1.4CVVT motor KO po 9000km

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Příspěvek od matysekul »

Asi tak. Nenapsal bych to líp.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Reklama
 

Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Skyline »

Me to nepobavilo, normální komunikace. Je treba si uvedomit kolik starych lidi si dneska kupuje nove auta a po mailu nepoznas o koho jde. Muj otec ma 65 let, koupil si Yarise a kdyz jsem s nim byl v servisu tak to bylo neco, je proste starsi a vsechno je to pro nej komplikovanejsi na pochopeni.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od vorlajz »

taky si myslím, že servis komunikoval v pohodě a vcelku hladce a bez problému přistoupil k objednávce volantu... :) vymění a bude to oki ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Asi uz me sere cokoli musim resit, tak jsem podrazdenej na vse, tak vam budu verit, ze to mysleli dobre :D
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od vorlajz »

toxine.... ty jsi hroznej klient!!!! :D :D :D
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

:mrgreen: :mrgreen: to uz mi rikali kolegove v praci, ale vem si uz si prijdu v servisu vic jak doma, to taky nebude normalni :D dneska se mi zaclo jeste navic ozyvat ze zadku auta z "plata" mlaceni, ale to uz neminim resit, to necham treba do garancky...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od vorlajz »

hh... já s první i30 taky prošel vším možným... ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
aldai30
**
Příspěvky: 161
Registrován: 15 čer 2013, 20:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od aldai30 »

Jak to tak čtu, tak to aspiruje k modelu s názvem: i30 merkur (poskládej si sám).

Ale k tomu volantu: zkoušel jsem to v mrazech a opravdu to vypíná v cca 10min. intervalech. Nicméně ten rozdíl je tak malý, že jsem to postřehl až teď, když jsem se na to zaměřil. Kontrolka přitom svítila pořád stejně. Teplota akorát. Ani málo, ani moc.

Mám 1.4ku a co mi vadí, že stačí zapnout ventilátor na min. otáčky a třeba vyhřívání ve volantu. Když auto stojí, jsou cítit ve volantu vibrace a navíc to z venku více chrastí. Mám s tím zajet na servis? :D Odhaduji to na alťák, případně servo, které dostává méně proudu.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
aldai30
**
Příspěvky: 161
Registrován: 15 čer 2013, 20:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od aldai30 »

aldai30 píše:Jak to tak čtu, tak to aspiruje k modelu s názvem: i30 merkur (poskládej si sám).

Ale k tomu volantu: zkoušel jsem to v mrazech a opravdu to vypíná v cca 10min. intervalech. Nicméně ten rozdíl je tak malý, že jsem to postřehl až teď, když jsem se na to zaměřil. Kontrolka přitom svítila pořád stejně. Teplota akorát. Ani málo, ani moc.

Mám 1.4ku a co mi vadí, že stačí zapnout ventilátor na min. otáčky a třeba vyhřívání ve volantu. Když auto stojí, jsou cítit ve volantu vibrace a navíc to z venku více chrastí. Mám s tím zajet na servis? :D Odhaduji to na alťák, případně servo, které dostává méně proudu.
Jinak jsem dnes slyšel jak zní nová oktávka v TSI, ale asi špatný kus. Bylo mi majitele líto. Motor šel slyšet i na 20-30m a přitom sjíždělo pomalu mírný kopec na neutrál.
Na druhou stranu mám známého, co si pořídil VW Golf VII 1.2TSI a motor jen potichu přede. Přijde mi to ještě tižší než u i30.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
pthvCZ
*
Příspěvky: 55
Registrován: 06 lis 2012, 09:58
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od pthvCZ »

Ta komunikace se servisem je celkem v pohodě a ani se nedivím, že ty servisy se ptají jak blbců. Když jsem byl na garančce v Brně tak tam byl starší pán, který si stěžoval na spotřebu, že teď s i20 jezdí za 8,5l a že to neni normalní, že se mu nevypiná sytič. Po dotazech servisáka:

servisák: Pane autu v tomto počasí (Venku asi -5C) trvá tak 20 az 30km než se auto prohřeje, tak můze být vyšší spotřeba. Pokud problém i po delší cestě a vynulovaní spotřeby bude přetrvávat, auto s Váma projedem. Vemte ho mimo město a po 30km vynulujte spotřebu, uvidíte co bude ukazovat...
servisak: kde bydlíte a kam s nim běžně jezdíte?
zakaznik: "V Brně, Vinohrady. Jezdím do Modřic."
servisak: Jezdíte po měste nebo mimo?
zakaznik: Jezdim jen mimo město.
servis: Kde tankujete?
zakaznik: Unicorn Modřice.

Když se pak servisáci bavili mezi sebou... Tak řiká: "Jak těm lidem máme pomáhat, když nám lžou do očí. Jezdí přes Brno tankovat jeden z těch méně kvalitních benzínů a ani nemá dálniční známku. Takže jezdí nejspíš přes centrum města a nám tu něco bude vykládat...

To je tak asi vše k zákazníkům a servisům. Je potřeba vyloučit prvně blbosti, které méně chápající lidé s autem a né se souladem manuálu provádí a až potom hledat skutečné problémy. Bohužel to pak občas chytnou i ti chytřejší se skutečnými problémy.
Hyundai i30 combi - 2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od vorlajz »

Tu spotřebu ovlivňuje fakt strašně moc aspektu... Ja bych o tom mohl vyprávět... :)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

tak mam dalsi "perlicky" na aute vice zde: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=159&t=30180
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
kuko2342
Příspěvky: 1
Registrován: 16 bře 2021, 19:32

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od kuko2342 »

Dobrý deň týka sa problém s katalyzátorom 1.4 MPI gama motorov a aj faceliftovanej 1.4 kapa motorov?
lukas27
*
Příspěvky: 76
Registrován: 19 led 2013, 12:22

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od lukas27 »

Ja mám rok vyroby 2009 a najeto 130000 km a furt puvodni kat.. a je furt v dobre kondici..
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od slabostka »

getz 300 000km a kat pôvodný, aj lambdy.... :D/
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“