Právě je 25 dub 2019, 19:42





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 23:46 
Offline

Registrován: 16 led 2019, 14:23
Příspěvky: 3
Ahojte. Máme v pláne kúpiť jazdenku i20 od roku 2015 a vyššie no iba s motorizáciou 1.2 62kw. Prosím vás o rady na čo si dať pozor pri kúpe ( komplexne) , tiež aky je motor 1.2 62 kw z hľadiska poruchovosti, resp. spolahlivosti vramci vyššieho nájazdu km ?. Ďakujem za každý vecný komentár.


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
PříspěvekNapsal: 17 led 2019, 09:44 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Příspěvky: 5309
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
pytam sa ako majitel auta s najazdenymi 310 000km co je pre teba vyssi najazd? ten 1,2 je pri rozumnej udrzbe a najma rozumnom pouzivani slusny moto, ktory netrpi ziadnymi problemami. Jednoducha atmosfera kde ked ju nedrzis casto pod krkmo, menis pravidelne a poctivo olej a filtre tak vydrzi fakt dlho

ziaden specificke muchy to auto nema. Takze klasicka kontrola :-)

_________________
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


https://pancuha.wordpress.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
PříspěvekNapsal: 17 led 2019, 20:08 
Offline

Registrován: 16 led 2019, 14:23
Příspěvky: 3
Presne taky, aspoň od 120 tis a viac. Asi si budem dlho zvykať ak si vôbec zvyknem keďže som mal do teraz iba preplňované benzínové motory. Každopádne chcel by som niečo ako je práve i20 alebo tomu podobné. No nie som zástanca 3 valcovych. 1.0l kosačiek.
Díky moc za odpoveď. To ci mi bude niečo v aute klepat alebo pri nerovností hrkat neriešim. Ide mi vyslovene o motor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019, 15:07 
Offline
***

Registrován: 23 dub 2008, 21:00
Příspěvky: 510
Mikino69 píše:
Presne taky, aspoň od 120 tis a viac. Asi si budem dlho zvykať ak si vôbec zvyknem keďže som mal do teraz iba preplňované benzínové motory. Každopádne chcel by som niečo ako je práve i20 alebo tomu podobné. No nie som zástanca 3 valcovych. 1.0l kosačiek.
Díky moc za odpoveď. To ci mi bude niečo v aute klepat alebo pri nerovností hrkat neriešim. Ide mi vyslovene o motor.


- tak ja myslím že kosačka bude tá 1.2 a nie 3v turbomotor.

_________________
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019, 21:30 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2594
Bydliště: Opava
Možná by jsi se divil,jak ta 1,2 atmo jede a za kolik. Bezproblémový motor(pokud bude dobře oservisován,co se oleje týká) a slušné svezení. Neváhal bych...pokud máš ty preference,které jsi popsal.

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 72700 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019, 22:10 
Offline

Registrován: 16 led 2019, 14:23
Příspěvky: 3
slabostka: mal som možnosť jazdiť 4 roky s preplnovanymi motormi tsi. Od 1.2 tsi cez 1.4 tsi rôznych KW. Poviem ti ze ori tsi je kazdy motor iný. Doslovne. Preto som sa zbavil aj toho posledného a posledné dva roky mam auris 1.2 T. Auto ma ale 4 valce a okolo 118 koní cize žiadny strašný downsizing, no to co teraz predvadzaju tí výrobcovia aj koli nariadeniam EU je katastrofa. Auto potrebujem ako druhe vozitko a naozaj ruku do ohna nedam za objem 0.9 l, 3 V potrebujem aby mi to auto slúžilo dlhsiu dobu ako najazd 100 tis. Km. Neverím totižto že tieto 3 valcove prepĺňané motory daju napr. 200 tis km. To ze je ecoboost motor roka niekolko krát po sebe ešte neznamená ze u iných výrobcov to bude také isté. Povedzme si pravdu ze ecoboost bol rozobrany za účelom zistenia opotrebenia suciastok pri 100 tis. Km. Jasne ze nic nevykazoval no skoda ze takýto test nerobili aj pri 200 a viac tis. Km.
Každopádne, som za prepĺňaný benzin ale nie za každú cenu pri 3 valcoch. Kazdy preferuje to čomu je lepšie. To len pre vysvetlenie preco atmo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye