Právě je 17 čer 2019, 11:54





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Klepání motoru nejen za studena
PříspěvekNapsal: 06 led 2019, 22:27 
Offline

Registrován: 06 led 2019, 22:15
Příspěvky: 3
Zdravím,
včera mi i30 1.6 95000km po zarazeni 2. rychlostniho stupne prestala tahnout, reakce na pedal temer nulova, po novem nastartovani vsak jede jak má, je ovsem slyset pri pridani plynu hlasite klepani, zvuk jde od svicek. Dela to i po zahrati, po 100km neprerusovane jizdy. Volnobeh kdyz auto stoji jenhlasitejdi nez predtim, auto malinko skube.
Odpojoval jsem postupne valec od valce a pri odpojeni kazdeho z nich prisla reakce v podobe duseni motoreu, podle toho soudim ze vsechmy 4 valce pracujou.
Ma nekdo zkusenosti ?
Oprava, servis, doba s cena ?
Diky za odpoved.


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Klepání motoru nejen za studena
PříspěvekNapsal: 06 led 2019, 22:58 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2632
Bydliště: Opava
Tipnu si-přeskočené rozvody a doufej,že ne o víc jak 3 zuby :roll: I když to klepání není povzbudivé.
Držím pěsti,ať jsou škody co nejmenší :-k
Oprava jasně-co nejdřív,cena- od 7tis. výš-záleží kde budeš opravovat a co vše bude špatně,čas -opět záleží co vše se bude dělat.
Odkud jsi?

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 78700 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání motoru nejen za studena
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 09:45 
Offline

Registrován: 06 led 2019, 22:15
Příspěvky: 3
Jsem z Jihlavy, ty rozvody se mi nezdaji, auto opravdu jede uplne normalne, tahne, dostane se do otacek, jen to opravdu hlasite klepe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání motoru nejen za studena
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 10:04 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Příspěvky: 5324
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
1, mas auto v zaruke? ak ano, nefilozofuj ho a daj to do Jihlavskeho Hyundaiu
2, ak nemas v zaruke, daj ho tam na diagnostiku (minimalne) - od stola t nikto fundovane neporadi

_________________
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


https://pancuha.wordpress.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání motoru nejen za studena
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 11:04 
Offline
***

Registrován: 23 dub 2008, 21:00
Příspěvky: 525
hlavne by som s tým dlho nejazdil lebo či je to rozvod alebo znak zlého mazania motora speje to k niečomu drahšiemu ak sa na tom bude jazdiť a skúšať... možno je to niečo úplne iné, uvolnený spoj... ale načo pokúšať

_________________
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání motoru nejen za studena
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 11:25 
Offline

Registrován: 06 led 2019, 22:15
Příspěvky: 3
Mexican píše:
1, mas auto v zaruke? ak ano, nefilozofuj ho a daj to do Jihlavskeho Hyundaiu
2, ak nemas v zaruke, daj ho tam na diagnostiku (minimalne) - od stola t nikto fundovane neporadi

Vsak to ja vim, jen sem se ptal, jestli nema nekdo podobnou zkusenost, jasne ze to hodim do servisu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání motoru nejen za studena
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 13:52 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 2003
Bydliště: Praha
Hlavně dej taky info o tom co bylo příčinou a jak to bylo odstraněno - kvůli tomu je forum :wink:

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání motoru nejen za studena
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 14:45 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Příspěvky: 5324
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
ono "podobna skusenost" najma u motorickych problemov je taka ta mantra domacich opravarov. Motor a prevodovka su extremmne komplexne zaelzitosti s mnozstvom dielov. Co sa laikovi a beznemu uzivatelovi zda podobne, profesional vidi rozdiel. Niekto vyssie pisal rozvody. Tie sa prejavuju rozne a bez toho aby sa nacitala RJ s chybami (a tam sa to tiez nie vzdy musi ukazat), zlozila hlava vlacov a fyzicky sa skontrolovalo rozvodove ustrojenstvo

tak ako pise slabostka - nejazdit, najma nezatazovat motor a cim skorej do servisu. Mozes mat pridrete ventily, mozes mat rozhodene casovanie rozvodov (preskocenie), moze byt v <> klikovka z dovodu predchadzajucej chyby mazania. Mozno si natankoval brutalne zly benzin, mozno mas pridrete cerpadlo a to zle davkuje palivo. Zacat treba tou diagnostikou

_________________
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


https://pancuha.wordpress.com/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye