Právě je 17 črc 2019, 12:59





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 480 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 00:35 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2012, 23:37
Příspěvky: 41
Dobrý den,

tak jsem si přečetl všechna témata ohledně motorů pro i30 a stále nevím, pro jaký benzínový motor se rozhodnout pro nový i30 kombi.
Za výkonem se nehonín, ale rád bych i s trochu naloženým autem předjížděl kamiony na trase Brno - Znojmo.
Na dálnicích plánuji jezdit s rozumem, to znamená klidných 140 km/h.
Zatím se kloním k 1.6i CVVT. Tu si ale bohužel asi nikde nevyzkouším, protože všude mají 1.4i CVVT v i30 anebo 1.6 GDI v i30 kombi :(. Jak je to tedy s rozdílem mezi CVVT a GDI?
Na druhou stranu 1.4i CVVT je o 30tisíc levnější než 1.6 GDI a peníze u mě dělají důležitou položku při rozhodování.
Zkrátka bych potřeboval pár rad, které by mi pomohly v rozhodování.

Mnohokrát všem děkuji.

_________________
Hyundai i30 Style kombi 1.6 GDI 99kW Obrázek


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 09:18 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 2012, 14:59
Příspěvky: 72
aaa

_________________
Na mňa netreba kričať, mne to stačí 10 krát povedať :)


Naposledy upravil paserak dne 26 říj 2012, 23:32, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 09:57 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Příspěvky: 1114
Bydliště: Malinovo
1,4 do kombi by som nebral. Je dosť slabá a pri zapnutej klíme a naloženom aute bude dosť strácať. Lepšia je 1,6 CVVT 88 KW, ale asi optimom vzhľadom na kombi a veľkosť auta bude 1,6 GDi. Podľa cenníka je príplatok oproti 1,6 CVVT "iba" 12 500 korún, čo je myslím znesiteľné.
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... -kombi.pdf

_________________
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 11:08 
Offline
****

Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Příspěvky: 1052
Bydliště: Rychnov n. Kn.
mam predchozi 1,4 a zas takovy problem v tom nevidim... auto spatne nejede... co jsem koukal, tak vaha je podobna, tudiz nechapu ten rozdil ve zrychleni.... akoram mam 80kw.. nova 73 nebo tak nejak... pri toceni motoru auto jede celkem slusne. Pokud musis setrit a jezdis defenzivne, 1,4 Ti bude stacit.

_________________
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 11:21 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 2012, 14:59
Příspěvky: 72
aaa

_________________
Na mňa netreba kričať, mne to stačí 10 krát povedať :)


Naposledy upravil paserak dne 26 říj 2012, 23:32, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 11:56 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Příspěvky: 1114
Bydliště: Malinovo
Technické parametre nie sú pre kombi 1,4 najlepšie. 0-100 za 13,5. Iste, tento údaj je irelevantný, ale čo to napovedá o pružnom zrýchlení (600-100, 80-120). Naproti tomu je GDI (10,2) o dosť lepšie. Záujemca píše
jarry.p píše:
rád bych i s trochu naloženým autem předjížděl kamiony na trase Brno - Znojmo.

S 1,4 to pôjde dosť ťažko. Nehovorím, že to nepojede, ale bude tlačiť pedál na podlahu, vytáčať motor do maxima a modliť sa :D. Potom plakať nad spotrebou, že to nežere 6,5 a výrobca klame.
Podľa môjho názoru, 1,6 GDi je adekvátny motor na danú triedu. Predpokladám, že budúci majiteľ si chce auto nechať aspoň do konca záruky (5 rokov), tak nech neľutuje svoju voľbu. Príplatok oproti 1,4 nie je vôbec dramatický, horšie je to u CRDi, kde sa nafta vyplatí pri x tisíc km. Záleží koľko jazdí a aké sú jeho finančné možnosti. Cena je "až" na 1.mieste ako vždy. Dotazuje sa na benzín, takže diesel je out.

P.S. Neviem prečo priškrtili výkon u 1,4 z 80 na 74 kW. Krútiaci moment 137 NM ostal, ale je posadený do nižších otáčok (4200 oproti 5000). Kleslo zrýchlenie z 11,6 na 13,5, zvýšila sa spotreba zo 6,3 na 6,5, hmotnosť klesla o cca 100 kg. Zaujímavé :-k

_________________
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 13:11 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Příspěvky: 22813
Bydliště: Slaný
Bez vahani bych sel do 1.6 CVVT i za cenu toho, ze bude mit o neco vyssi spotrebu nez GDI (pokud tedy chlapi opravdu jezdi za 6 litru). Nova 1.4 je citelne slabsi nez v predchudcovi (ja pri predjizdeni s 1.4 80kW problem nemam, jen se nesmi predjizdet na 2000otacek, to je fakt bez uspechu), coz je krok vzad, na druhou stranu :hyu: timto evidentne bojuje s downsizingem a nevnucuje nam 1.4T s miliardou kilowatt, ale nejistou spolehlivosti jako TCi a nespolehlivosti TSI a dalsich. GDI vnimam jako ekomotor, super spotreba, ale 130 koni je spis v technicaku, nez v motoru. CVVT je lety overeny uz ve starsich modelech (Sonata, Coupe atp.) a proto bych sel znamou cestou. Tot muj nazor...

_________________
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus Sleek Silver - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP Machine Silver
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT Sleek Silver


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 14:30 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Příspěvky: 513
Bydliště: brněnsko
Podle me nalozena i30 combi se zapnutou klimou bude pri predjizdeni mezi Pohorelicema a Znojmem s 1.4 motorem docela adrenalinova zalezitost :) Ne ze by se to nedalo, ale budes mit vetsi nervy nez s 1.6, proto bych se spise rozhodoval mezi 1.6 CVVT a 1.6 GDI.
Ja sel do GDI, ale kupovat ted auto znovu, nevim, zda bych nesel spise do CVVT. Zkusil bych na Tvem miste obe motorizace, kdyz vyzkousis vice prodejcu, urcite nekde bude.
Prumerna spotreba se mi po 8 tisicich km drzi skoro na 7 litrech, to si myslim, ze bych jezdil i s tim druhym. CVVT jsem nezkousel, ale necekal bych, ze subjektivne mezi nimi uvidis podstatny rozdil. Proti GDI mluvi slozitejsi motor a vyssi cena. Takze zkus a uvidis :)

_________________
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 14:43 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Příspěvky: 3622
Bydliště: Praha 5
Taky bych preferoval motor 1.6 CVVT .... s GDíčka jsem byl dost zklamanej :( 1.6 CVVTéčko okamžitě reaguje na plyn a je velmi pružný :shock: taky má super spodový záběr. Spotřeba se dá v pohodě držet pod sedm litrů i při svižné jízdě .... můj rekord je 5.8 l na sto a to mám jen pětikvalt .. takhle povedenej motor, jsem ještě v autě neměl [-X

_________________
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore

Honda Shadow VT 750 C4

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 15:13 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Příspěvky: 1114
Bydliště: Malinovo
Je pravda, že CVVT je rokmi odskúšaný motor a nie sú s ním žiadne problémy. Slúži spoľahlivo a bez závad. Naopak, novinka GDi má zložitejšiu techniku a spoľahlivosť je zatiaľ otázna. Nie je na trhu viac ako rok. Prvé GDi sa montovali do ix35.
Z tejto ponuky asi najlepšie vychádza 1,6 CVVT 88 kW. Každopádne, 1,4 nebrať. Hoci sú financie na limite, radšej trochu pošporiť ako banovať. Múdry človek sa poučí na chybách ostatných, hlúpy na svojich ...

_________________
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 15:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Příspěvky: 6617
ani jedno jsem neprojel, ale přímovstřikového benzínu bych se bál, pokud bych si to auto chtěl nechat na déle. jestli někdy budu kupovat čtyřdveřové auto (už už to vypadalo že ano), tak bych do nové i30 šel, ale určitě s CVVT. přesně z důvodů zde uvedených - a to prověřená, velice spolehlivá technika, se slušnými parametry. pokud to je auto na tři roky, pak bych šel klidně do GDI, ale chce to projet, jestli je ten rozdíl znát (podle mě bude) :)

_________________
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 15:21 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Příspěvky: 22813
Bydliště: Slaný
Jeste bych premyslel o jedny veci - a to neridit se striktne cenikem na strankach, ale pokusit se sehnat 1.6 za cenu 1.4 pripadne pokud GDI v srdci tazatele vyhraje, tak za cenu 1.6 CVVT. Neni na skodu ani laborovat s lepe vybavenymi kusy. Jako se to povedlo treba Deegrovi. Asi to nebude za 5 minut hledani, pak to ale roky bude tesit.

_________________
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus Sleek Silver - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP Machine Silver
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT Sleek Silver


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 17:04 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Příspěvky: 1114
Bydliště: Malinovo
Pri novinke môže byť zľava problém, ale za pokus, ktorý načrtol Hardcam to stojí. Za opýtanie, nebijú :D

_________________
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 17:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21 pro 2011, 10:09
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Ak je cena vysoká priorita a farba nehrá rolu, určite by som sa popozeral po skladových vozidlách, tak ako hovorí hardcam. Je tam šanca ušetriť pár tisíc.

_________________
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2012, 17:18 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 2012, 14:59
Příspěvky: 72
aaa

_________________
Na mňa netreba kričať, mne to stačí 10 krát povedať :)


Naposledy upravil paserak dne 26 říj 2012, 23:32, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 480 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye