Flames

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od Axel.Foley »

Ve výbavě máš volant, dveře, sedačky, 4 kola (s trochou štěstí litá), přední stěrače, zadní okna ve švihadlech, páčku s tempomatem s nesmyslnou cenou, pár dalších drobností, ale hlavně - obří kufr :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Lafi69
**
Příspěvky: 138
Registrován: 26 úno 2016, 17:49

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od Lafi69 »

:D cca výstižné... kdyby ten kufr byl jedna z výhod a ne jediné kritérium, tak nemám nic proti. Sám čekám na i30 cw, která má celkem kufr taky. Na víc jak 70% ho zaplním párkrát za rok, ale cw se mi líbilo a těch pár korun navíc už je asi jedno :) Jen pak nechápu, že si někdo koupí auto hlavně pro obr kufr a pak vozí většinu roku vzduch :)

Zdeminem.. měl by jsi nějaké bližší srovnání tvé nafty s tím GDi co jsi měl jako náhradní? Osobně co jsem to zkoušel, tak oba motory jsou fajn, nafta asi víc na "pohodu", ale jsem tak nějak od přírody benzíňák :)
Uživatelský avatar
zdeminem
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 čer 2015, 12:59

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od zdeminem »

zdrapetr píše:a ty jsi kdo? nejaky jeho mluvci? mel jsi tuhle motorizaci? uznavam, ze jsem se nezeptal zrovna hezky, ale chtel jsem jeho vyjadreni, ne tvoji obranu..

hele, nevím jestli ses zeptal nebo nezeptal hezky, protože vídím, že jsi to smazal, takže už si za otázkou asi nestojíš.
Každopádně jsem pochopil, že ti je proti srsti, ale chuj s tím - já si auto nekupoval kvůli tobě, takže neměj péči.
Jinak jede to pěkně a nemám s tím žádné problémy. Záruka 5 let, takže až/jestli se něco posere, můžu řešit přístup značky/servisu. Doteď jsem problémy neměl, veškeré návštěvy servisu byly ně kvůli vadám, ale kvůli "okolním vlivům" (abych to slušně nazval).
Naložené to jede taky pěkně, dálkovou do Chorvatska s věcma pro rodinu dvouletým miminem a zásobou Plzeňského piva na týden jsme dali v klidu, spotřebu si najdi tady v topicu.
No a jinak hodně štěstí, méně nervů, užij si svůj vysněný automobil a život :) :D/
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Uživatelský avatar
zdeminem
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 čer 2015, 12:59

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od zdeminem »

Lafi69 píše::D cca výstižné... kdyby ten kufr byl jedna z výhod a ne jediné kritérium, tak nemám nic proti. Sám čekám na i30 cw, která má celkem kufr taky. Na víc jak 70% ho zaplním párkrát za rok, ale cw se mi líbilo a těch pár korun navíc už je asi jedno :) Jen pak nechápu, že si někdo koupí auto hlavně pro obr kufr a pak vozí většinu roku vzduch :)

Zdeminem.. měl by jsi nějaké bližší srovnání tvé nafty s tím GDi co jsi měl jako náhradní? Osobně co jsem to zkoušel, tak oba motory jsou fajn, nafta asi víc na "pohodu", ale jsem tak nějak od přírody benzíňák :)
Ahoj ahoj, poděkuju i ostatním (idam.i,t0x!n) , co pochopili, že jsem si nepořídil Hyu v naftě a kombíku proto, abych měl na krbové římse zlatý pohár z Mimoňských válek, ale jako pohodlné přibližovadlo na každoroční porci cca 40.000km po našich luzích a hájích. A kombik proto, že je to auto i pro rodinu a ne jen na práci.
K otázce srovnání motorů - neměl jsem moc čas s tím 1,6GDI polítat, každopádně - nafta není hlasitá, ale GDI opravdu prakticky neslyším. S i30 v kobiku nemělo GDI žádnou práci a dynamicky bylo velice příjemné, já jsem zvyklý jezdit svižněji a nedostal jsem se ani nad 6,5l (jo, jsem přesně ten retard co vždycky když sedne do auta v servisu tak nuluje počitadlo spotřeby aby měl srovnání). A při dnešních cenách paliv (o kterých ale nikdo neví, jak dlouho vydrží) tak už bych se hooooodně rozhodoval, jestli připlácet balík za naftu, nebo vzít GDI.

PS - v automatu má CRDi 300Nm, 280 má manuál.... :lol: :lol:
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od Axel.Foley »

300 Newtonových metrů je hezké číslo :wink:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ulthar
**
Příspěvky: 393
Registrován: 02 čer 2015, 15:15
Bydliště: Novy Jicin

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od ulthar »

zdeminem píše:
Lafi69 píše::D cca výstižné... kdyby ten kufr byl jedna z výhod a ne jediné kritérium, tak nemám nic proti. Sám čekám na i30 cw, která má celkem kufr taky. Na víc jak 70% ho zaplním párkrát za rok, ale cw se mi líbilo a těch pár korun navíc už je asi jedno :) Jen pak nechápu, že si někdo koupí auto hlavně pro obr kufr a pak vozí většinu roku vzduch :)

Zdeminem.. měl by jsi nějaké bližší srovnání tvé nafty s tím GDi co jsi měl jako náhradní? Osobně co jsem to zkoušel, tak oba motory jsou fajn, nafta asi víc na "pohodu", ale jsem tak nějak od přírody benzíňák :)
Ahoj ahoj, poděkuju i ostatním (idam.i,t0x!n) , co pochopili, že jsem si nepořídil Hyu v naftě a kombíku proto, abych měl na krbové římse zlatý pohár z Mimoňských válek, ale jako pohodlné přibližovadlo na každoroční porci cca 40.000km po našich luzích a hájích. A kombik proto, že je to auto i pro rodinu a ne jen na práci.
K otázce srovnání motorů - neměl jsem moc čas s tím 1,6GDI polítat, každopádně - nafta není hlasitá, ale GDI opravdu prakticky neslyším. S i30 v kobiku nemělo GDI žádnou práci a dynamicky bylo velice příjemné, já jsem zvyklý jezdit svižněji a nedostal jsem se ani nad 6,5l (jo, jsem přesně ten retard co vždycky když sedne do auta v servisu tak nuluje počitadlo spotřeby aby měl srovnání). A při dnešních cenách paliv (o kterých ale nikdo neví, jak dlouho vydrží) tak už bych se hooooodně rozhodoval, jestli připlácet balík za naftu, nebo vzít GDI.

PS - v automatu má CRDi 300Nm, 280 má manuál.... :lol: :lol:
Jo, v tomhle me to GDIcko neustale prekvapuje. Obcas tomu dobre slapu na krk a spotreba nevyleze nad 8. :-)
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
zdrapetr
*
Příspěvky: 15
Registrován: 20 čer 2015, 23:37

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od zdrapetr »

zdeminem píše:
zdrapetr píše:a ty jsi kdo? nejaky jeho mluvci? mel jsi tuhle motorizaci? uznavam, ze jsem se nezeptal zrovna hezky, ale chtel jsem jeho vyjadreni, ne tvoji obranu..

hele, nevím jestli ses zeptal nebo nezeptal hezky, protože vídím, že jsi to smazal, takže už si za otázkou asi nestojíš.
Každopádně jsem pochopil, že ti je proti srsti, ale chuj s tím - já si auto nekupoval kvůli tobě, takže neměj péči.
Jinak jede to pěkně a nemám s tím žádné problémy. Záruka 5 let, takže až/jestli se něco posere, můžu řešit přístup značky/servisu. Doteď jsem problémy neměl, veškeré návštěvy servisu byly ně kvůli vadám, ale kvůli "okolním vlivům" (abych to slušně nazval).
Naložené to jede taky pěkně, dálkovou do Chorvatska s věcma pro rodinu dvouletým miminem a zásobou Plzeňského piva na týden jsme dali v klidu, spotřebu si najdi tady v topicu.
No a jinak hodně štěstí, méně nervů, užij si svůj vysněný automobil a život :) :D/
gratuluju ](*,) , kdyz jses s tim spokojenej, hodnoty jako fabia v kombiku 66kW =D>

http://autoroad.cz/testy-aut/71924-test ... i-sledujte

Vznětovou jednašestku by kde kdo mohl označit za rakovinomet s mizerným rozsahem použitelných otáček. To by se ale šeredně mýlil. Protože 1,6 CRDI v „nové“ i30 splňuje Euro 6 a konstantně táhne od cca 1700 otáček až do 4000 otáček. Přičemž do 2500 máte k dispozici 280 Nm točivého momentu (slabší 81 kW verze s automatem disponuje 300 Nm). Pak točivý moment střídá výkon, který graduje ve 4000 otáčkách a poté výrazně slábne.

Kultivovanost je podobná konkurenčním čtyřválcům, stejně jako odhlučnění. Od nejsilnějšího motoru v nabídce bych ovšem očekával oslnivější dynamiku. Zrychlení z klidu na 100 km/h za 10,9 sekund je chabý výkon. Stejně jako maximální rychlost těsně pod magickou hranicí 200 km/h.

V praxi nebudete výrazně pociťovat nedostatek výkonu. V uzákoněných rychlostech na našich silnicích se budete pohybovat bez nervů z předjíždění. Ani stoupání na dálnici není problém. Převodovka si podřadí na šestku a i30 nadále drží předpisovou stotřicítku.

Zbrusu nový automat DCT se sedmi stupni řadí rychle, bez škubání, rozjezdy zvládá na výbornou a logika řazení je také bez výhrad. Z kopce si podřadí, do kopce když je potřeba tak také, ale vždy jen v okamžik, kdy byste mu to jinak poručili sami. Nejlépe se chová v „eko režimu“, kdy nežene otáčky zbytečně do červeného pole. Pouze na vaše příkazy v manuálním módu reaguje dosti ospale a velkou prodlevou.

Konzumace nafty se po týdnu a téměř tisícovce kilometrů ustálila na hodnotě 6,2 litru na 100 km. Na dálnici to zvládnete do šesti litrů, ve městě se nedostanete dál než na 7. Mimo město můžete cestovat i za 5,5. Ani jedna hodnota ale neodpovídá papírovým 4,4 litrům. To je holá fikce.
Základní cena vozu: 334 990 Kč, Cena testované verze: 638 000 Kč [-o< ](*,) =D>
Naposledy upravil(a) zdrapetr dne 14 bře 2016, 15:53, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8981
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od idam.i »

zdrapetr píše:
zdeminem píše:
zdrapetr píše:a ty jsi kdo? nejaky jeho mluvci? mel jsi tuhle motorizaci? uznavam, ze jsem se nezeptal zrovna hezky, ale chtel jsem jeho vyjadreni, ne tvoji obranu..

hele, nevím jestli ses zeptal nebo nezeptal hezky, protože vídím, že jsi to smazal, takže už si za otázkou asi nestojíš.
Každopádně jsem pochopil, že ti je proti srsti, ale chuj s tím - já si auto nekupoval kvůli tobě, takže neměj péči.
Jinak jede to pěkně a nemám s tím žádné problémy. Záruka 5 let, takže až/jestli se něco posere, můžu řešit přístup značky/servisu. Doteď jsem problémy neměl, veškeré návštěvy servisu byly ně kvůli vadám, ale kvůli "okolním vlivům" (abych to slušně nazval).
Naložené to jede taky pěkně, dálkovou do Chorvatska s věcma pro rodinu dvouletým miminem a zásobou Plzeňského piva na týden jsme dali v klidu, spotřebu si najdi tady v topicu.
No a jinak hodně štěstí, méně nervů, užij si svůj vysněný automobil a život :) :D/

gratuluju ](*,) , kdyz jses s tim spokojenej, hodnoty jako fabia v kombiku 66kW =D>

Kurňa a ja som sa ťa zastával. #-o
Ser na papierové čísla.Vyskúšaj a nepruď zbytočne.
Keď sa ti nepáči choď o dom ďalej. Prajem veľa spokojných kilometrov.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Lafi69
**
Příspěvky: 138
Registrován: 26 úno 2016, 17:49

Příspěvek od Lafi69 »

Zdeminem... tou první větou si to zabil :D jinak díky za zhodnocení.

zdrapetr jestli po svezení nepoznáš rozdíl mezi fóbií a i30 tak to potěš koště teda
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1468
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od JoKo »

ja dam zopar cisel, cerpane zo strnaky http://www.automobile-catalog.com

porovnavane auta:
Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi 136 7DCT
as offered for the year 2015 since April for Europe

Audi A3 Sportback 1.6 TDI (105) S-Tronic
as offered for the year 2014 for Europe
{porovnatelna velkost ako i30, sice nie je kombik, slabsi motor ako i30}

Audi A1 Sportback 1.4 TDI Ultra (90) S-Tronic
as offered for the year 2015 since January for Europe
{fabiu som nenasiel, tak som pridal A1, co je velkostne podobne. fabia kombik bude mat este o trosku horsie vysledky.}

vysledky su zoradene taktiez v tomto poradi



tak skusme sa pozriet na zrychlenie 0-xxx km/h

Kód: Vybrat vše

Acceleration:

0-30 km/h (s):
1.6 i30
1.6 a3
1.8 a1


0-40 km/h (s):
2.4
2.4
2.4


0-50 km/h (s):
3.1
3.2
3.4


0-60 km/h (s):
4.2
4.3
4.5


0-70 km/h (s):
5.3
5.5
5.9


0-80 km/h (s):
6.4
6.9
7.4


0-90 km/h (s):
7.7
8.7
9.3


0-100 km/h (s):
9.5
10.7
11.4


0-110 km/h (s)
11.3
13
14


0-120 km/h (s):
13.4
15.9
17.2


0-130 km/h (s):
16.1
19.2
20.9


0-140 km/h (s):
18.9
23.1
25.7


0-150 km/h (s):
22.4
28.3
32.3


0-160 km/h (s):
27.6
35.5
42.3

ale to nie je take dolezite, lebo malokedy akcelerujes z 0-xxx km/h, ale skor potrebujes co najrychlejsie predbehnut kamion... a tak sa pozrime na nejake to pruzne zrychlenie

kedze sa jedna o automaty, tak:

Kód: Vybrat vše

Overtaking factors with gear reduction or kick-down:

60-100 km/h (s):
5.3 i30
6.4 a3
7    a1


80-120 km/h (s):
7
9
9.8


100-180 km/h (s):
34.4
58.3
----

myslim si, ze tie cisla su pri i30 zaujimave a urcite podstatne lepsie ako pri a1 {fabii}.

a ak si este neskoncil zakladnu skolu a nevies porovnavat dve cisla, tak prikladam aj graf, kde cierna farba je i30 a tehlova? je a1 ...
i30_vs_a1_crdi.jpg
i30_vs_a1_crdi.jpg (49.06 KiB) Zobrazeno 2294 x
a ked budes jazdit trosku viacej autom, tak zistis, ze 0-100 nie je najpodstatnejsi udaj kvoli ktoremu sa kupuju auta ;)


p.s.: ak mam spravne informacie, tak zdrapetr jazdi na leone... ale asi to bude nejaka nizsia vybava a slabsi motor {predsalen 15" disky...} a tak asi zavidi zdeminovi jeho vybavu a dostatok vykonu ;)
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Lafi69
**
Příspěvky: 138
Registrován: 26 úno 2016, 17:49

Příspěvek od Lafi69 »

Tak buď druhý profil a nebo další Leon fighter zde na fóru? :D
zdrapetr
*
Příspěvky: 15
Registrován: 20 čer 2015, 23:37

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od zdrapetr »

-hrozne mu zavidim auto za 500 micu od H ](*,)
-je hezke, ze si vybral slabsi motory o 30-40 koni =D>
-dulezity je, ze mu to umite obhajit a sami mate auto za 350k, coz uz je na hjundej takovy rozumny strop a pomer cena/vykon, jako to jediny chapu, protoze lepsi kombik do 350k nesezenete, ale 500...za ten motor, korejska nuda no, ted to auto poradne nalozte rodinou a vecma a bude urcite hrozne bezpecne predjizdet...ne diky ](*,)
Lafi69
**
Příspěvky: 138
Registrován: 26 úno 2016, 17:49

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od Lafi69 »

zdrapetr: absolutně nechápu co tu předvádíš a je to dost ubohé. I kdyby si za těch 500k koupil šlapací autíčko a ještě bez koleček, tak ti po tom není absolutně nic. Pokud těch 500k na auto máš, utrať si je dle svého gusta.. pokud ne, smolík... Miluju tyhle machry co sežrali všechnu moudrost světa a že jich bohužel potkávám... #-o
Uživatelský avatar
milda h
*****
Příspěvky: 1661
Registrován: 15 led 2012, 21:08
Bydliště: Vysočina NMnM

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od milda h »

Hoši, nejlepší je na takové lidi a příspěvky nereagovat a dotyčného samomluva přejde a odejde :lol: :lol: :lol: A zdeminen pak v klidu může požádat admina o pročištění svého zas..tého vlákna :D/
Obrázek ix20 1.6 CVVT trikolor Cashmere Brown 12/2011
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1468
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: zdeminem - i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT

Příspěvek od JoKo »

Lafi, ja to chapem. je frustrovany zo svojho auta, inac nevidim dovod chodit niekde inde. alebo si chce dokazat, ze kupil dobre a musi o tom presviedcat aj ostatnych. neviem o tom, ze by chodili majitelia inych znaciek na cudzie fora a trepali by nezmysli... ale majitelia seatov to asi maju v krvi :)

zdrapetr, prezuval si z 15" na 16" disky v aprili 2014. 15" disky nedas na nic extra vykonne. standardne su 16" disky s vybavou style http://www.seat.cz/countries/cz/files/c ... n_2015.pdf . cize najvykonnejsi motor je tam 125k {92kW} 1.4tsi. ak mas este nizsiu vybavu, tak mas este slabsi motor. to plati, ak si nevymenil auto odvtedy.
http://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=180&t=47516

ak mas 30-40 koni navyse, tak mi vychadza z toho 1.8tsi, 2.0 tdi 184k a tie su dostupne vo vybav fr, kde cena je s automatom pri diesli cca 650 000czk {cennikova}. a to mu chybaju take veci ako parkovacia kamera, koza, predne led svetla {hyu ma xenony}, navigacia, bezklucovy pristup... kebyze si to clovek vsetko narata k tomu dieslu, tka je cenou daleko od hyundaia... a povedme si, ze rozdiel viacej ako 200 000czk je uz znacny, ze? :)
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Pokec“