DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od petzl62 »

Přesně... :wink: :roll:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Reklama
 

Pata.87
**
Příspěvky: 118
Registrován: 27 srp 2019, 13:36

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Pata.87 »

A o turbu nemluvě jak trpí když se motor podtači. Člověk v domění že autu pomáhá tím. Mu vlastně škodí nevědomky. Motor se musí točit poradně. A nešimrat ho až cele auto rezonuje a duni. A jezdit na spotřebu je blbost úplná.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2085
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od dibarbora »

petzl62 píše: 10 kvě 2021, 21:09 Pokud jsi sehnal celý set za 29 tis. je to relativně v pohodě. =D>
Problém je ta práce a nastavení. :-k
On kompletní set obyčejné spojky a dvouhmoty taky není žádná levná záležitost [-X #-o
A znám lidi co u dieslů měnili komplet v 80tis. km. :shock:
Akurát je tam malý rozdiel... set zotrvačníku a spojky (MT6) si pri troche šikovnosti vymeníš sám alebo to dokáže urobiť aj bežný servis pri požadovanej kvalite... DCT už vyžaduje servis vyberať dôkladnejšie ;-) .
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 10 kvě 2021, 22:16, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2085
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od dibarbora »

Brio píše: 10 kvě 2021, 20:50 Spravne by se to melo brat jako bezna udrzba, ze člověk to vymeni podle potreby ale pri cene 29.000kc jen za dily, me to prijde trochu moc. Peace😉
Na mestské použitie je holt treba vyberať inú techniku.... meničový automat, HSD od Toyoty... ;-). Komfort niečo bude vždy stáť...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Brio
**
Příspěvky: 279
Registrován: 07 pro 2019, 16:09
Bydliště: Brno

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Brio »

dibarbora píše: 10 kvě 2021, 22:16
Brio píše: 10 kvě 2021, 20:50 Spravne by se to melo brat jako bezna udrzba, ze člověk to vymeni podle potreby ale pri cene 29.000kc jen za dily, me to prijde trochu moc. Peace😉
Na mestské použitie je holt treba vyberať inú techniku.... meničový automat, HSD od Toyoty... ;-). Komfort niečo bude vždy stáť...
Jj souhlas. Akorat, ze jsem v te dobe nevedel do ceho jdu. Urcite je lepsi do mesta AT z predfaceliftove i40 s klasickym hydromenicem. Ale urcite je to, ze nelituji. Auto mam rad vic nez svou přítelkyní 🤣
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Uživatelský avatar
Brio
**
Příspěvky: 279
Registrován: 07 pro 2019, 16:09
Bydliště: Brno

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Brio »

Takze, spojky + setrvacnik vymeneny. Vubec nevim kolik casu jim to zabralo, protoze auto sem tam nechal nez jel na dovolenou. Tipuju jeden den.
Auto uz jezdi konecne normalne a pri rozjezdech uz necuka. Hlavne motor se strasne moc ztisil. Opravdu neuveritelnej rozdil. Urcite za to muze setrvačník. Na cenu se me neptejte😁 Je to trochu slozitejsi...

p.s. mel jsem kolem 1700 otacek pri jizde vetsinou do kopce cukani jako by zavahani prevodovky, nez tam skocil dalsi kvalt a to bohuzel zustalo. Tajne jsem doufal, ze tohle to po vymene se taky vyresi ale bohuzel. Samozrejme je tam milion veci, ktera by na to mohla mit vliv ale nejvetsi podezreni mam na turbo. Kdo vi, treba casem na to prijdu
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“