i40 1,7 CRDi - Rezonácia od motora pri zrýchlení od 1800 ot. (prudká akcelerácia)

Moderátor: Moderátoři

Pavol23
Příspěvky: 9
Registrován: 04 říj 2019, 10:00

Re: i40 1,7 CRDi - Rezonácia od motora pri zrýchlení od 1800 ot. (prudká akcelerácia)

Příspěvek od Pavol23 » 30 říj 2019, 14:50

Axel.Foley píše:
11 říj 2019, 06:46
:shock: Brutus zvuk, petzl má pravdu - řešit :!:
Dobrý deň,

Auto sa mi vrátilo po piatich dňoch v servise s nasledovným odôvodnením - citujem
" S diagnostickým prístrojom Hyundai GDS-M a s osciloskopom sme otestovali pohonnú jednotku vozidla a všetky jej súčasti. Zaznamenané údaje sme analyzovali nasledujúcim výsledkom : nič nekorektné, podozrivé alebo neštandardné sme pri n
analýze neobjavili. Rezonanciu, ktorú reklamujete ako vadu sme zaznamenali iba pri extrémnom zaťažení vozidla a spôsobuje ju regulačný ventil paliva na palivovej rampe a je to jeho sprievodný jav pri plnom výkone. Podľa garančnej knižky záruka výrobcu vozidla Hyundai sa okrem iného nevzťahuje na mierne nepravidelnosti, ktoré neovplyvňujú funkcie vozidla Hyundai alebo jednotlivých dielov, ako sú chyby na vonkajšom vzhľade, mierny hluk alebo vibrácie, ktoré sa považujú za bežné.
Výsledok posúdenia : V čase uplatnenia reklamácie vozidlo nemalo závadu. Z tohto dôvodu reklamáciu zamietame.

Dal som si námahu a volal som do Hyundai Szalgotarján (Maďarsko), kde mi servisák okamžite vedel povedať o čo ide a je to anomália u týchto motorov. V minulosti to riešili výmenou (ventil stojí cca 1000 € - nie málo) a po určitých km sa to objaví opätovne. Otázka znie, prečo až teraz sa nad tým začali zamýšľať a doteraz tvrdili, že je to OK ...NEVEDELI O TOM na Slovensku, alebo jednoducho to zamlčali ..... No zamietli mi aj klepajúcu nápravu s odôvodnením, že nič nepočuť aj keď sa evidentne zvýšila hlučnosť prednej nápravy .... V Maďarsku si vybavujem platenú prehliadku a následnú výmenu ....Za všetko budem samozrejme platiť . Pochopil som, že na Slovensku sa 5 ročná záruka (inak na spojku a podvozok a iné len dva roky vid. serv. knižka) je relatívny pojem. V máji 2020 padne dva roky na nápravu tak počkajú a potom začnú meniť pol auta.... SMUTNÉ ...klamanie, zavádzanie zákazníka sa stalo národným športom... Na otázku, že ak si myslia, že auto je OK nech si ho nechajú a dajú mi nové napr i30 kombi + doplatím sa len usmievali a opakovali dajte tomu autu šancu....No nemám čo dodať... veci som začal riešiť právne ...inak to asi nepôjde...o ďalších veciach Vás budem informovať.

POUČENIE: Neverte záruke 5. rokov a ak áno pripravte sa na neskutočné vyhováranie.....

Reklama
 

Pavol23
Příspěvky: 9
Registrován: 04 říj 2019, 10:00

Re: i40 1,7 CRDi - Rezonácia od motora pri zrýchlení od 1800 ot. (prudká akcelerácia)

Příspěvek od Pavol23 » 30 říj 2019, 14:52

petzl62 píše:
10 říj 2019, 12:06
Paľo, rozhodně řešit.
Ten zvuk je dost brutální. Přepošlu kamarádovi a uvidíme co poví. S dvouhmotou nemám zkušenost, ale zvuk je to hodně podobný tomu, co jsem měl i já s turbem.
Nicméně o tomto prohlásit, že je to normální- to už chce odvahu :shock:
Dobrý deň,

Auto sa mi vrátilo po piatich dňoch v servise s nasledovným odôvodnením - citujem
" S diagnostickým prístrojom Hyundai GDS-M a s osciloskopom sme otestovali pohonnú jednotku vozidla a všetky jej súčasti. Zaznamenané údaje sme analyzovali nasledujúcim výsledkom : nič nekorektné, podozrivé alebo neštandardné sme pri n
analýze neobjavili. Rezonanciu, ktorú reklamujete ako vadu sme zaznamenali iba pri extrémnom zaťažení vozidla a spôsobuje ju regulačný ventil paliva na palivovej rampe a je to jeho sprievodný jav pri plnom výkone. Podľa garančnej knižky záruka výrobcu vozidla Hyundai sa okrem iného nevzťahuje na mierne nepravidelnosti, ktoré neovplyvňujú funkcie vozidla Hyundai alebo jednotlivých dielov, ako sú chyby na vonkajšom vzhľade, mierny hluk alebo vibrácie, ktoré sa považujú za bežné.
Výsledok posúdenia : V čase uplatnenia reklamácie vozidlo nemalo závadu. Z tohto dôvodu reklamáciu zamietame.

Dal som si námahu a volal som do Hyundai Szalgotarján (Maďarsko), kde mi servisák okamžite vedel povedať o čo ide a je to anomália u týchto motorov. V minulosti to riešili výmenou (ventil stojí cca 1000 € - nie málo) a po určitých km sa to objaví opätovne. Otázka znie, prečo až teraz sa nad tým začali zamýšľať a doteraz tvrdili, že je to OK ...NEVEDELI O TOM na Slovensku, alebo jednoducho to zamlčali ..... No zamietli mi aj klepajúcu nápravu s odôvodnením, že nič nepočuť aj keď sa evidentne zvýšila hlučnosť prednej nápravy .... V Maďarsku si vybavujem platenú prehliadku a následnú výmenu ....Za všetko budem samozrejme platiť . Pochopil som, že na Slovensku sa 5 ročná záruka (inak na spojku a podvozok a iné len dva roky vid. serv. knižka) je relatívny pojem. V máji 2020 padne dva roky na nápravu tak počkajú a potom začnú meniť pol auta.... SMUTNÉ ...klamanie, zavádzanie zákazníka sa stalo národným športom... Na otázku, že ak si myslia, že auto je OK nech si ho nechajú a dajú mi nové napr i30 kombi + doplatím sa len usmievali a opakovali dajte tomu autu šancu....No nemám čo dodať... veci som začal riešiť právne ...inak to asi nepôjde...o ďalších veciach Vás budem informovať.

POUČENIE: Neverte záruke 5. rokov a ak áno pripravte sa na neskutočné vyhováranie.....

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 12648
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i40 1,7 CRDi - Rezonácia od motora pri zrýchlení od 1800 ot. (prudká akcelerácia)

Příspěvek od Axel.Foley » 31 říj 2019, 08:03

Co změna servisu?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
patriknet
**
Příspěvky: 367
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: i40 1,7 CRDi - Rezonácia od motora pri zrýchlení od 1800 ot. (prudká akcelerácia)

Příspěvek od patriknet » 16 lis 2019, 11:21

Jak to dopadlo?
Měl jsem něco podobného na i30 tce. Ale pak jsem ji prodal. Zvuk bylo slyšet při prudké akceleraci v rozmezí otáček cca 1500 až 2000. V autorizovaném servisu mi řekli že to porovnávali s jiným autem, a tam to bylo stejné, takže to je vlastne v pořádku. To je co? To jsem čučel na přístup. A prý to moc podtacim když chci plnej výkon už při 1500. Hlavně že počítač ukazuje že mám preradiť na vyšší stupeň snad už při 1400. 😊
Čím dál víc jsem přesvědčen že zákazníka si váží do doby než u koupě nového vozu přijdou peníze na účet pak je pro ně jen nějaka otrava, co musí snášet protože ti seshora naslibovali nějakou blbou záruku.

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================

lumix
**
Příspěvky: 350
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: i40 1,7 CRDi - Rezonácia od motora pri zrýchlení od 1800 ot. (prudká akcelerácia)

Příspěvek od lumix » 16 lis 2019, 13:51

Sorry, ale nedokážu si představit prudkou akceleraci při 1500-1800 otáčkách u tak malého motoru, to snad ani nejde ten motor se musí pěkně trápit.
i30 1.0 Tgdi kombi Style bílá
Bmw 328i e46 1998 sedan pro radost
Octavia III 1,6 Tdi stříbrná Style xenon navi DSG
EX: I30 1,4 I, Nissan Almera a Primera, Honda Civic, Renault Clio, Fiat Uno

Uživatelský avatar
patriknet
**
Příspěvky: 367
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: i40 1,7 CRDi - Rezonácia od motora pri zrýchlení od 1800 ot. (prudká akcelerácia)

Příspěvek od patriknet » 16 lis 2019, 23:03

... Myšleno z pohledu požadavků na motor 😉

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================

Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“