rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od kitrab »

:)
tohle mám nejradši jsou povídačky báby kořenářky. :)
Každý bere tu nej nabídku v místě a čase co je mu nabídnuta a pokud se mu zdá zajímavá koupí.
Mě osobně nakonec nabídka prodejce překvapila, když přidal ještě doplňky a zimní gumy nebylo co řešit :).
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Reklama
 

Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od t0x!n »

Tak ja za sebe teda ne, mel jsem emailove rozjednano par nabidek a snazil jsem se to stahovat dolu a celej tenhle finalni maraton smlouvani trval asi tyden, nakonec zbyl jedinej salon s kterym slo jeste hybat niz a skoncilo to na tech 270 nebo presneji 270 990, ale je pravda, ze kdyz jsem to takhle usmlouval :D tak v aute nebylo vubec nic navic, zadny koberce, vana do kufru atd. byl jsem rad, ze jsem dostal povinnou vybavu a asi 1l benzinu v nadrzi :D

Na osobni jednani jsem vlastne, jak jsem rikal vubec nikoho "neusmlouval", nevim jestli je to tim, ze vypadam mlade (radove tak kolem 20), tak si prodejci rikali natahnem ho je mladej blbej, takze naopak jsem se ja vybodl na ne a jel si radsi pres pomalu celou republiku tam kde to slo uhandlovat :D
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8981
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od idam.i »

t0x!n píše:tak jasny :D ale kupoval jsem to s tim, ze tim jezdim sam a dlouho zatim i jezdit budu a v podstate jen mesto, uz jsem mel tu moznost vyletu ve 3 lidech (+-230kg + zavazadla 40kg) a jelo to taky, sice vyssi stoupani to chtelo kolikrat podradit na 3 jedno misto i na 2 ale dalo se to, on bych vlastne bral ten silnejsi motor jen na to, kdyz me nekdo stve a opravdu se tahne jako slimak, ze to lip "odpali" a rychleji ho predjedu, na nic rozumnejsiho bych to asi nevidel, teda krome nejakych sprintu na semaforech, hrabacek apod. a na to jsem na svoje auto moc opatrnej a v klidu si ho setrim jen at vydrzi co nejvice let, nemam v planu prodavat nez se zacne rozpadavat :D
Toxin,nič si z rečí nerob.Aj mne niektorý vysvetlovali,také auto s tým motor bude zúfalý slimák.Mal som možnosť pred kúpou vyskúšať 2,0 aj 1,6.Nehovorím,že nebol žiadny rozdiel,ale v dimenziách platných predpisov to bolo minimálne. :shock: Vo výsledku ,som po 2 rokoch a skoro 60.000km spokojný.A komu sa to zdá málo,nech si kúpi viac. :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od t0x!n »

no u vas mas aspon moznost i kdyz verim, ze to urcite neni nic hrozneho, stejne jak i30 v 1.4CVVT i tak jsou to porad dela napr. oproti Fabii 1.2HTP :D

ale co jsem se dival je to opravdu sranda to porovnani vybav CZ / SK dosud jsem tomu nevenoval pozornost, ale u nas treba vubec pro i40 neni v nabidce tva 1.6GDI, to jsou ty "specificky" trhy a oni nabizi co si lide zadaji... no koukam, ze tohle uz neni nejen u nekvalitnich potravin :D
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od kitrab »

Copak 1,2 HTP, ale nově 1.0 MPI to budou rakety !!!
K**** tímto co můžou, strejda si příjde pro holáče a motor ze sekačky.
V tomto H 1,4 zlatá.

Vzpomínám, když jsem kupoval Escorta taky jsem si říkal 1,4 bude stačit, ale vyzkoušel jsem 1,6 66 kw 16v a jezdilo to luxusně. A když sem ho prodával přijel kluk, co měl feldu 1,3 a sedl do toho a to nadšení komfort a dynamika !
Hlavně hromada lidí má předsudky velký objem velká spotřeba, ale na větší objem tolik nešlapeš, aby to normálně jalo. Rozdíl ve spotřebě 1,4 vs 1,6 minimální.

Specifiké trhy :) mám ocit, že v CZ je nejspecifičtější :). Taková deformace, konzervy, pocity a za každou cenu trvat na svém je jako za monarchie :).
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
kongresman
**
Příspěvky: 261
Registrován: 08 dub 2014, 17:33

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od kongresman »

Omluva, že trochu odbočím od tématu, reakce na výše uvedené příspěvky ke koncernovým vozům.

Byl jsem léta Fiaťák (Punto 1,2 SX 3 dveř., Brava 1,2 SX 6 kvalt, krátké Stilo 1,2 6 kvalt, dlouhé Stilo 1,6), bohužel není nástupce Stila MW, Croma se nedělá a Dóblo jsem nechtěl. S :hyu: i30 kombíkem, 1.6 jsem od letošního února maximálně spokojený. Další auto bych viděl v réžii i40, iX 35, je jasné že cca za 4 roky to bude jinak vypadat. A z i30 jsem doslova nadšen. Všude kolem přibývá tolik :hyu: , že nestačím zírat, hlavně i20, i30.

Jenom, že je tady jedno mínus a to je boj mezi prodejci a importérem v Praze, který už vyústil v tom, že někde :hyu: končí, někde o tom uvažují, takže opět cesta pro uvolnění pozic pro zapráskaný koncern, který těží z hlouposti lidí, jejich nevědomostí a z toho, že léta mají zažitou písničku, kdo má Feldu, Fábku a Oktávku je king. Nechápu politiku :hyu: , že dopustí takový stav a hádky. Ano, jde o peníze, ale pokud je pravda, že v Praze u importéra :hyu: vládne nějaké individuum, který byl už odejít od jiných značek, tak to opravdu nechápu. U nás v Karviné možná hrozí, že opravdu časem budu muset jezdit do servisu nebo pro další nový vůz do Ostravy, což se mi vůbec nechce. Těch :hyu: , co u nás v okolí přibylo, je neskutečné množství. To jsou lidé, kteří prostě pochopili, že koncern nechtějí a pro kvalitní vůz za super cenu nemusí chodit daleko. :hyu: může o tyto lidi lehce přijít.

Ale pořád lepší, než kupovat holou O III 1,2 TSI za min. 400 litrů s ošuntělým interiérem. Teď jsem jednu viděl s těmi nejjednodužšími kryty kol s logem koncernu, no hnus jak to levně vypadalo a celé auto zošklivilo ](*,) . Nebo Fábku za 250 táců, kde si s nadsázkou připlatím za klíček od startéru :shock: .

A pokud by už další auto nemělo být :hyu: , kdyby u nás v mikroregionu končil (jinak region s hustým osídlením), tak stejně pošilhávám po větším voze (i40 se mi moc líbí a v kombíku =D> :D/ úplně super), tak to raději půjdu do nového Mondea kombíka, sice mimo město, počkám si na slevovou akci, než to valit do menší kategorie a stejně drahé (v té výbavě) O III nebo do zbytečně velkého a po všech stránkách drahého Superbu 1,4 TSI. Protože u nás krom koncernu a Renaultu nic jiného není.

První, co mě u koncernu odpuzuje, je, když si do těch vozů sednu, tak ten strohý, hnusný, laciný interiér, hnusné plasty, ""tlačítka a kolečka"" jako u nějakého asijského šuntu. Pořád stejná koncernová politika. O III a Fábku v základu si může za ty prachy koupit jenom vůl a když budu chtít lepší výbavu, barvu, kola atd., tak zaplatím tolik, co u jiných značek je už skoro od základu nebo vůz o kategorii výše. Příkladem je ten nepovedený hybrid Rapid, holý je o ničem, je malý, úzký, nepohodlný, celý takový "dřevěný" :o a když ho chceš v lepší výbavě, tak stojí, jako :hyu: i30 GDI. A když jsem u Rapida viděl vzadu bubnové brzdy, tak jsem byl zcela vyléčen.

Není však mým cílem hanit konkurenci, proto na koncern prdím, ať si to zoufalci kupují, ale vadí mi politika :hyu: vůči regionům. Jo, ono lehce opuštěné pozice může nahradit i KIA. :hyu: se mi však líbí více.
Naposledy upravil(a) kongresman dne 04 srp 2014, 14:47, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson 1,6 GDI, Fiery Red, edice Best of Czech (v provozu od 28.11. 2017)
Riceeater
*
Příspěvky: 29
Registrován: 07 úno 2014, 14:49
Bydliště: Středočesko

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od Riceeater »

Já v poslední době pozoruji výrazné rozšíření :hyu: v mém okolí... ještě pár let zpátky jsem stál v naší lokalitě s korejcem (Cerato a pak ceed) sám samotinký... uteklo pět let a už mám v sousedním domě 2x i30 kombi v bílé, pak na parkovišti postává také 1x ix20 v bílé, 2x i40 kombi bílá a šedá metla, ix35 v černé a nakonec nové SantaFe.

Když vezmu koncern, tak tu postávají staré olítané O1 a O2 a nových vozů z VW je tu jako šafránu. Jeden soused pořídil F2 v červeném holobytu (s klimou) v 1.2TSI (upřímnou soustrast :-$ ) a potom dva Rapidy TSI v bílé a stříbrné metle. Taky nesmím zapomenout na dva Superby, což jsou ale služebáky...

Lidi už asi začínají chápat (opominu-li bazarové lovce), že :hyu: prostě nabízí výborný poměr ceny/kvality/užitné hodnoty.
Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od kitrab »

:) lidi v CZ nepochopí nic :).
Nepochpí auta, pojitsky, banky a další :).
Konzervativní na tolik, že budou raději plati v spořitelny 250 kč/ měs. za vedení jen aby u piva měli na co nadávat :o).

Mimochodem koncern si průměr nikdy nový nekoupí :).
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
petrcaslav
*
Příspěvky: 10
Registrován: 11 pro 2014, 19:56

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od petrcaslav »

Také bych někdy chtěl zkusit tu 1,4ku, čtu, že je slabší a musí se víc řadit. Ale ta 1,6tka také není žádný zázrak, co se výkonu týče. Ale musím ji pochválit za kultivovanost chodu a její spotřebu. Jen ty koníci, kde jste, kde jste ? Jeli jste někdo v podobném obsahu jiné automobilky ? Když to přeženu a hodně naštvu tak třeba Koktávka 1,6 MPI 55kW ? Osobně si myslím že té mojí 1,6 neprospívá 6ti kvaltová převodovka. Jak vy se k tomu stavíte ? Kdyby jste měli možnost výběru brali by jste raději 6 kvaltů, kde poslední je pořád do pomala a točí vysoko ? Nebo 5 kvaltů kde poslední bude do rychla i na tu dálnici ? Za mne vítězí ten 5kvalt pro toto auto. :)
i30 1,6 MPI DOHC CVVT 88 kW 6 st. man. TRIKOLOR/FLEET - aktuálně
Volvo V70 2.4i, Aut, 147kW - prodáno
Volvo 850 2.5 TDI, 103kW - prodáno
Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od kitrab »

Já měl OII 1,6 MPI 75 kw a jednoznačně H jede líp. V celém spektru otáček živější. Nižší otáčky lépe jde za plynem, výsledek měné šlapu a reálně čisté město jsem s H o 1,5 L méně.
U OII MPI pod 2 000 ot. to nejelo v podstatě vůbec 2-3 už to bylo lepší a nad 3,5 to jelo.

A jestli 5q nebo 6q ? Snad není diskuse, pokud není někdo líný řadit. Ve srovnání 5q H je mírně pomalejší než u OII a 6q H je rychlejší točí při obdobné rychlosti o 250-300 ot. méně.
Za mě osobně 6q ideální a 6q byla jedna z podmínek výběru nového auta.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
petrcaslav
*
Příspěvky: 10
Registrován: 11 pro 2014, 19:56

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od petrcaslav »

Pravda je a to je věc na kterou absolutně nejsem zvyklý ze slabších aut, že i stoupání auto vyjede na 6tku pokud je dobře rozjeté, případně 5tý rychlostní stupeň. No podíl na tom má, že tyto rychlosti jsou více do pomala a samozřejmě i výkon vozidla. Prvních pár km jsem byl z toho trochu zmatený, protože pro mne u :hyu: chová 5tka, stejně jako 4ka jiného auta. Trojka je už stejná. Ale to už by jsme odbočili do diskuze řazení a odstupňování. Jak 1,4 tak 1,6 jsou dobré motory, i pro svou absenci turba a jejich atmosférický přednes se chovají velice dobře. Ano jsem zvyklý na výkonnější motor, ale bylo to moje rozhodnutí, protože se mi i30 líbí a na každodenní 40km přesuny případné víkendové cesty za rodinou auto hodnotím velmi dobře. Jinak 73kW/137Nm nebo 88/156Nm ten rozdíl nebude velký, 15kW neutrhne kola z asfaltu, ale pomůže při nějakém stoupání nepodřadit.
i30 1,6 MPI DOHC CVVT 88 kW 6 st. man. TRIKOLOR/FLEET - aktuálně
Volvo V70 2.4i, Aut, 147kW - prodáno
Volvo 850 2.5 TDI, 103kW - prodáno
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od airwaves »

Šesti, sedmi osmi kvalt. Toto pane UŽ má osmikvalt. To se dobře prodává, máme poslední a po novém roce bude dražší. A má to všechno sportovní. Gumy, ráfky, sedadla, volant, fofrklacek, budíky. Jako by jste byl ve fitku. :D Sedmikvalty nikdo nechce. :D Úplně nás zblbli. A přitom to je proto, protože motory staví cenaři a ekologové a netáhnou. A musíme řadit. Né že chceme, musíme!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od kitrab »

JJ EKOTERORISTI :).
Ale nemám strach, že by zakázali vysoké objemy např. u luxusních aut, čím by v Bruselu jezdili, tramvají ? :mrgreen:
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20055
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

petrcaslav: Koníky pod kapotou jsou, jen dej autu čas do cca 10.000 km. Nemůžeš po něm chtít všechno hned 8) Navíc auta ježděna před :hyu: - objem ničím nenahradíš.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Bermark
*
Příspěvky: 18
Registrován: 22 zář 2014, 22:52

Re: rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT

Příspěvek od Bermark »

ak by ta 6-ka mala o zubok menej o tých 200-300 otacok menej tak je to ideal. Inak na 1,6 vykon spokojnost.Ani som viac nečakal.Nad 4000 otáčok ten motor nadherne ožije a nadalej ma pekny kultivovany chod. Len to vytačanie je u mna uz tosku závislost :shock: Po 3 rokoch opat benzin tak si to uživam :lol:
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“