Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
tocnaza
Příspěvky: 2
Registrován: 20 pro 2018, 12:51

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od tocnaza » 20 pro 2018, 12:52

pak půjčujte auto ženské :D

porno online
Naposledy upravil(a) tocnaza dne 07 črc 2019, 20:58, celkem upraveno 1 x.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 8610
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 20 pro 2018, 13:46

Já jí ho nepůjčuju - má svoje :D .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

p1azer
Příspěvky: 3
Registrován: 29 pro 2018, 18:36

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od p1azer » 29 pro 2018, 18:48

Zdravím,
nevím, jak moc jsou témata o i30 II aktivní. Nicméně k věci. Sháním auto primárně pro manželku, tzn. přes týden krátké trasy po městě, víkendy občas nějaký výlet a delší trasa atp., pokud nepojedem služebákem. Sháním něco do 300tis., koukal jsem i na škodovky, ale tam se ceny drží pořád vysoko, navíc v takové ceně jsem našel nejednu nabídku 2 roky staré I30 v top výbavě s najetými max 30tis. km. Měl jsem za to, že s motory nejsou problémy, že je to prostě "klasická atmosféra", ale jak jsem začal procházet témata na fóru, tak mě teda přešel optimismus. Já za takové peníze očekávám beproblémové auto na dalších 5-7 let, tak teď nevím, jestli radši nekoupit něco staršího, ale ověřeného, kde nejsou problémy typu "tvorba karbonu" nebo že odejdou zásadní věci, jako je kat., nebo cukání studeného motoru. To jsou každopádně věci, co bych nerad řešil.
Každopádně se nám libí jak i30, tak Ceed SW (i než třeba doporučovaná toyota auris).
Ano, je pravda, že na internet se časteji ozve jen ta hrstka lidí, co má s autem problémy, ale i tak. Takže moc nevím, jak se k tomu postavit, myslel jsem, že když bych koupil auto ještě v tovární záruce, tak to bude lepší, než koupit třeba 6-8 let starší kousek od konkurence.

motorol
**
Příspěvky: 289
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od motorol » 29 pro 2018, 21:04

Asi takhle, od dob co vznikla fora o autech, tak se všude zjišťují problémy. Náhodně se dívám na fora :hyu: , Renaultu a škodovky. Problémy jsou úplně všude. :hyu: mám, zatím jezdí bez problému. Doufám, ze to tak bude dal i po konci záruky. Křišťálovou kouli nikdo nemá, aby věděl co se stane. Otázka je i proč někdo prodá auto po najetí par desítek tisíc km

Edit: jo studenej motor občas cuka, ale těžko to v servisu predvedu. Poprvé to začalo cukat letos.Deje se to jen někdy a opravdu jen par s po startu. Nic co by mě extra obtezovalo
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105

p1azer
Příspěvky: 3
Registrován: 29 pro 2018, 18:36

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od p1azer » 29 pro 2018, 21:45

Tak spíš že pro mě byl vždy atmosferický benzín synonymem spolehlivosti za cenu větší spotřeby oproti naftě, tedy jako v podstatě pro laika (který si samozřejmě umí opravit kde co, když se mu chce - nejsem přes auta, ale olej, filtry, svíčky apod. věci si umím vyměnit, proto jsem kdysi měl za svých vysokoškolských let felicii, abych se o autě něco málo dozvěděl, jak funguje apod., ale není to moje hobby). Ale tato představa už, zdá se, dnes už tak neplatí.
S autem by se najelo něco kolem 15tis. km za rok, spíš míň. Ale při předpokladu provozu dalších 7 let to odpovídá nájezdu kolem 100tis., což není moc, ale když pak člověk čte, že jsou moderní auta schopna po 100tis. vypovědět službu. Kór, když člověk nekupuje "vyturbené" litrové benzíny, ale chce koupit klasickou atmosféru.
Takže spíš mi jde o porovnání spolehlivosti těch dvou "jednašestek".

motorol
**
Příspěvky: 289
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od motorol » 29 pro 2018, 22:52

Svět motoru tuším doporučoval GDI, ze je super a u MPI se sype kat. Tady na fóru se člověk docte, ze GDI má občas problém s karbonem a kat se u nej snad taky nejakej vysypal.
Ano, taky jsem to bral, ze atmosféra je bezpečnější než turbo u konkurence. Teď jsem rad, ze dneska auto mám a jezdí. Doufám, ze dožije ještě tak 5 let a pak bude výběr úplně jinej... jestli vybrat MPI nebo GDI.... netuším
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 6501
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od idam.i » 29 pro 2018, 23:16

S preferenciami je to rôzne.
Odjezdil som s GDI cca.120.000km a teraz s MPI 50.000km. Spokojný som bol s oboma.No s dlhodobého hľadiska by som volil MPI. Pokiaľ by to bolo auto na cca.5 alebo 6rokov tak v pohode GDI no keď uvažuješ jazdenku, poprípade auto na 10rokov, tak určite skôr MPI. Ten karbón bude aktuálne práve na tých "starších" autách.Určite to časom príde a iste skôr na GDI ako MPI.Je to dané konštrukciou motora.
P.S.Bolo by možná zaujímavé zistiť percentuálne problémy s kat v porovnaní s počtom áut v prevádzke.Keď sa niekomu vysype kat ,tak vypisuje kade,tade.Keď mu auto jazdí,tak nepíše,ale len jazdí. :wink:
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017-)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style , Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i

Uživatelský avatar
Gunmaker
**
Příspěvky: 183
Registrován: 04 bře 2017, 22:36
Bydliště: Zlínsko

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Gunmaker » 30 pro 2018, 10:04

Nevím jestli je ten karbon opravdu takový problém, nebo se dělá z komára velbloud. Myslím si, že jsou pak lidi zbytečně v panice. Za mě GDi a přímovstřiku bych se nebál.
BYLO: Peugeot 309 1.4i (1992)
BYLO: Renault R5 1.3 (1990)
BYLO: VW Passat 1.9TD (1991)
BYLO: Fabia combi 1.4mpi (2001)
BYLO: SMC Jumbo R5 (2014)
JE: Peugeot 307 2.0HDi (2004)
JE: Hyundai I30cw 1.6GDi (2016)
JE: CFmoto 510RX (2015)

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Tudy » 30 pro 2018, 15:28

Pokud si chceš nechat auto jen po dobu záruky, tak bych karbon neřešil, to už bude starost někoho jiného. Jinak mě se kat u GDi vysypal těsně před koncem záruky a byl mi vyměněn polomotor.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
Gunmaker
**
Příspěvky: 183
Registrován: 04 bře 2017, 22:36
Bydliště: Zlínsko

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Gunmaker » 30 pro 2018, 17:13

Takže při nájezdu 10-15 tisíc km/rok, výměnách oleje co rok nebo 15tkm se mám za 5 let bát, že auto bude plné karbonu?
BYLO: Peugeot 309 1.4i (1992)
BYLO: Renault R5 1.3 (1990)
BYLO: VW Passat 1.9TD (1991)
BYLO: Fabia combi 1.4mpi (2001)
BYLO: SMC Jumbo R5 (2014)
JE: Peugeot 307 2.0HDi (2004)
JE: Hyundai I30cw 1.6GDi (2016)
JE: CFmoto 510RX (2015)

motorol
**
Příspěvky: 289
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od motorol » 30 pro 2018, 18:14

To nikdo neví a nikdo to nepoví. Záleží to i na kvalitě paliva a způsobu jízdy. Bylo jen řečeno, že v záruce je to každému jedno a většina lidí tu auto v záruce ještě má.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105

Uživatelský avatar
Gunmaker
**
Příspěvky: 183
Registrován: 04 bře 2017, 22:36
Bydliště: Zlínsko

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Gunmaker » 30 pro 2018, 18:35

No a právě proto, že spousta lidí tu má auto ještě v záruce, tak nejde tvrdit, že po záruce budou auta zakarbonovaná a když to přeženu, tak neprodejná a na odpis. Nelze tvrdit na základě pár lidí se špatnými zkušenostmi tady na fóru, že se bude srat automaticky každé auto a že bude lepší se ho po záruce zbavit.
BYLO: Peugeot 309 1.4i (1992)
BYLO: Renault R5 1.3 (1990)
BYLO: VW Passat 1.9TD (1991)
BYLO: Fabia combi 1.4mpi (2001)
BYLO: SMC Jumbo R5 (2014)
JE: Peugeot 307 2.0HDi (2004)
JE: Hyundai I30cw 1.6GDi (2016)
JE: CFmoto 510RX (2015)

motorol
**
Příspěvky: 289
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od motorol » 30 pro 2018, 18:40

Ano, nelze tvrdit vůbec nic. Jak jsem psal výše - pokud by člověk četl všechna fóra tak nikdy nic nekoupí, protože všude se někdy někomu něco vysype.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105

Uživatelský avatar
Gunmaker
**
Příspěvky: 183
Registrován: 04 bře 2017, 22:36
Bydliště: Zlínsko

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Gunmaker » 30 pro 2018, 18:54

To je pravda. Mám 1.6gdi necelé dva roky, slouží k plné spokojenosti a stejně už pokukuju po jiném, takže původní plán koupit auto na deset let se asi trochu změní :? :)
BYLO: Peugeot 309 1.4i (1992)
BYLO: Renault R5 1.3 (1990)
BYLO: VW Passat 1.9TD (1991)
BYLO: Fabia combi 1.4mpi (2001)
BYLO: SMC Jumbo R5 (2014)
JE: Peugeot 307 2.0HDi (2004)
JE: Hyundai I30cw 1.6GDi (2016)
JE: CFmoto 510RX (2015)

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 6501
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od idam.i » 31 pro 2018, 16:37

Videl som otvorené GDI po 60.000km pri dodržaní vtedy platných intervaloch(30.000km).Auto sa správalo úplne normálne.
No pohľad to veru pekný nebol. [-X Tak že pokiaľ meníš olej po 15.000km verím,že 100 až 150 tisíc to bude v pohode.Potom je možné proste nechať mechanicky vyčistiť a ide sa ďalej.Mne jazdil v pohode do 135.000 len na voľnobeh bol trochu hlučnejší.Taký jemne klapavý zvuk.U MPI to nie je počuť.Priamy vstrek je proste taký.
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017-)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style , Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i

Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“