i20 Active 1,0 T-GDi

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 6682
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 19 úno 2016, 16:00

V pondělí oficiálně začal na našem trhu prodej oplastované i20 Active. Zároveň s tímto "podmodelem" přichází na náš trh i nový motor 1,0 T-GDi. Jedná se o přeplňovaný tříválec s objemem 1,0 litru a výkonem 120 koní.
Mám ho půjčený na víkend, během víkendu shrnu svoje postřehy a dojmy.
Jednu věc, ale vím už teď - cena je totální úlet. Auto na připojené fotografii má sice výbornou výbavu (paket Style), nicméně ceníková cena skoro Kč 490.000,-- vč. DPH je prostě masakr!
Přílohy
20160219_123803.jpg
20160219_123803.jpg (85.44 KiB) Zobrazeno 485 x
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Reklama
 

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 6029
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od idam.i » 19 úno 2016, 17:35

Kéď im to ľudia pár týždňou nechajú "vystavovať v showroomoch" bez nákupov,tak urobia špecialnu akciu. :roll:
Celkom má zaujíma tvoje hodnotenie.Viem si to predstaviť,že by som si to zobral na operatívny leasing na behanie po zákazníkoch. :-k
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017-)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style , Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i

honzino
*
Příspěvky: 59
Registrován: 29 led 2016, 22:54
Bydliště: Ostrava

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od honzino » 19 úno 2016, 18:05

Za tuto cenu je tohle auto neprodejné. Vůbec ceny i20 jsou jiné, než trh očekával. Je to stejný motor jako v i10 ?
I20 White 2015

Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen » 19 úno 2016, 19:35

Jako majitel nové i20 si troufnu říct že to auto dává smysl zhruba do 250 tis. - O.K, pokud bude v "plný palbě" tak do 300. Pokud na to nalepí plasty ála "scout" a přidaj nějaký prvky ve výbavě tak max. do 350. Chtít víc je úlet..
i20 1.1CRDi (2015)

Uživatelský avatar
Otakar84
**
Příspěvky: 371
Registrován: 14 zář 2013, 17:05
Bydliště: Praha 9 Černý Most

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Otakar84 » 19 úno 2016, 20:21

Vypadá to pěkně, ale za ty prachy.... No uvidíš Štěpáne, třeba zjistíš, že to umí opětovat palbu a z místa nerušeně odletět. Pak by se dalo o ceně diskutovat :mrgreen:
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 12363
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Axel.Foley » 20 úno 2016, 20:35

Hezké a nereálně drahé. Cenotvůrce má hooooodně sebevědomí [-X
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od kitrab » 20 úno 2016, 23:45

150k za plast tomu rikam kauf !!!! Na to se budou stat fronty. Staci se podivat do MB plast jen za 100k, dnes byl Rapid na Prime v Autosalonu, prilepi kis plastu a je z toho terenak stoji shlednuti !


Sent from my iPad using Tapatalk
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 6682
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 21 úno 2016, 12:41

Abych nevytvářel zbytečně duplicitní "digitální stopu" :wink: .
Koho zajímají moje postřehy a dojmy z i20 Active 1,0 T-GDi a pár fotek, najde je v recenzi mého aktuální vozu na serveru moje.auto, konkrétně zde: http://moje.auto.cz/Stephen/tusik.html .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22818
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Hardcam » 21 úno 2016, 13:30

Ad motor, myslim si, ze zaklad v litrovem trivalci i10 nebude, i10 nema GDI, coz je konstrukcne dost odlsiny motor, tudiz jen nasadit turbo a udelat z toho TGDI je dost nepravdepodobny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI 7DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus Sleek Silver - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP Machine Silver
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT Sleek Silver

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 6682
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 21 úno 2016, 14:07

Zdvih a vrtání jsem nenašel, ale nevidím důvod proč by se nedal použít blok z motoru v i10 :wink: .

EDIT 16:00 hod.: Bylo to velké hledání, ale nakonec jsem našel, že jak atmosféra v i10, tak T-GDi mají stejný zdvih 71 mm a vrtání 84 mm. Tipuji tedy, že základ je stejný. Blok nejspíš beze změn, písty, ojnice a klika budou zesílené, hlava předělaná, vačky a rozvody možná stejné, ale to je jen spekulace, dokud to neověříme dle čísel dílů a možnosti jejich záměny.
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen » 21 úno 2016, 18:07

Pro mě je zajímavý názor na výkon hlavních světlometů, kde uvádíš mezi plusy že svítí slušně.
Já bych naopak u své i20 uvdedl světla mezi mínusy. (Stále mám v paměti výkon svěltometů mého předchozího vozu - Focus II, který svítil o dvě třídy líp)
Jako další mínus bych uvedl naladění posilovače řízení (opět vzpomínka na Focus a jeho režim "sport")
Třetí minus-stěrače a ostřikovače.
Celkově je to auto v rámci třídy O.K. a myslím,že plně srovnatelné s konkurencí.(píšu o neoplastované i20)
Zcela v tvém hodnocení souhlasím s hodnocením sedaček - jsem poněkud rozložitější postavy a při usazování do sedačky s poměrně výraznými bočnicemi zažívám naprosto stejné pocity jako popisuješ ty (včetně toho zapínání pásu).
i20 1.1CRDi (2015)

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 6682
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 21 úno 2016, 18:40

Obávám se, že jsi vztáhl hodnocení světel ix35, o níž je recenze primárně, na zkoušenou i20. S i20 jsem za tmy nejel, ke světlům jsem se vůbec nevyjadřoval. Activu se týká jen ten jeden blok začínající včerejším datumem. Ono to rozložení nadpisů je tam natvrdo a nejde to oddělit jinak :-(.
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen » 21 úno 2016, 18:59

Jasně, chyba je mojí straně. :oops: Nicméně na mém názoru na výkon světlometů to nic nemění :wink:
i20 1.1CRDi (2015)

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 6682
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 21 úno 2016, 19:50

Pro lepší přehlednost jsem díky Tvému podnětu vložil oddělovací linii, kdo se na tom webu nepohybuje denně, tak to musí mít potíž odlišit.
Až budu mít příště půjčenou i20, tak se na ta světla zaměřím, zajímá mě jak se povedly/nepovedly :wink: .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

honzino
*
Příspěvky: 59
Registrován: 29 led 2016, 22:54
Bydliště: Ostrava

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od honzino » 22 úno 2016, 00:49

Mr. HYUNDAI píše:Zdvih a vrtání jsem nenašel, ale nevidím důvod proč by se nedal použít blok z motoru v i10 :wink: .

EDIT 16:00 hod.: Bylo to velké hledání, ale nakonec jsem našel, že jak atmosféra v i10, tak T-GDi mají stejný zdvih 71 mm a vrtání 84 mm. Tipuji tedy, že základ je stejný. Blok nejspíš beze změn, písty, ojnice a klika budou zesílené, hlava předělaná, vačky a rozvody možná stejné, ale to je jen spekulace, dokud to neověříme dle čísel dílů a možnosti jejich záměny.
Tak nebylo až tak nutné to dohledat do podrobna, ale díky. Podle mně je to stejný motor v základu , jen jinak nastrojený a s jinou mapou v jednotce. Nečekal bych , že budou dělat jíný motor, to by se finančně asi nevyplatilo. Ptal jsem se z důvodu teoretické koupě i10 pro ženu do práce, ale toho tříválce se prostě bojím, jsem zastánce klasiky bez turba (pokud to tedy není nafta)
Jinak pocit z i20 asi podobný, sedadla přesně jak píšeš, za mně máme slabší motor v 1,2 a není to zrovna dravec.A můj pocit je , že v i20 je více místa v předu než v i30, kde mám stísněný pocit .
I20 White 2015

Odpovědět

Zpět na „i20 2015- Ostatní“