Klepání motoru nejen za studena
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06 led 2019, 22:15
Klepání motoru nejen za studena
Zdravím,
včera mi i30 1.6 95000km po zarazeni 2. rychlostniho stupne prestala tahnout, reakce na pedal temer nulova, po novem nastartovani vsak jede jak má, je ovsem slyset pri pridani plynu hlasite klepani, zvuk jde od svicek. Dela to i po zahrati, po 100km neprerusovane jizdy. Volnobeh kdyz auto stoji jenhlasitejdi nez predtim, auto malinko skube.
Odpojoval jsem postupne valec od valce a pri odpojeni kazdeho z nich prisla reakce v podobe duseni motoreu, podle toho soudim ze vsechmy 4 valce pracujou.
Ma nekdo zkusenosti ?
Oprava, servis, doba s cena ?
Diky za odpoved.
včera mi i30 1.6 95000km po zarazeni 2. rychlostniho stupne prestala tahnout, reakce na pedal temer nulova, po novem nastartovani vsak jede jak má, je ovsem slyset pri pridani plynu hlasite klepani, zvuk jde od svicek. Dela to i po zahrati, po 100km neprerusovane jizdy. Volnobeh kdyz auto stoji jenhlasitejdi nez predtim, auto malinko skube.
Odpojoval jsem postupne valec od valce a pri odpojeni kazdeho z nich prisla reakce v podobe duseni motoreu, podle toho soudim ze vsechmy 4 valce pracujou.
Ma nekdo zkusenosti ?
Oprava, servis, doba s cena ?
Diky za odpoved.
- Reklama
Re: Klepání motoru nejen za studena
Tipnu si-přeskočené rozvody a doufej,že ne o víc jak 3 zuby
I když to klepání není povzbudivé.
Držím pěsti,ať jsou škody co nejmenší
Oprava jasně-co nejdřív,cena- od 7tis. výš-záleží kde budeš opravovat a co vše bude špatně,čas -opět záleží co vše se bude dělat.
Odkud jsi?

Držím pěsti,ať jsou škody co nejmenší

Oprava jasně-co nejdřív,cena- od 7tis. výš-záleží kde budeš opravovat a co vše bude špatně,čas -opět záleží co vše se bude dělat.
Odkud jsi?
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 102500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 102500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06 led 2019, 22:15
Re: Klepání motoru nejen za studena
Jsem z Jihlavy, ty rozvody se mi nezdaji, auto opravdu jede uplne normalne, tahne, dostane se do otacek, jen to opravdu hlasite klepe.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 5470
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání motoru nejen za studena
1, mas auto v zaruke? ak ano, nefilozofuj ho a daj to do Jihlavskeho Hyundaiu
2, ak nemas v zaruke, daj ho tam na diagnostiku (minimalne) - od stola t nikto fundovane neporadi
2, ak nemas v zaruke, daj ho tam na diagnostiku (minimalne) - od stola t nikto fundovane neporadi
Re: Klepání motoru nejen za studena
hlavne by som s tým dlho nejazdil lebo či je to rozvod alebo znak zlého mazania motora speje to k niečomu drahšiemu ak sa na tom bude jazdiť a skúšať... možno je to niečo úplne iné, uvolnený spoj... ale načo pokúšať
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06 led 2019, 22:15
Re: Klepání motoru nejen za studena
Vsak to ja vim, jen sem se ptal, jestli nema nekdo podobnou zkusenost, jasne ze to hodim do servisu.Mexican píše:1, mas auto v zaruke? ak ano, nefilozofuj ho a daj to do Jihlavskeho Hyundaiu
2, ak nemas v zaruke, daj ho tam na diagnostiku (minimalne) - od stola t nikto fundovane neporadi
- Richard555
- *****
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 03 bře 2010, 19:08
- Bydliště: Praha
Re: Klepání motoru nejen za studena
Hlavně dej taky info o tom co bylo příčinou a jak to bylo odstraněno - kvůli tomu je forum 

IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 5470
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání motoru nejen za studena
ono "podobna skusenost" najma u motorickych problemov je taka ta mantra domacich opravarov. Motor a prevodovka su extremmne komplexne zaelzitosti s mnozstvom dielov. Co sa laikovi a beznemu uzivatelovi zda podobne, profesional vidi rozdiel. Niekto vyssie pisal rozvody. Tie sa prejavuju rozne a bez toho aby sa nacitala RJ s chybami (a tam sa to tiez nie vzdy musi ukazat), zlozila hlava vlacov a fyzicky sa skontrolovalo rozvodove ustrojenstvo
tak ako pise slabostka - nejazdit, najma nezatazovat motor a cim skorej do servisu. Mozes mat pridrete ventily, mozes mat rozhodene casovanie rozvodov (preskocenie), moze byt v <> klikovka z dovodu predchadzajucej chyby mazania. Mozno si natankoval brutalne zly benzin, mozno mas pridrete cerpadlo a to zle davkuje palivo. Zacat treba tou diagnostikou
tak ako pise slabostka - nejazdit, najma nezatazovat motor a cim skorej do servisu. Mozes mat pridrete ventily, mozes mat rozhodene casovanie rozvodov (preskocenie), moze byt v <> klikovka z dovodu predchadzajucej chyby mazania. Mozno si natankoval brutalne zly benzin, mozno mas pridrete cerpadlo a to zle davkuje palivo. Zacat treba tou diagnostikou
Re: Klepání motoru nejen za studena
Prosím o nějaké zkušenosti se závadou, která se prý relativně často objevuje. Hyundai i30, 12/2013, 1,6 benzin, 88 kw, DOHC, 65 tis. km, koupeno na konci října 2018, nevím jak byl měněn olej. Při průjezdu pravou zatáčkou přes koleje auto umřelo, při sešlápnutí plynu se to dusilo a chcíplo, výkon max 15 procent, dojel jsem jen na blízkou benzinku na volnoběh na jedničku, kontrolka motoru problikla až na benzince, auto jsem po pěti hodinách zkusil nastartovat a fungovalo, "akorát" cvakavý zvuk z motoru něco kovového, vačka/ventil nebo nějaká vůle, auto ve více servisech, diagnostika neukazuje žádnou závadu, první možnost přeskočené rozvody - negativní, druhá možnost katalyzátor a následné poškození motoru - kamerou se jeví kat v pořádku... Někdo hovoří o časovači vaček - prozatím nepotvrzeno. Spíše se přes fonendoskop jeví kovoví zvuk v bloku, vůle píst o válec nebo čep pístu. Nevím co s tím, předpokládaná rozborka motoru na dlouhé týdny o penězích ani nemluvím. Má teda někdo nějakou zkušenost.