Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Tomáš982
Příspěvky: 7
Registrován: 28 led 2018, 17:52

Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od Tomáš982 » 29 úno 2020, 16:08

Zdravím , zajímalo by by mě zda je mezi motory reálný mechanický rozdíl ? Jestli je rozdíl pouze softwareový nebo nějak mechanicky přiškrcený , třeba na přívodu vzduchu? Zdali se dá 55kw třeba upravit na 62kw ?Dík za názory

Reklama
 

frakab
*
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2017, 12:11
Bydliště: klatovy

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od frakab » 04 bře 2020, 18:24

také by mě to zajímalo
Hyundai i20 1.2 55 kW (2017 - 2018)

copper5252
***
Příspěvky: 888
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od copper5252 » 23 kvě 2020, 08:13

tak nejlip opticky skouknout v autorizaku motor , a pak se modlit at jsou stejné :) pak přehrát mapy z 62kw verze na 55kw verzi a hen sa ukaže :D/ myslím si že buodu stejné
dit aji motory 1.0 TGDI jsou dvě výkonové verze liší se jen mapama v řj

např u škodovky jsou motory 1.2 TSI 64kw a 77kw uplně stejné liší se jen mapama / SW liší se jen verzi sw a převodovkou u 64kw je 5 kvalt u 77kw je 6 kvalt , ale už sem viděl na praparavanou 6ti kvalt na 64kw motor
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!

Tomáš982
Příspěvky: 7
Registrován: 28 led 2018, 17:52

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od Tomáš982 » 19 čer 2020, 23:08

Kdo to tak kde přehraje , ty nové mapy do řídící jednotky ? V autorizaku to podle mě neudělají ... Jsou tam nějaká rizika ? Nemůže se při tom něco pod**ať ? ;-)

slabostka
***
Příspěvky: 646
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od slabostka » 20 čer 2020, 08:33

tato tema uz tu bola su to rozdielne motory novsi ma variabilne casovanie....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018

copper5252
***
Příspěvky: 888
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od copper5252 » 20 čer 2020, 12:16

promin že mi trvalo odpovědět , hele přehraje ten kdo se zabývá chituningem např https://motorpower.cz/ jiným bych moc nevěříl hlavně těm na parkovišti co to udělaji za 15 minut :( další věc je jestli to vubec jde přehrat v ŘJ motoru , napiš mi typ řj nebo napiš motorpower ti řekne jestli to jde nebo ne , další problem je sehnat druhý soft/mapy z silnějšího motoru prostě se musí někdo stahnout z jiného auta , cena no to zaleží jak kdo jak kde , např chip na 1.0 TGDI 88kw rv 2016 vyjde na 12 tisic :((( :roll: , typuji že cena bude podobná jako cena chipu možná min ale zeptej se motorpowers , rad poradi,

Edit : tem sem si všímnul že slbostka napsal že to su rozdilné motory :( tak pak přehnarní softu/map nejde :( takže jedině chip na berzdě , ale řekl bych že ti těch 5 až 8 kw za to nestojí cenu bych typnul mezi 5 až 8 tisic nebo více :lol:
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!

slabostka
***
Příspěvky: 646
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od slabostka » 20 čer 2020, 12:54

tema chiptuningu sa vracia. ... maly benzinovy motor bez turba nema zmysel riesit. prinos je neznatelny
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018

dibarbora
***
Příspěvky: 594
Registrován: 05 úno 2018, 15:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od dibarbora » 20 čer 2020, 13:45

Ako ktorý motor... aj pár kW a Nm navyše poteší. Pokiaľ sa motor líši len SW tak to je to v pohode. Toto však pri atmosferických motoroch platí málokedy. Väčšinou sa líšia aj konštrukčne (variabilné časovanie ventilov, sanie, tvar spaľovacieho priestoru/kompresný pomer..). Kde nie je turbo, tam sa holt ťažšie čaruje s výkonom.
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.

slabostka
***
Příspěvky: 646
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od slabostka » 20 čer 2020, 18:48

vydolovali par kw ktore su pri 6000 otackach....uz vidim ako ich dolujete.... ludia si kupia zakladny motor a potom spekuluju
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018

copper5252
***
Příspěvky: 888
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od copper5252 » 29 čer 2020, 22:30

tak ono nejde o to jaký motor si lid kupi :) jestli 1.0 nebo V8 5.6 litru , z každého motoru jde vytáhnut daleko více než udává výrobce :) ale jde o to jestli se to vyplatí cenově :/
protože platít za 4 až 6 kw nahoru cca 11 tisic je fakt dost :( např najká atmosféra , např 1.0 TGDI 88kw neni problem potáhnut na 100 kw a krouták někde k 220 Nm ale pak už to jen o ceně a nasledujíci vydrži motoru :) ale spíše bych řekl že díky tomu že 1.0 TGDI nemá chlazené turbo vodou tak by brzo pošlo turbo :(
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!

slabostka
***
Příspěvky: 646
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1,25 55kw vs 62kw mechanický rozdíl ?

Příspěvek od slabostka » 01 črc 2020, 12:09

Presne si odporujes ale v tom to je... nie z kazdeho motora sa da vytazit Ovela viac, z malej atmosfery skoro nic, siel by som cestou znizenia vahy ak by som nenormalne tuzil byt o sekundu rychlejsi...
Vyhodil by som sedacky vzadu, klimu, stahovanie okien,radio,kupil karbon kapotu,kovane kolesa, skla nahradil plastom.... ako pravi mudrost Vyssi vykon zrychli auto na rovine, pokles hmotnosti vsade. Preto auticka ako mazda mx5 nepotrebuje ohromny vykon aby jazdila skvele.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018

Odpovědět

Zpět na „i20 2015- Motor a převodovka“