Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4545
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Alf6 » 25 srp 2016, 13:09

pak půjčujte auto ženské :D
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
ALU disk: DEZENT TX 17", Mobil 3000 5w-40, Denso Iridium Power, Castrol Syntrans Transaxle 75W-90

Reklama
 

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9941
Registrován: 19 srp 2012, 08:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od vorlajz » 25 srp 2016, 13:24

kámo... s motorem to teda vůbec nic společného... :D :D :D

hele stane se... ségra tehdy napálila úplně novou Fabii, ta měla najeto asi 90 km ... škoda byla za 40 tis. :) auto jsem přebral v pátek a v sobotu jsem ho vezl na opravu :D :D :D

jinak je to samozřejmě škoda... ale pojišťovna to zaplatí a auto bude jako nový... 8)
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;)

Obrázek

Uživatelský avatar
icu
***
Příspěvky: 578
Registrován: 25 črc 2016, 15:23
Bydliště: ČR, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od icu » 25 srp 2016, 13:32

Tak že se servis vynasnaží, aby ta oprava stála majlant, to je naprosto pochopitelné - to má v "popisu práce" ;)

Jinak - jaká byla rychlost "souboje"? (Mám na mysli "auto vs. sloupek", zda a jak rychle jste se proběhli po Letňanech, to mě nezajímá). Napadá mě totiž - kolik by se muselo jet, aby se z toho stala "totálka" (cena opravy převýšila cenu auta)?
1998-2004: ZFA18200; 2004-2016: ZFA35000; 2016- : TMAD381C

Obrázek

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9941
Registrován: 19 srp 2012, 08:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od vorlajz » 25 srp 2016, 13:42

100 km/h :mrgreen:

tipuju, že tohle byla prostě rychlost při parkování... max 5 km za hoďku? ;)
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;)

Obrázek

Uživatelský avatar
icu
***
Příspěvky: 578
Registrován: 25 črc 2016, 15:23
Bydliště: ČR, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od icu » 25 srp 2016, 13:46

Tipuji to stejně.

Jako ve 100 km/h to je totálka nepochybně, ale zdá se, že servis by byl schopen udělat totáku i z daleko nižších rychlostí střetu...
1998-2004: ZFA18200; 2004-2016: ZFA35000; 2016- : TMAD381C

Obrázek

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 8610
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 25 srp 2016, 13:52

Auto ženské nepůjčuji - je její, co si s ním udělá je její věc (i když pojistné události řeším já) :D .
On se servis zase moc snažit nemusí, ceny originálních dílů stanovuje dovozce, s tím servis nic neudělá (myšleno pro pojišťovny jako slevičku), cena práce je jaká je. Pojišťovny ceny znají a dle nich stanovují sazby pojistného.
Rychlost by zajímala i mě. Moc toho manželka zatím nenajezdila a když s ní občas jedu, mám trochu pocit, že u nižších rychlostí není odhad skutečné rychlosti zatím úplně přesný. Když si vezmu jak moc je auto dobité, a hlavně, že SafeLine to okamžitě vyhodnotil jako nehodu, přičemž udává zpomalení přes 5G :!: , tak to muselo být o dost víc než 5 km/h, které bych si jako strop při zajíždění do tohoto místa vybral já.
Na totálku by podle mě stačila úplně stejná rychlost, jen místo otření se v rejdu o sloup rohem auta to vzít přímo na kolmo, pytle by vylítly, sloup by došel za chladiče a bylo by jasno.
Bylo to na parkovišti u metra, manželka pracuje v centru Prahy a když to tam picla, tak já byl od Prahy cca 10 kilometrů. Takže jsem přijel 15 minut po ní, auto jen zběžně omrkl, zaparkoval ho :) a manželka šla na metro a já frčel s dcerkou do školky. Takže Letňany byly za mne hodně rychlé.

Btw. Totálku neudělá servis, ale pojišťovna, když cena opravy přesáhne 80% časové ceny vozidla. Už mi takhle 1 firemní auto do totálu zahučelo. Předek sice na hadry, ale k chladičům to nedošlo, pytel nevylítly a auto dokonce jezdilo. A stejně šlo....
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9941
Registrován: 19 srp 2012, 08:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od vorlajz » 25 srp 2016, 13:59

Mr.H... můžeš sem hodit screenshot ze SafeLine... ?

můžeš to dát ke mě do vlákna, ať to tady neplníme off-topicem.. ;)
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;)

Obrázek

Uživatelský avatar
icu
***
Příspěvky: 578
Registrován: 25 črc 2016, 15:23
Bydliště: ČR, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od icu » 25 srp 2016, 14:21

Tak u mé poslední srnky servis si cenu opravy napočítal tak, že ho musela pojišťovna umravňovat, aby cena byla pod totálkou. A najednou se nemusela kapota měnit, chladič se ukázal netknutý, atd. Ale to je na technika pojišťovny, kam to nechá zajít.

Jinak hlavně, že se nikomu nic nestalo a nezbývá než doufat v poučení z nehody.
1998-2004: ZFA18200; 2004-2016: ZFA35000; 2016- : TMAD381C

Obrázek

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 8610
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 25 srp 2016, 14:47

vorlajz píše:Mr.H... můžeš sem hodit screenshot ze SafeLine... ?

můžeš to dát ke mě do vlákna, ať to tady neplníme off-topicem.. ;)
Já bych rád, ale to by SafeLine nesměl být tak do..rvený systém jaký je. Ve firemkách samozřejmě "policajty" taky mám, ale je to kvalitativně a funkčně úplně jiný level a za menší peníze!
Bohužel na webu nejsou ani omylem stejné informace jako v apce (tam hodnotu zpomalení vidím, na webu to není), oba systémy, tedy web i apka, se aktualizují metodou náhodného výbuchu a každý v jiný čas, takže generování knih jízd je otázkou náhody, není možné zjistit kde auto aktuálně je, atd.
Takže až se naučím udělat sreen z mobilu, tak dodám, zatím to neumím :( .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 14502
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Axel.Foley » 25 srp 2016, 16:24

Jestli máš android, zkus přidržet tlačítko vypínání telefonu. Mělo by vyskočit samostatné menu, kde jedna z možností je foto displeje (screenshot).

Musím uznat, že manželka byla šikovná.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9941
Registrován: 19 srp 2012, 08:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od vorlajz » 25 srp 2016, 20:27

Mr.H. ... zkus to vygůglit... :D :D :D to je slovo.. vygůglit :D

hm?
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;)

Obrázek

ivoseg1
Příspěvky: 6
Registrován: 02 zář 2015, 17:20
Bydliště: Ostrava

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od ivoseg1 » 05 zář 2016, 17:01

Motor 1.6i CVVT nás zlobil od novoty pouze při jízdě za studena prvních cca 400metrů, auto natolik ztrácelo výkon, že až poskakovalo při rozjíždění na křižovatce. Poskakování se neprojevovalo ve vysokých otáčkách. Reakce společnosti Hyundai byla, že to je vlastnost motoru, není to porucha. Jinak po zahřátí motoru jsme byli s projevem motoru spokojeni. Ochotně zrychloval už od nízkých otáček.

Vyměnili jsme to po dvou letech útrap za 1.6GDI. Za studena bezproblémů. Převodovka trochu táhlejší, na šestku točí cca o 200 ot/min méně při 140km/h na tachometru než u 1.6CVVT. Možná odstupňování převodovky je důvod, že má někdo pocit, že GDI není dynamičtější. Jsem s GDI více spokojen, ovšem spotřebu zatím vidím stejnou. Ale ještě není dost zajeto máme najeto kolem 5000km.
Hyundai i30 combi 1.6GDI 2016
Hyundai i30 combi 1.6MPI 2013 Vyměněno

motorol
**
Příspěvky: 289
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od motorol » 05 zář 2016, 18:37

Co vede člověka k prodeji auta po 3 letech a koupě téměř stejného? Cenová ztráta musela být vysoká. To chyběla nejaka výbava nebo zklamaly vsechny pokusy o nápravu ( např bych sam vyměnil svíčky a podobné levnejsi věci jestli tomu nepomuzu)?
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105

focin123
Příspěvky: 4
Registrován: 07 pro 2016, 00:30

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od focin123 » 07 pro 2016, 01:11

ulthar píše:Taky bych rekl, ze GDI je idealni motor pro i30. Ikdyz v 1.6CVVT jsem zatim nejel, mozna by taky stacila. 1.4 mi prijde papirovo slaba na i30 v plne zatezi (rozumej 4 lidi + plny kufr). Skoda, ze do i30 nemontujou 2.0GDI, bral bych ho hned :-)
InfantigoPiercing

Co se tyce 1.6GDI v ix35, rekl bych, ze to bude o dost lenivejsi kvuli 2 aspektum: 1. ix35 je proste velka krabice a 2. je to tezsi auto.
hyperthymesiadorsalgia
subchorionichemorrhagehealth care tip
poikilothermia


To mi znie veľa!
Naposledy upravil(a) focin123 dne 21 bře 2017, 01:45, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 8610
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 07 pro 2016, 15:28

Tak jsem gůglil a konečně našel jak v mém telefonu vyfotit display, takže tady je to údajné zrychlení/zpomalení přes 5G :D
Screenshot_20161207-142231.jpg
Screenshot_20161207-142231.jpg (9.9 KiB) Zobrazeno 2765 x
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“