Hyundai assistance, je opravdu zdarma?

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

tomcar
Příspěvky: 9
Registrován: 30 pro 2012, 21:50

Re: Hyundai assistance, je opravdu zdarma?

Příspěvek od tomcar »

No jasný to chápu to pak přijede asistence a řekne ste ebil, vybil jste si baterku ale když se začne přehřívat motor bez zjevný příčiny tak nemůžu vědět čím závada vznikla, mohla to být na záruku ale to nikdo předem nevěděl.
I20 1.2/57kw Inclusive Plus
od 1/2012 -> 27000km
Reklama
 

jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Hyundai assistance, je opravdu zdarma?

Příspěvek od jirikstbk »

FISHkaa píše:Co se týká tvé záruky: Nakonec tedy vše vyřešili ne? Z pohledu servisu je opatrnost na místě - když ti uznají záruku a import ne, tak náklady zůstanou u servisu... 8)
Jasně z pohledu servisu ano. Mě ale pohled servisu vůbec nezajímá. Mě zajímá to, že jsem auto kupoval i na základě inzerované 5leté záruky. A podle toho čekám, že se bude Hyundai ke svému zákazníkovi chovat. To, že to vyřešili více jak za týden a problém byl u jen nich, to podle tebe problém není. To, že jsem dával auto na garančku dostatečně dlouho před povinností jít na TK a vlivem chyby Hyundai (ne mé) šlo auto na TK pozdě a i cestou do servisu k odstranění závady jsem riskoval, že mě čapnou poliši, je také v pořádku, že?

No nevím. Mi to i vzhledem k ostatnímu co jsem s Hyundai zažil připomíná přísloví "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají" ... Pak dojde k totální proměně.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Odpovědět

Zpět na „i20 Garanční prohlídky, servis“