Právě je 19 kvě 2019, 22:44





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017, 15:08 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2015, 15:01
Příspěvky: 36
https://www.youtube.com/watch?v=-GyrbEcoJk8

_________________
Hyundai i30 kombi, Fleet 2, 2013, 1.6 GDI
Fóbie 1.2 HTP - naštěstí prodáno :-)


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 19 črc 2018, 17:27 
Offline
*

Registrován: 22 čer 2017, 21:52
Příspěvky: 40
Dneska mi bylo sděleno, že T-GDI se musí jednou za čas pořádně protáhnout, aby nevznikalo tolik karbonu. Takže žádné řazení podle toho displeje.

_________________
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 130kW/177k - Best of czech - Polar white


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 06:35 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 25 úno 2017, 19:11
Příspěvky: 290
Bydliště: Bratislava (SR)
Radit rychlosti podla ukazovatela je uplne ale ze uplne nahlavu.
1.6gdi toci pri 55km/h cca 1750 otacok na 4ke
Podla toho indikatora byom mal.raditnuz 5tku, cize otacky by kllesli na 1400 :arrow:
Mydlim ze prave ten indikator je to vsade spominane "kurvitko"

_________________
Hyundai Tucson (2017) - 1.6 GDI 97kw/132k - STYLE - Phantom Black (PAE)
KIA Rio (2009) - 1.4 71kw/97k - SPORTY - Midnight Black


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 06:42 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11331
Bydliště: Olomouc
Spíš bych řekl, že auto si zku**í sám uživatel, který podle něj řadí.

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 07:19 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 5680
Bydliště: Lázně Toušeň
Z mírného kopce s větrem v zádech to není problém :D . Ale jinak je to na palici. Nevím jak Tusík, ale i30 PDe mění otáčky v nichž "poradí" podle míry sešlápnutí akcelerátoru. Čím blíž pedál k podlaze, tím později "nahodí šipku" :-k .
Obecně je ovšem škoda, že "kecálek" nejde vypnout :cry: .

_________________
i30 PDe 1,0 T-GDi Symbol+/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
i30 kombi GDH 1,6 GDi GO!
ix35 ELH 1,7CRDi TK+
i30cw FDH 1,6CVVT TK
Sonata NF 2,4CVVT Dynamic
Accent LC 1,3i Champion
Sonata EF F/L 2,0i Elegance
Elantra XD F/L 1,6i Comfort+
Accent X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 07:46 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2018, 13:13
Příspěvky: 141
Ja bych se spiš přikláněl k Turbu, přece jen je to velky a těžký auto. Otec ho má a jezdi s nim kolem 7,8 litru (otec jezdi opatrně :-)) Ale i když sem se projel tech 137kw neni kdovíjak rychlý, ale rozhodně to neurazí. Verzi bez turba sem nezkoušel, ale logicky to bude o dost linější a nebal bych se říct že to možná bude i o pár deci víc žrát kvuli vytáčení.

_________________
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 08:49 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 26 říj 2012, 11:32
Příspěvky: 1415
Bydliště: Písek
V Elantře jsem měl taky "kecálka" a nikdy jsem podle něj nejezdil. Jednak bych musel pořád čumět na palubku a jednak radil řadit na vyšší podle mě zbytečně už v nízkých otáčkách. Do kopce hlásil, že mám dát vyšší rychlost, pak stačilo šlápnout víc na plyn, auto zrychlovat nezačalo, protože to byl slušnej kopec a rada kvůli řazení zmizela, protože elektronika pochopila, že to byla blbost. Kdybych podle rady přeřadil, motor bych zbytečně dusil. Ten kecálek je zaměřenej hlavně za úsporou paliva pro klidnou jízdu, není ale nad to řadit podle svého úvážení.

Ohledně motoru 1.6 GDi, myslim si, že pro běžný přesouvání v rámci rychlostních limitů to bude stačit. Samo to nebude trhač asfaltu, při předjíždění to bude mít své limity, při plným obsazení a ve velkých kopcích taky, ale rozhodně to nebude brzda provozu.

_________________
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, Full LED, barva Ara Blue
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 11:59 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11331
Bydliště: Olomouc
Pár Tucsonů s motorem 1,6 GDI tady na fóru je a uživatelé jsou, co jsem četl, spokojeni.

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 12:50 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 25 úno 2017, 19:11
Příspěvky: 290
Bydliště: Bratislava (SR)
sarin007 píše:
Ohledně motoru 1.6 GDi, myslim si, že pro běžný přesouvání v rámci rychlostních limitů to bude stačit. Samo to nebude trhač asfaltu, při předjíždění to bude mít své limity, při plným obsazení a ve velkých kopcích taky, ale rozhodně to nebude brzda provozu.


Presne tak to je, sam by som to lepsie nenapisal =D>
Aj ked uz sa mi par krat ESP rozblikal, ze kolesa prehrabovali :twisted:

Stephano35 píše:
... ale logicky to bude o dost linější a nebal bych se říct že to možná bude i o pár deci víc žrát kvuli vytáčení..


Lenivsie to je, to je uz jasne pri pohlade do papierov :)
Ale spotrebovo sa aktualne hybem priemer na 7,8 litra (podla tankovania) resp. 7.3l podla PP a to motor bezproblemov tocim az k 5000 a jazdim casto po Bratislave + dialnica
Ked som bol este na skusobne jazdy )opat Bratislava) tak 1.6t-gdi v manualy som stlacil s relativne lahkou nohou na 8.8l, s automatom na 10 -> usek asi 25 km.
Cize ten kto s tym 130kw motorom jazdi za 7,8l, tak sa mi natiska otazka, AKO :shock: resp. NACO :shock: mu je treba 130kw ? :)

_________________
Hyundai Tucson (2017) - 1.6 GDI 97kw/132k - STYLE - Phantom Black (PAE)
KIA Rio (2009) - 1.4 71kw/97k - SPORTY - Midnight Black


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 22:43 
Offline
****

Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Příspěvky: 1049
Bydliště: Rychnov n. Kn.
no nevim... 130kW mi na Tucsona prijde jako takovy solidni zaklad a ne skoro top vykon.. s 97/99kW si moc nedokazu predstavit jizdu.. obzvlast jako rodinne auto....mozna u nafty, ale ne u atmo benzin.... asi jsem zvykly na jine jezdeni, tedy spis na rezervu, kdyz je potreba. Spis bych resil 4x4, protoze 130kW na predku moc nedava.
Jinac je to opravdu moc hezky auto, verze Go! i slusne vybavena a taky vnitrni prostor dobry. Da se v nem dobre vyspat...

_________________
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Tucson - prosim v feedback na Benzin
PříspěvekNapsal: 21 črc 2018, 08:15 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2014, 19:29
Příspěvky: 647
Nema nahodou 4x4 ucinne len do rychlosti 30km/h ? Potom je to uz klasicka predokolka ne ? Ja mam 97kw ako rodinne auto a nemam ziaden problem ... zeby som mal malo vykonu nejak nepocitujem ked potrebujem podradim a uz to ide ...

_________________
Hyundai Tucson 2016 - 1,6 GDI 97kW 130k - Moon rock STYLE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 črc 2018, 12:20 
Offline
*

Registrován: 05 pro 2017, 21:36
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha
Mám 1.6 TGDi a naprostá spokojenost. Že to nemá krouták do kopce? Pche kecy,dehtáci nestíhají,hlavně výhoda všude tě pustí,ekologické omezení se tě netýká,páč jedeš na benzín. Zátah to má a velmi slušnej a jet s nim 200 také není problém. Spotřebou budeš okolo 7,5-8 litrů,což je v pohodě. Já si ho nemůžu vynachválit a jsem max spokojenej!

_________________
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi Moon Rock
BMW GS 800 pro uvolnění a zábavu
Ford Transit Connect SportVan 110 Pracovní kočár
ex Daewoo Leganza 2.0 CDX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 črc 2018, 15:16 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Příspěvky: 508
Petrss píše:
Mám 1.6 TGDi a naprostá spokojenost. Že to nemá krouták do kopce? Pche kecy,dehtáci nestíhají,hlavně výhoda všude tě pustí,ekologické omezení se tě netýká,páč jedeš na benzín. Zátah to má a velmi slušnej a jet s nim 200 také není problém. Spotřebou budeš okolo 7,5-8 litrů,což je v pohodě. Já si ho nemůžu vynachválit a jsem max spokojenej!


No kamo, nechcem Ti kazit radost, ale vo firme mame aj taky aj taky Tucsonik. A poviem Ti ze plne nalozeny aj s kuframi v kopcoch na diesli tomu benzinu vzdy zdrhnes, takisto ked ideme napr. do Mnichova :mrgreen: . Parkrat sme si to testovali ked sme isli na firemnu akciu napr. na Donovaly na tych 2 prudovych stupakoch, alebo na sluzobku na DE dialnici. V kazdom aute 4-ia cca 110kg chlapi a nejaka ta batozina.

Ako ten benzin je naozaj fajn, je vydareny, jazdim na nom obcas tiez. Hlavne ked idem sam. Ale na dlhsie trate ked ideme viaceri si kazdy vzdy radsej zoberie predsa len ten diesel a vobec pri tom nejde o spotrebu 8) .

_________________
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 črc 2018, 15:58 
Offline
*

Registrován: 22 čer 2017, 21:52
Příspěvky: 40
Tak to je přece jasné, že na delší trasy je vhodnější diesel, když máš na výběr.

_________________
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 130kW/177k - Best of czech - Polar white


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 črc 2018, 10:51 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Příspěvky: 508
lukodlak píše:
Tak to je přece jasné, že na delší trasy je vhodnější diesel, když máš na výběr.


Nepochopili sme sa. Nehovorim len o dlhsich trasach, tam je to ako pises jasne. Hovorim aj o vykone pri plnom zatazeni auta.

Turbo benzin je super, ked som sa rozhodoval tiez som zvazoval ze mu dam prednost pred dieslom lebo pri beznej prevadzke je porovnatelny s dieslom, dokonca co som bol prekvapeny ze aj ten rozdiel v spotrebe nebol taky markantny oproti dieslu. Ale diesel nakoniec zvitazil aj ako domace auto. Keby som nejazdil kolko jazdim, tak urcite by som uprednostnil ten benzin. Ale mam auto 2 roky a uz mam na nom 76tkm - a to su len sukromne jazdy + do prace a z prace. Sluzobky chodievam na firemnych autach.

Hlavne nech to kazdemu jazdi bez poruch :D.

_________________
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye