2017, 07:26
Bydliště: olomouc

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od JURASS » 12 črc 2017, 07:53

Se stoupajici venkovní teplotou (25+) po startu 1200-1500 ,které vyjímečně vystoupí na 2000 až 2500ot.Servis přehrál ŘJ co na krátký čas pomohlo,ale závada se opakuje.Zapis v ŘJ je bez závad.Při teplotách pod +15 se to nestává.Už jsem to tady někde na foru četl-pomůže po nastartování vypnout motor a znovu ho nahodit,otáčky OK.
Servis -Olomouc+Rýmařov
H20-63KW,2013 -37000km

paboz
*
Příspěvky: 78
Registrován: 14 lis 2016, 16:44
Bydliště: Petrovice u Kar.

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od paboz » 12 črc 2017, 11:01

Je videt ze pokrivene H ma svoje vrtochy.
Tvuj popisovany priklad sice neni presne to co vykazuje ta moje ojetina.Vidim ze to bude neresitelny pripad.to u mne zase vysoke teploty nevadi napr. po ranni na parkovisti vykazovana venkovni teplota 25 + a otacky v pohode.
U mne je to ve fazi ochlazovani.
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka

Uživatelský avatar
soban
***
Příspěvky: 989
Registrován: 01 dub 2013, 19:42
Bydliště: Olomouc

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od soban » 16 črc 2017, 10:58

Ještě by tam mělo být čidlo teploty nasávaného vzduchu?

Takže zda nehapruje ono.....

Mělo by mět odpor:

Temperature [℃(℉)] Resistance(kΩ)

-40°C (-40°F) 40.93kΩ ~ 48.35kΩ
-30 (-22) 23.43 ~ 27.34
-20 (-4) 13.89 ~ 16.03
-10 (14) 8.50 ~ 9.71
0 (32) 5.38 ~ 6.09
10 (50) 3.48 ~ 3.90
20 (68) 2.31 ~ 2.57
25 (77) 1.90 ~ 2.10
30 (86) 1.56 ~ 1.74
40 (104) 1.08 ~ 1.21
60 (140) 0.54 ~ 0.62
80 (176) 0.29 ~ 0.34

Měřit mezi piny 3 a 4 na konektoru čidla a je to namontováno u klapky....

Jnak aby to bylo komplet odpor čidla teploty vody měřit mezi piny 1 a 3

Temperature [℃(℉)] Resistance(kΩ)

-40°C(-40°F) 48.14kΩ
-20(-4) 14.13 ~ 16.83
0(32) 5.79
20(68) 2.31 ~ 2.59
40(104) 1.15
60(140) 0.59
80(176) 0.32


Taky by možná stálo za pokus když zaparkuješ odpojit baterku a pak před jízdou připojit a nastartovat zda to udělá?

Pak mě napadají ještě lambda sondy u katalizátoru....že by poskytovaly špatný údaj a tím pádem by řídící jednotka držela velké otáčky skrz emise....

Moje auto je zatím OK.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/

i20 F/L 1,2 M/T CVVT inclusive start
Clean Blue

paboz
*
Příspěvky: 78
Registrován: 14 lis 2016, 16:44
Bydliště: Petrovice u Kar.

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od paboz » 16 črc 2017, 13:35

Cidlo teploty nasavaneho vzduchu ?? Nemyslel jsi Senzor tlaku saciho potrubi ? ten ma 4 vyvody.
S tou odpojenou baterkou jsem taky zkousel ,auto mezi smenami jsem nechal tedkom na slunku a baterku jsem odpojil na par hodin po nastartovani (venkovni teplota 28) otacky na 1500.
Ale uz si pomalu zvykam.Jinac jsem pro moje potreby s autem spokojen.
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka

Uživatelský avatar
soban
***
Příspěvky: 989
Registrován: 01 dub 2013, 19:42
Bydliště: Olomouc

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od soban » 17 črc 2017, 18:41

paboz píše:Cidlo teploty nasavaneho vzduchu ?? Nemyslel jsi Senzor tlaku saciho potrubi ? ten ma 4 vyvody.
A mezi těma dvouma pinama měří teplotu.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/

i20 F/L 1,2 M/T CVVT inclusive start
Clean Blue

paboz
*
Příspěvky: 78
Registrován: 14 lis 2016, 16:44
Bydliště: Petrovice u Kar.

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od paboz » 17 črc 2017, 20:25

Tak jsi me nakopnul ,jeste jsem neco kolem goglil a je videt ze o tom mas prehled.Precetl jsem zajimavy clanek kde je vse popsane

http://www.edgeoftheworld.cz/2016/09/27 ... ch-a-diag/
asi mi tedy nic jineho nezbyva nez koupit nove,
A jak jsi to myslel to mereni ,myslis ze stacilo Senzor vyndat a nahrivat fenem ? Horkovzdusnou pistoli to by bylo asi drasticke.Prvne to mereni muzu vyzkouset na tom vyndanem cidle vody.
Pak mam jeste senzor tlaku z Bravy take 4 piny auto bylo v poradku ,tak ty hodnoty co jsi mi poslal jsou shodne pro vsechny senzory nebo to mas pouze pro Hyundai?
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka

Uživatelský avatar
soban
***
Příspěvky: 989
Registrován: 01 dub 2013, 19:42
Bydliště: Olomouc

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od soban » 18 črc 2017, 13:55

Je to ze servisního manuálu :hyu: samozřejmě pokud jiné modely používají stejný typ čidla měly by být hodnoty stejné.

Na čidle by mělo být nějaké označení takže by jsi to musel porovnat s tím vytaženým.......jenže u používaných už to kolikrát není k přečtení pokud to není přímo vyražené a pod.....
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/

i20 F/L 1,2 M/T CVVT inclusive start
Clean Blue

petr.gr
**
Příspěvky: 204
Registrován: 29 pro 2016, 21:01
Bydliště: Šternberk

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od petr.gr » 04 lis 2017, 20:28

No a jak to tedy dopadlo ?

paboz
*
Příspěvky: 78
Registrován: 14 lis 2016, 16:44
Bydliště: Petrovice u Kar.

Re: vysoke otacky po startu vlazneho motoru

Příspěvek od paboz » 04 lis 2017, 21:10

Myslis jako zvysene otacky? Taky mas neco podobneho.
no dopadlo to nijak.Zvyknul jsem si.
Dokonce jsem se stavil do Hyundai servis Karvina .Uz ve dverich jsem videl ze to nikam nepovede.Po ceduli servis - zenska.Kdyz jsem ji vysvetloval v voco jde tak na me koukala jak z jara a zeptala se jestli postupuji spravne v startovacim postupu a pokud neni jiny problem tak by to neresila ](*,)
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka

Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“