Právě je 19 bře 2019, 12:16





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 09 pro 2010, 23:12 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2010, 10:01
Příspěvky: 55
Pokud to montuješ párkrát za rok (jako já), tak takovej extra vopruz to zase není :) .
Holt to prostě trvá déle.
Já měl taky Feldu a bez podélných nosníků, takže nosiče na kastli jako u i20.
U Feldy bylo jedno jestli dám nosič pár cm dopředu, nebo dozadu (střecha relativně rovná). i20 má střechu do oblouku, takže musíš vychytat poměrně přesně kam nosiče dáš, aby packy co ho drží nebyly volně, nebo se tam třeba nevešly. Zvlášť když máš jako já nosiče trvale spojené držáky na kola.
Ale to bude i u orig. :hyu: (pokud je princip uchycení stejný).

Jde o první montáž a potom už víš, jak daleko od čelního skla dát první nosič a kam ti vyjde zadní.

_________________
:hyu: i20 CLASSIC 1,2
08/2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 10 pro 2010, 01:49 
Offline
*

Registrován: 23 srp 2009, 20:34
Příspěvky: 24
s těma nosičama od Hakru taky nemusím řešit centimetry, pro puntičkáře jsou v kastli vylisovaný prolisy, kam ty nosiče upevnit. Platí to jak pro originál, tak i pro levnější alternativu. používám to od loňského léta, nikdy s tím nebyl problém.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012, 01:49 
Offline
*

Registrován: 23 srp 2009, 20:34
Příspěvky: 24
nemám rád nepraktická řešení, proto, trochu opožděně přidávám pár fotek, montáž nosičů rozhodně nezabere víc času, než se pokoušet dát bicykly do kufru a na zadní sedačky. Střešní nosič je od Hakru, nosiče kol jsou od Thule. Pro zájemce odkaz na stránky e-shopu:
http://www.autocentrumhakr.cz/352494-no ... e-591.html


Přílohy:
03082011391u.jpg
03082011391u.jpg [ 32.9 KiB | Zobrazeno 748 krát ]
01082011315u.jpg
01082011315u.jpg [ 21.8 KiB | Zobrazeno 748 krát ]
01082011313.jpg
01082011313.jpg [ 29.34 KiB | Zobrazeno 748 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012, 08:59 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2011, 16:39
Příspěvky: 1312
Bydliště: Slovenská republika
Ako sa správa i20ka s bicyklami na streche? Je to dosť cítiť na jazdných vlastnostiach, resp. spotrebe?

Nájde sa tu niekto, kto má skúsenosť s nosičom bicyklov na ťažnom zariadení, alebo 5. dverách?

_________________
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012, 10:02 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 2005, 11:11
Příspěvky: 1599
Bydliště: CB
caruser: Můžu Ti napsat, jak se chová kolo na Getzánkovi. Na jízdních vlastnostech to moc poznat není. Ale spotřeba, hlavně na dálnici, jde nahoru mnohem víc, než třeba s rakví. Je hodně znát každej kilomert rychlosti. Do devadesáti je to celkem OK, ale pak letí spotřeba krutě nahoru.

_________________
Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012, 10:28 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2011, 16:39
Příspěvky: 1312
Bydliště: Slovenská republika
Hmm, to som si aj myslel.

A čo tieto nosiče:


Přílohy:
02.jpg
02.jpg [ 24.79 KiB | Zobrazeno 729 krát ]
01.JPG
01.JPG [ 11.23 KiB | Zobrazeno 729 krát ]

_________________
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012, 13:34 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 2005, 11:11
Příspěvky: 1599
Bydliště: CB
Kam umístit nosiče, to si musí každý rozmyslet sám. Já nemám žádné SUV, abych těžko šplhal na střechu, tak je mám na střeše. Dozadu je nechci z několika důvodů:
- špatný přístup do kufru
- za deště lítá všechen zvířenej bordel na kola
- když do mě někdo zezadu ťukne, nebo já něco přehlídnu při couvání, bude škoda hned o pár desítek tisíc větší :?

_________________
Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012, 14:56 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Příspěvky: 221
Bydliště: Jižní Morava
pokud sundáš obě kola tak v pohodě, a moc práce to není

_________________
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012, 22:10 
Offline
***

Registrován: 24 čer 2009, 07:50
Příspěvky: 503
Zajímavé pokračování tématu. Díky za ně.
Když jsem se díval na nosiče, tak jsou v podstatě dva systémy:
- pod střešní lem např. HAKR
- za střešní lem např. PICCOLA
viz např. první nalezený odkaz z google http://stresni-nosice-prikryl.cz/_c1010 ... fault.aspx

Je nějaký rozdíl v jejich použitelnosti?

_________________
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012, 22:40 
Offline
*

Registrován: 23 srp 2009, 20:34
Příspěvky: 24
před pár lety vyšel v D-testu překlad německejch testů nosičů bicyklů. Na spotřebu nejlíp vyšel nosič na tažný zařízení, jako druhý nosič na střeše a největší spotřebu měly kupodivu nosiče na páté dveře. Rozdíl byl řádově v decilitrech. Pokud se tím někdo chce zabývat, tak to by neměl zapínat v létě klimatizaci, taky to zvyšuje spotřebu...
K jízdním vlastnostem, zatím jezdíme se třemi koly na střeše, není žádný důvod mít z toho strach, rozhodně se nezmění těžiště tak, že by i-20 jezdila v zatáčkách po dvou kolech, zatím sem si žádné změny jízdních vlastností nevšim.
Nikomu nechcu vnucovat svoje názory, každý ať se rozhodne sám, zdali se mu taková úspora vyplatí. Myslím si, že XMira nejlíp popsal výhody a nevýhody různých řešení, stejně jako on používám střešní nosiče.
K střešním nosičům od Hakru, máme je od 2009, cena proti originálu u Hnujdaj prodejce poloviční, montáž spočívá v dotažení jednoho imbusu a uzamknutí krytky. Takže po určité praxi mi montáž nebo demontáž nezabere víc než pět minut.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 16 úno 2012, 13:59 
Offline
**

Registrován: 13 úno 2012, 13:34
Příspěvky: 144
Zdravím, na kolo to zatím ještě nevypadá, ale již pomalu také začínám řešit nosič kol. Budu volit na stopro ten na střechu. Nemáte náhodou někdo originál příčníků (ocel) od Hyundai za těch 3500 jak je mají v ceníku? A ještě lépe i foto uchycení a jak vypadají? Zajímal by mě rozdíl mezi jimi a těmi od Hakru. Ty od Hakru se mi celkem líbí a navíc se tam dá pořídit levně nosič na kola. Ten základní, který mi stačí, stojí kolem 300Kč. Jediné co se mi moc nezamlouvá je ten imbus šroub, radši mám klasické šrouby.

_________________
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 23 čer 2012, 22:42 
Offline
***

Registrován: 24 čer 2009, 07:50
Příspěvky: 503
Mám střešní nosič od HAKR a dnes jsem na střechu poprvé posadil 2 kola. Po ujetí 200 m jsem s obavou zastavil, protože mě vystrašilo neočekávané vrzání. Po zjištění, že je vše v pořádku už další problém nebyl, ale to vrzání gumových špalků na karoserii bylo celou cestu docela na palici.

Předpokládám, že mezi gumové špalky a karoserii také nic nedáváte a na to vrzání jste si už zvykli. Je to tak?

Jo, a mimochodem. Ten prodloužený imbus klíč, který slouží jako momentový je z pěkného bláta. Už při prvním použití se vymačkal a je na vyhození.

_________________
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 23 črc 2012, 23:16 
Offline
*

Registrován: 23 srp 2009, 20:34
Příspěvky: 24
zdravím Jiříku,
je mi trochu líto, že se levnej kup nevydařil. Jak už jsem napsal, používáme nosiče od Hakru třetím rokem, v létě i v zimě. Zatím sem si žádnýho vrzání nevšim, ale možná su hluchej, anebo jsme měli štěstí, že jsme koupili kvalitnější kus.
Ještě pro jistotu, máš ty duralový s D průřezem, nebo ocelový o čtvercovým průřezu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 23 črc 2012, 23:30 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Příspěvky: 1272
Bydliště: Praha 3
Co se týče nosičů na střeše,pro majitele SUV nebo čehokoliv kam se musí na štaflích,koukněte na Thule Slide bar.Je to neskutečná vychytávka,stojí to sice peníze,ale kdo má na velký auto,má i na tohle...

_________________
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dve jizdni kola do kufru
PříspěvekNapsal: 24 črc 2012, 15:41 
Offline
***

Registrován: 24 čer 2009, 07:50
Příspěvky: 503
fotr: Mám hranaté ocelové. Ty hliníkové na mě moc pevně nepůsobily.

Jinak vržou zadní gumy. Vypadá to, že vržou spíše ocelové patky v těch gumách než gumy na karoserii. Odření tam ale vidět není. I když je pravda, že přední gumy svým řezem pěkně pasují ke žlábku, zadní tam zrovna moc nesedí.

_________________
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye