Řízení,v pohodě,a nebo

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od amaize »

původně psal "pacho" , ale z jeho příspěvkem ,byl na fóru trochu "pirátský problém"
proto opakuji "

"Rad by som poznal nazor a pohlad na riadenie i 20, auto mam od leta, najazdenych 7000 km a musim i ked nerad konstatovat ze cakal som nieco ine . Ked idem dlksiu trasu som z auta doslova unaveny a neviem ci je to u tohoto modelu normalne, alebo je nieco s autom . Riadenie ide lahko ale musim byt doslova v pozore , najhorsie to je ked idem 120 a viac a este k tomu je mokra cesta . V predajni som to uz vravel, ale dostal som odpoved ze je to v poriadku "
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Reklama
 

Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od amaize »

Zdravím dalšího nováčka se 7 tisícy, no moc nováček už asi né,
můj dotaz : v čem přesně máš problém , nerozvedl jsi to , a ani nepíšeš , že by se řízení chovalo jinak než má
a má odpověď : nemohu vůbec říct , že bych byl z řízení unaven a nebo něco podobného, jde skutečně lehce jak píšeš,řekl bych že i "přesně" a pohodlně,volant se vrací a drží i přes díry a podobné nerovnosti, nemusím ani volant nijak pevně svírat,víceméně stále slyším od manželky , že bych měl mít obě ruce na volantu,tak nějak jezdím z jenou rukou nakoleně nebo fofrklacku, pro mne je skutečně vyhovující,
a co vy ostatní jste na tom stejně ?
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
íčkař39
*
Příspěvky: 47
Registrován: 17 úno 2010, 15:04
Bydliště: Chomutov

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od íčkař39 »

..Já souhlasím, že i po těch pár km co jsem ujel jsem s řízením spokojen, přesně jak píšeš, jde hezky zlehka a při vyšší rychlosti tuhne (přesně ja to má být).
I díry jsem už vymetl (a řádný) a volant se ani nehl. Prostě řízení v i20 bez problémů. Jo a dobře se drží volant, je takový silnější, než jsem byl zvyklí a je to fááájn. :D :D/
Hyundai i20 1.2 Clasic+
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od amaize »

se ten :hyu: i20 řídí lépe jak domácnost :lol:
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
íčkař39
*
Příspěvky: 47
Registrován: 17 úno 2010, 15:04
Bydliště: Chomutov

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od íčkař39 »

..Na tom něco jéé :roll:
Hyundai i20 1.2 Clasic+
Uživatelský avatar
ičkař
**
Příspěvky: 166
Registrován: 27 lis 2009, 16:27
Bydliště: Opavsko

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od ičkař »

amaize píše:že bych měl mít obě ruce na volantu,tak nějak jezdím z jenou rukou nakoleně nebo fofrklacku
tohle bych moc nedoporučoval, vyběháš si kulisu řazení a táhla ...
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od amaize »

myslíš ,že na ni tlačím :lol: , za těch 30 let u ani jednoho auta nebyl problém, lehce a né drsně :mrgreen: :-
a k tomu kolenu nic ?
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od jirikstbk »

I když jsem spíše za remcala, kterému se ledacos nelíbí, tak řízení pro mě také není žádným problémem a spíše patří k tomu (nej)lepšímu z toho, co jsem kdy řídil.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
ičkař
**
Příspěvky: 166
Registrován: 27 lis 2009, 16:27
Bydliště: Opavsko

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od ičkař »

amaize píše:myslíš ,že na ni tlačím :lol: , za těch 30 let u ani jednoho auta nebyl problém, lehce a né drsně :mrgreen: :-
a k tomu kolenu nic ?

ke kolenu nic :mrgreen: to se snad jen tak nevyběhá :wink: já jen slyšel takovou radu že to není dobré, ikdyž si to člověk neuvědomuje tak za jízdy s ní přece jen trochu pohybuje ... ale tak máš to odzkoušené 30 lety tak to je v poho :wink:
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od amaize »

:mrgreen: koleno je manželčino :mrgreen:
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
wody
*
Příspěvky: 31
Registrován: 29 dub 2009, 16:42
Bydliště: Plzeň

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od wody »

S řízením jsem také spokojen,hlavně s jeho lehkostí,jak už bylo řečeno.
Před I 20 jsem měl Octavii (kterou mně ukradli) a zatáčení jednou rukou tam byl problém.
Hyundai I 20 1,4/74KW comfort ICE BLUE od 10.4.2009
Pacho
*
Příspěvky: 10
Registrován: 15 led 2010, 07:40

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od Pacho »

Ahoj ,

zdravim kazdeho kto ma zaujem podelit sa o skusenosti.
Je pravda ze som u vas novacik a vlastne zistujem co a ako, co sa jedna o jazdenie to som o cosi dalej.
Preco mam tusenie ze cosi nie je v pohode, mal som skodovku ktoru som zosrotoval a na ktoru spominam rad , aj som slzu utratil ked som sa s nou lucil. Neviem kolko som na nej najazdil - nesiel tachometer , ale mal som ju 10 rokov . Ze na i 20 mam 7000 km je celkom dost ,ked auto pouzivame skor ako 2 v rodine. Auto c. 1 mam sluzobne - FORD FUSION, nie je to ziaden zralok ale najazdil som na nom 153000 km za 4 roky.
Moj problem je v tom - ako som spominal, pri vecsej rychlosti sa citim ako v starom filme a posuvam valoantom sem a tam i ked nie tak dramaticky, aby bolo vidno ze soferuju . Neustale auto kontrolujem co u Fordu nerobim, mozno je to chyba ze auta neustale porovnavam, ale riadenie by som menil hned.
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od Amalfi »

Ahoj Pacho, nebudu komentovat razeni, nekdo si na nej stezuje, ja nikoli. Co se tyce rizeni, nevim, Fusionem jsem nejel nikdy, tak nemuzu srovnavat primo s timhle autem. Mam leta zkusenosti s dvema generacemi Nissanu Primera (P10 - posilovac prilis silny a nepromenlivi ucinek, P11 posilovac kladl vetsi odpor a bez promenliveho ucinku) u obou aut byl charakter rizeni jiny a s obema auty jsem se szil a nemel jsem problem. Stejne tak s dalsimi auty co jsme meli Getz (rizeni naprosto v pohode a posilovac tak akorat) a Matiz (ten bez posilovace, a jizda do 120 naprosto v poradku jen s vetsi citlivosti na nerovnosti). Rekl bych ze to je o zvyku, nebo lepe receno o tom jak je kdo prizpusobivy. Ja s prizpusobenim nemam problem a domluvim se s kazdym autem a i20 je me prvni auto co ma EPS tedy nikoli hydraulicky posilovac rizeni jako ma Fusion ale elektricky a s promenlivym ucinkem. Ocekaval jsem delsi "aklimatizaci" na rizeni, ale nic takoveho se nekonalo - auto mi padlo do ruky a rizeni se chova korektne, at uz jedu 40 nebo 200 (ani v teto rychlosti nemam pocit nestability nebo nachylnosti ke zmene smeru). Mozna bude problem prave v tom ze pres volant nedostavas zpetnou vazbu - tu cekat v tomto pripade nelze, ale auto citim jinak... nejsem v kontaktu s autem jen prostrednictvim volantu, ale i sedadla a tak citim co se s autem deje. Takze nerekl bych ze se jedna o poruchu, ale o vlastnost, na kterou si nemuzes zvyknout. No jedine co te muze uklidnit je to ze elektricky posilovac rizeni ma priznivy vliv na spotrebu paliva.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uživatelský avatar
dj.brouk
***
Příspěvky: 517
Registrován: 09 úno 2009, 14:09
Bydliště: Ostrava

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od dj.brouk »

Napsal jsi to přesně,jak to vnímám i já.Jen někdy boční poryvy větru trochu zahýbou autem. :wink: :lol:
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Pacho
*
Příspěvky: 10
Registrován: 15 led 2010, 07:40

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od Pacho »

Ahoj , ahoj,

Amalfi - dakujem za tvoj postreh, asi na tom nieco bude, ze je to vec prisposobit sa, musim priznat ze som tuto vetu pocul od viacerich a aj som sa s tym v mysli pohraval. Dokonca som sa rozhodol ze si objednam predvadzaciu jazdu v hyundai - ale az budu suche cesty. Ale vzdy ked dostanem otazku ako auto - moja odpoved znie dobre az na riadenie . Svagor ma tiez dva Nisany a povedal ze porovnavam neporovnatelne , ale ked som mu popisal moje pocity tak ho napadla ina moznost a to - ci skutocne je posilovac vporiadku. Neviem nie sme odbornici, ale to je tu na tomto fore asi bezne a preto piseme svoje poznatky . Riadenie by podla vsetkeho malo tuhnut velkostou rychlosti, aspon som to tak pocul a aj tu cital, ale to sa podla mna nedeje . Myslim ze skutocne naj bude az si z niekim vimenim i 20 a porovname navzajom svoje postrehy a pocity.
Este jedna skusenost, asi pred rokom som mal ford v servise, mal som na sluzobku pozicanu Fabiu kombi - nie posledny model . Nevravim nepadli sme si do oka hned, ale asi po 200 km som nemal problem a dokonca som si povedal dobre auto - nerozoberam motor, ktory bol slaby ale jazdne vlastnosti .Za 5 dni som spravil asi 900 km a voci autu som nemal ziadne pripomienky .

Ahoj, ahoj
Odpovědět

Zpět na „i20 Podvozek a řízení“