Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Ferko1234
Příspěvky: 1
Registrován: 03 lis 2022, 10:00

Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby

Příspěvek od Ferko1234 » 04 lis 2022, 20:45

Dobrí večer chcel bi som sa spitat či mal niekto takíto problem pri zaradení štvorky je počuť zubi všetky ostatné prevodové stupne funguju dobre iba ta štvorka nevjete mi poradiť čo bi to mohlo bit mam hundai i30 1.6 81kw 2014 najazdené 94000

Reklama
 

Uživatelský avatar
Dejvid84
Příspěvky: 1
Registrován: 25 kvě 2021, 08:01
Bydliště: Karvina

Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby

Příspěvek od Dejvid84 » 20 lis 2022, 08:39

Ferko1234 píše:
04 lis 2022, 20:45
Dobrí večer chcel bi som sa spitat či mal niekto takíto problem pri zaradení štvorky je počuť zubi všetky ostatné prevodové stupne funguju dobre iba ta štvorka nevjete mi poradiť čo bi to mohlo bit mam hundai i30 1.6 81kw 2014 najazdené 94000
Mám stejný problém. Jsou to synchrony. Po zimě budu dávat převodovku dolů a na opravu. Odhadovaná cena v nejhorším případě (výměna komplet synchronu je 15-17000 když si převodovku dovezu sám. Při přistavení auta kolom 20 až 22 000. Na autě mám 220 000km.

Birdr
**
Příspěvky: 148
Registrován: 24 úno 2022, 13:28

Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby

Příspěvek od Birdr » 20 lis 2022, 10:00

Přesně tak, je to synchron 4 rychlostního stupně.
Pomůže řadit tu rychlost pomalu, tzn., řadim z trojky, na neutrálu se na vteřinu až dvě zastavím a dořadím čtyřku.
Ale s opravou bych moc neotálel, ten synchronní kroužek se může rozpadnout a jak se to stane, tak dojde k totální destrukci převodovky.

Stalo se mi to na IX35, auto jsem dal do autorizovaného servisu a cena i s kompletní výměnou spojky byla 17000.

Harrystr
*
Příspěvky: 95
Registrován: 30 lis 2017, 18:53

Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby

Příspěvek od Harrystr » 20 lis 2022, 20:55

Mně tam jde zase čtyřka špatně, když mám hodně vytočenou trojku. Ne že by šla přes zuby, ale prostě se jí tam nechce. Musím to udělat pomaleji. V nižších otáčkách bez problémů. 1.6 gdi. 110000km.

Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“