Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Rejza
Příspěvky: 1
Registrován: 15 bře 2019, 02:30

Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od Rejza » 15 bře 2019, 06:07

Ahoj,nenavyšoval jste někdo výkon na 1.6 CRDI 81KW? Kde a o kolik? Díky.

Reklama
 

copper5252
***
Příspěvky: 885
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od copper5252 » 27 dub 2020, 12:37

u Hu se na chipovani vykašli nastoji to za ty problémy ! ty motory nejsou na to stavěné :(
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 3119
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od petzl62 » 27 dub 2020, 18:35

Ale notak :!: [-X
Zrovna u :hyu: dieslů se teda sakramentsky mýlíš :idea:
Jsou považovány za jedny z největších držáků co se dieslů týká na scéně :-#
Pokud teda majitel(servis) není idiot a o motor se stará jak má, včetně tankování slušného paliva, event. s VIF em, a výměn oleje nejpozději po 15tis. km. Ne jak je doporučováno 30tis. :oops: ](*,) Atd., atd...
A chipnout na 94kW- 100kW není vůbec žádný problém :wink: Samozřejmě v solidní firmě a ne u garážistů v BMW s laptopem [-X ](*,)
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
Dlouhodobá spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 116000 km
Verva 100+VIF
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

copper5252
***
Příspěvky: 885
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od copper5252 » 01 kvě 2020, 06:28

no nevím jestli zrovna dysely od :hyu: jsou držáky :))) mini turbo a další komponenty, které jsou dělany na materialové mezi ,jen tak tak aby vydržely !
pišeš že 100Kw neni problem , neni to problem spíše zaleží kolik se přidá krouták ! dicky je z vhodno zisiti na jaké Nm je stavěná převodovka ! pokud to přeženeš z Nm tak se ti převodovka "poděkuje" ale silně pochybuji že tenhle udaj :hyu: ohledně převodovky zděli :( ale klidně chipujte aspon , jak si psal kvalitni chcip by mněl být v pohodě ! jen že skoro každy raději dá 5000 kč za nahrani mapy na parkovišti , než aby něchal udělat chip na brzdě a to pořádně ! nap na dysely na severní moravě je dobry pan Hájek (pokud tedy ještě žije a dělá chipy
např fabie RS motor 1.9 TDI PD 96Kw má převodovku stavěnou (pokud si to pomatuji dobře ) na max 350 Nm kroutáku :) osobně mám vyskoušené že 460 Nm už je moc na tohle převodovku chvily to vydrží ale pak se začně mrvit , začne jit tuho řadit , a pak se rozpadne :roll:
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 3119
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od petzl62 » 01 kvě 2020, 10:47

A kdy jsi viděl turbo z dieslového :hyu: naposled? :wink:
Neposuzuj, podle turba na svém 3válcovém letadle [-X :mrgreen:
Myslíš pana Hájka z TDI Fun z Č.Těšína? Jo, tak to je jedna z nejlepších,ne-li nejlepší firma na chip dieslů u nás, ale problém jedna je, že se specializují na koncern a problém dvě je cena-pro mnoho rádoby pilotů :roll:
S převodovkou- respektive spojkou-máš pravdu,ale mnou uvedené výkony po chipu korespondují i s navýšením krouťáku,ono se to k sobě zpravidla váže, pokud nepoužiješ speciální spojkovou sadu :wink: :idea:
No a k tvé osobní zkušenosti s fóbií RS se snad není potřeba vyjadřovat,každý si úsudek udělá sám 8)
Ale tahalo to krásně ocpodu,že? #-o Sice jenom chvilku, ale co už :mrgreen:

Takže stručně a jasně, vůbec bych se nebál chipu dieslu u :hyu: , kvalitně s rozumen provedenému(mapa řj atd.) a na brzdě zdokladovanému s osobní přítomností. A hlavně, nezapomnět u toho myslet hlavou :wink: :idea:
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
Dlouhodobá spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 116000 km
Verva 100+VIF
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

Uživatelský avatar
Деревенский
**
Příspěvky: 303
Registrován: 29 črc 2018, 18:45
Bydliště: Дальневосточный округ

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od Деревенский » 01 kvě 2020, 11:25

Nějakého čipování bych se nebál. Stejně potom majitel zjistí že je mu to na houby. Včera jsem jel Jeseník- Opava skoro 3 hodiny, semafory, kolony atd. a přede mnou auto se 400 koňma pod kapotou co se plížilo úplně stejně jako já se 103koňmi :D :D
Co tak poslední dobou sleduji ohledně tuningu, je boj majitelů jak vypnout otravné asistenty. Mění sedačky za pohodlnější. Z jaké látky udělat potah na palubovku aby se neleskla v předním okně, musí se hýbat aby viděli přes sloupek za kterým se schová celý autobus do zatáčky a je toho ještě více :wink:
директор путаницы

Uživatelský avatar
Boryš
**
Příspěvky: 253
Registrován: 30 bře 2019, 13:18

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od Boryš » 01 kvě 2020, 16:30

A také čím dál víc přemýšlejí co s různými udělátky na záchranu planety, které mnoha lidem hlavně zvyšují tlak a hladinu stresu. A způsobují to že s autem jsou problémy, které dříve nebyly.
Hyundai I30 1.6MPI 88 kW kombi New ambassador Sand white vyr.1/2017

tempest
**
Příspěvky: 348
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od tempest » 01 kvě 2020, 17:09

Co jsem tak zjišťoval, tak :hyu: nedělá Dieselpower ani TDI FUN. Ostatní v ČR jsou velká neznámá. Po mechanické stránce bych neměl obavy. Ale spíše bych se bál o DPF. Není problém auto nachipovat, ale běžný uživatel nezjistí, jak moc to hulí. Vše pochytá DPF. Ale když se to přežene s kouřivostí, tak DPF může odejít za mnohem kratší dobu jak se sériovým SW. A dá tu někdo záruku, že po 30 000km vymění DPF, když to špatně nachipuje? Spíše bych řekl, že zákazníkovi bude řečeno, že filtr odešel v důsledku toho, že auto má už něco najeto. A také řešit s někým případné problémy se SW, když je z druhého konce republiky, auto máte spadené v nouzáku a další den ho potřebujete do práce, taky není zrovna dobré. Netvrdím, že to auto je u nás neochipovatelné, ale zatím převažují rizika nad funkčností. Taky po chipování se úpravce musí zaručit, že projdu STK. Kdo jezdí občas do zahraničí a eventuelně by potkal mobilní STK tam, tak o to větší by to byl problém něco vysvětlovat.

copper5252
***
Příspěvky: 885
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od copper5252 » 01 kvě 2020, 22:14

to petzl62: vubec nesrovnávám turbo z benzinu a nafty ! na to si přšel jak ?
nesrovnávám fabii RS z :hyu: , bylo to myšleno jako přirovnaní, jak si psal je třeba uvažovat hlavu , ale taky je třeba si pozištovat parametry jak motoru tak převodovky kolik snese !

jo nech být moji nesmrtelnou fabii RS :) po vymněně převodovky jezdí do dneška ! i když ne u mně :))) chip na fabii mi dělal pan Hajek (tedy ten prvni absolutní spokojenost ) pak jsem dělal další upravy ale to už bylo jinde ! např hybrid turbo atd jinak spojka atd pak začala odchazet převodovka, to už jsem psal , tak jsem se fabie zbavil
nevím co si tim myslel že tahla ocpodu :))) zaleží na mapě jak je udělaná ! jen pro pořádek auto dicky prošlo normálně emisema (žadné uplacení žadní kamarádi) takže tak , ps žadná dýmovnice !

ps 2 : skuste napsat https://motorpower.cz/ jestli by neskusil dysel :) snim je to dicky o domluvě co jde a co nejde
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!

slabostka
***
Příspěvky: 618
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Navýšení výkonu 1.6 CRDI 81KW

Příspěvek od slabostka » 08 kvě 2020, 11:29

bežný "čip" má zmysel ak je daný motor vyrábaný v rôznych výkonových verziách pričom je rozdiel len v RJ a "železo" je zhodné. Tam je to logické, za slušné peniaze zvýšiť výkon v medziach toho čo výrobca prepočítal.
To bývalo typicky pre VW pretože vieme že predávali rôzne verzie rovnakého motora.
Ostatné čipovanie už ide ruku v ruke s rizikami - či už výdrž zvyšku auta, STK a hlavne emisie.... takže to už treba viac zvažovať o výbere dielne nehovoriac.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018

Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“