1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
zdeminem
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 čer 2015, 12:59

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od zdeminem » 14 bře 2016, 12:54

BIBOL píše: Osobně doporučuji u I30 starší 6-ti rychlostní automat. Lépe reaguje na plyn, a neškube. Jinak u Tucsona 7 DCT je dobrá volba :)
Téééda tak nevšiml jsem si, že by mi převodovka škubala :o a to mám s autem 25.000 najeto prakticky od novoty, tak nevím....
a reakce na plyn - nekomentuju, je to jen 100kW motor, ale proti dynamice nelze říct ani popel... ;)
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style

Reklama
 

johanes3009
Příspěvky: 4
Registrován: 24 říj 2017, 13:11

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od johanes3009 » 12 čer 2019, 11:45

Ahoj, mám i40 7st.DCT 104kw a je to jedna velká katastrofa, při 102.000 odešly lamely, obě, setrvák k.o., řadící vidlice, ložisko..vše museli vyměnit. cena opravy 65.000,- ale naštěstí uděláno na záruku. Ale pořád to není ono, bude tam ještě další problém. Hyundai mám již druhý, ale taky poslední...nikdy více...je to šitý horkou jehlou...tyhle auta už nikdy. A i40 mě těžce zklamala...vlajková loď ale ta kvalita tomu neodpovídá ani za ty peníze. A o problémech s předními kotouči ani nemluvím.

bady_cz
*
Příspěvky: 33
Registrován: 09 kvě 2014, 20:50

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od bady_cz » 28 srp 2019, 16:54

1.6 CRDi, DCT - stejný problém jako johanes3009, akorát s tím rozdílem, že nájezd je 55 000. komplet výměna na záruku. byla to sice předváděčka, ale i tak... první i30 - spojka v háji po 26 000, druhá i30 - spojka v háji po 55 000, třetí hyu už asi nebude :?
i30 kombi, style premium, 1.6 CRDI, FL
i30 kombi, parking paket, 1.6 MPI, my 2014 - prodáno

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 2905
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od petzl62 » 29 srp 2019, 00:07

I30 PDE 1,4 TGDi, 92tis. km 7°DCT taky předváděčka a žádný problém,vše funguje jak má. Chystám se na výměnu oleje. Nevím,co děláte jinak,ale s tou převodovkou je zatím minimum problémů i z minulé generace-závěr produkce.A tam už jsou nájezdy i přes 100tis.km... :wink: :-k
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
Dlouhodobá spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 110600 km
Verva 100+VIF
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

slabostka
***
Příspěvky: 582
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT

Příspěvek od slabostka » 09 zář 2019, 18:24

Dvojspojka má svoje typické problémy dané konštrukciou a je jedno či to bude H.-K. alebo VW. Rovnako má svoje aj klasický meničový automat. S tým sa treba zmieriť aj s tým že treba odložiť peniaze na servis- neskôr opravu-repas-výmenu. Za komfort sa platí.
Tu si musí každý vybrať - Hyundai už myslím robí len dvojspojky okrem malých áut. Iné automobilky naopak len klasiku. Nesmrteľný automat je asi len toyota-lexus hybrid lebo tam je to riešené inak.
Plus nezabudnúť že servisovať treba aj tú dvojspojku - aj tam je nejaký olej, neviem či hyundai má mokré-suché spojky.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018

Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“