Stránka 1 z 2

i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 19 úno 2016, 15:00
od Mr. HYUNDAI
V pondělí oficiálně začal na našem trhu prodej oplastované i20 Active. Zároveň s tímto "podmodelem" přichází na náš trh i nový motor 1,0 T-GDi. Jedná se o přeplňovaný tříválec s objemem 1,0 litru a výkonem 120 koní.
Mám ho půjčený na víkend, během víkendu shrnu svoje postřehy a dojmy.
Jednu věc, ale vím už teď - cena je totální úlet. Auto na připojené fotografii má sice výbornou výbavu (paket Style), nicméně ceníková cena skoro Kč 490.000,-- vč. DPH je prostě masakr!

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 19 úno 2016, 16:35
od idam.i
Kéď im to ľudia pár týždňou nechajú "vystavovať v showroomoch" bez nákupov,tak urobia špecialnu akciu. :roll:
Celkom má zaujíma tvoje hodnotenie.Viem si to predstaviť,že by som si to zobral na operatívny leasing na behanie po zákazníkoch. :-k

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 19 úno 2016, 17:05
od honzino
Za tuto cenu je tohle auto neprodejné. Vůbec ceny i20 jsou jiné, než trh očekával. Je to stejný motor jako v i10 ?

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 19 úno 2016, 18:35
od Kim-Hyun-Sen
Jako majitel nové i20 si troufnu říct že to auto dává smysl zhruba do 250 tis. - O.K, pokud bude v "plný palbě" tak do 300. Pokud na to nalepí plasty ála "scout" a přidaj nějaký prvky ve výbavě tak max. do 350. Chtít víc je úlet..

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 19 úno 2016, 19:21
od Otakar84
Vypadá to pěkně, ale za ty prachy.... No uvidíš Štěpáne, třeba zjistíš, že to umí opětovat palbu a z místa nerušeně odletět. Pak by se dalo o ceně diskutovat :mrgreen:

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 20 úno 2016, 19:35
od Axel.Foley
Hezké a nereálně drahé. Cenotvůrce má hooooodně sebevědomí [-X

i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 20 úno 2016, 22:45
od kitrab
150k za plast tomu rikam kauf !!!! Na to se budou stat fronty. Staci se podivat do MB plast jen za 100k, dnes byl Rapid na Prime v Autosalonu, prilepi kis plastu a je z toho terenak stoji shlednuti !


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 21 úno 2016, 11:41
od Mr. HYUNDAI
Abych nevytvářel zbytečně duplicitní "digitální stopu" :wink: .
Koho zajímají moje postřehy a dojmy z i20 Active 1,0 T-GDi a pár fotek, najde je v recenzi mého aktuální vozu na serveru moje.auto, konkrétně zde: http://moje.auto.cz/Stephen/tusik.html .

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 21 úno 2016, 12:30
od Hardcam
Ad motor, myslim si, ze zaklad v litrovem trivalci i10 nebude, i10 nema GDI, coz je konstrukcne dost odlsiny motor, tudiz jen nasadit turbo a udelat z toho TGDI je dost nepravdepodobny.

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 21 úno 2016, 13:07
od Mr. HYUNDAI
Zdvih a vrtání jsem nenašel, ale nevidím důvod proč by se nedal použít blok z motoru v i10 :wink: .

EDIT 16:00 hod.: Bylo to velké hledání, ale nakonec jsem našel, že jak atmosféra v i10, tak T-GDi mají stejný zdvih 71 mm a vrtání 84 mm. Tipuji tedy, že základ je stejný. Blok nejspíš beze změn, písty, ojnice a klika budou zesílené, hlava předělaná, vačky a rozvody možná stejné, ale to je jen spekulace, dokud to neověříme dle čísel dílů a možnosti jejich záměny.

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 21 úno 2016, 17:07
od Kim-Hyun-Sen
Pro mě je zajímavý názor na výkon hlavních světlometů, kde uvádíš mezi plusy že svítí slušně.
Já bych naopak u své i20 uvdedl světla mezi mínusy. (Stále mám v paměti výkon svěltometů mého předchozího vozu - Focus II, který svítil o dvě třídy líp)
Jako další mínus bych uvedl naladění posilovače řízení (opět vzpomínka na Focus a jeho režim "sport")
Třetí minus-stěrače a ostřikovače.
Celkově je to auto v rámci třídy O.K. a myslím,že plně srovnatelné s konkurencí.(píšu o neoplastované i20)
Zcela v tvém hodnocení souhlasím s hodnocením sedaček - jsem poněkud rozložitější postavy a při usazování do sedačky s poměrně výraznými bočnicemi zažívám naprosto stejné pocity jako popisuješ ty (včetně toho zapínání pásu).

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 21 úno 2016, 17:40
od Mr. HYUNDAI
Obávám se, že jsi vztáhl hodnocení světel ix35, o níž je recenze primárně, na zkoušenou i20. S i20 jsem za tmy nejel, ke světlům jsem se vůbec nevyjadřoval. Activu se týká jen ten jeden blok začínající včerejším datumem. Ono to rozložení nadpisů je tam natvrdo a nejde to oddělit jinak :-(.

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 21 úno 2016, 17:59
od Kim-Hyun-Sen
Jasně, chyba je mojí straně. :oops: Nicméně na mém názoru na výkon světlometů to nic nemění :wink:

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 21 úno 2016, 18:50
od Mr. HYUNDAI
Pro lepší přehlednost jsem díky Tvému podnětu vložil oddělovací linii, kdo se na tom webu nepohybuje denně, tak to musí mít potíž odlišit.
Až budu mít příště půjčenou i20, tak se na ta světla zaměřím, zajímá mě jak se povedly/nepovedly :wink: .

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 21 úno 2016, 23:49
od honzino
Mr. HYUNDAI píše:Zdvih a vrtání jsem nenašel, ale nevidím důvod proč by se nedal použít blok z motoru v i10 :wink: .

EDIT 16:00 hod.: Bylo to velké hledání, ale nakonec jsem našel, že jak atmosféra v i10, tak T-GDi mají stejný zdvih 71 mm a vrtání 84 mm. Tipuji tedy, že základ je stejný. Blok nejspíš beze změn, písty, ojnice a klika budou zesílené, hlava předělaná, vačky a rozvody možná stejné, ale to je jen spekulace, dokud to neověříme dle čísel dílů a možnosti jejich záměny.
Tak nebylo až tak nutné to dohledat do podrobna, ale díky. Podle mně je to stejný motor v základu , jen jinak nastrojený a s jinou mapou v jednotce. Nečekal bych , že budou dělat jíný motor, to by se finančně asi nevyplatilo. Ptal jsem se z důvodu teoretické koupě i10 pro ženu do práce, ale toho tříválce se prostě bojím, jsem zastánce klasiky bez turba (pokud to tedy není nafta)
Jinak pocit z i20 asi podobný, sedadla přesně jak píšeš, za mně máme slabší motor v 1,2 a není to zrovna dravec.A můj pocit je , že v i20 je více místa v předu než v i30, kde mám stísněný pocit .