Peľový/kabínový filter

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj87
**
Příspěvky: 123
Registrován: 27 říj 2013, 19:41

Peľový/kabínový filter

Příspěvek od Juraj87 »

Zdravicko, nakolko zahmlievanie vnutorneho celneho a aj zadneho okna je dost casty problem u novej i30 chcel by som sa Vas opytat,
ci ste nemenili original pelovy filter za nejaky lepsi, alebo ci neexistuje alternativa niecoho "lepsieho" a dlhsie trvajuceho aby sa tento
problem nejak odstranil, nakolko menit filter 2x do roka mi pride zbytocna investicia a vyrazne to k zlepseniu nepomoze hlavne v chladnom
obdobi. Rady, ako vyvetrat teply vzduch z vyhriateho auta pred tym nez ho opustam, alebo zapinat klimu a cakat 10min ked donho rano nasadam,
nepovazujem za riesenie problemu !
Hyundai i30 kombi 1,4 TGDI, style 2018
Hyundai i30 kombi, vybava Style 1.6 GDI 99Kw, matt steal blue, predané
Ford Fiesta, 1.3 44kw, predané
Reklama
 

only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Peľový/kabínový filter

Příspěvek od only_one »

žádný problém nevidím a parkujeme jen venku. Normálně s klimou je odmlženo za chvíli. Pokud se ti extrémně mlží, může ti do auta zatýkat, v zimě obvykle se nanese do auta na botech sníh, kouknu zdali nemáš mokro pod kobercem nebo u rezervy. Jinak máš smůlu, leda si do auta koupit pohlcovač vlhkosti od ceresitu :-))) kabinový filtr ti vlkost nijak výrazně nezredukuju, je to atmosférický děj a voda se prostě sráží se změnou teploty.
petrcaslav
*
Příspěvky: 10
Registrován: 11 pro 2014, 19:56

Re: Peľový/kabínový filter

Příspěvek od petrcaslav »

Klimatizace u každého auta je komplexní systém, důvodů pro zamlžení může být několik, koukám, že tato diskuze je stará a možná problém uzavřený. Ale podělím se o vlastní postřehy mlžení: Fábia – vadná klapka recylkulace vzduchu, Audi – ucpaná hadička odtoku kondenzátu. Pokud se auto opravdu hodně mlží, doporučuji navštívit servis. Setkal jsem se i s netěsným topením u Š100, kde jsem měl páry jak z tlakového hrnce :D Jinak to je běžný jev jak uvedl kolega předemnou,
i30 1,6 MPI DOHC CVVT 88 kW 6 st. man. TRIKOLOR/FLEET - aktuálně
Volvo V70 2.4i, Aut, 147kW - prodáno
Volvo 850 2.5 TDI, 103kW - prodáno
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“