Stránka 2 z 3

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 12:42
od Mr. HYUNDAI
No, to naladění převodovky se ve vztahu průběhu výkonu a krouťáku k váze a aerodynamickému odporu úplně nepovedlo. Už se tu o tom někdo i zmiňoval - táhlé mírné stoupání na dálnici a převodovka neustále řadí mezi 6. a 7. ...

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 12:51
od sytamj
Mr. HYUNDAI píše: 14 bře 2020, 12:42 No, to naladění převodovky se ve vztahu průběhu výkonu a krouťáku k váze a aerodynamickému odporu úplně nepovedlo. Už se tu o tom někdo i zmiňoval - táhlé mírné stoupání na dálnici a převodovka neustále řadí mezi 6. a 7. ...
A čo tak prepnúť na ručné a padielka pod volantom

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 13:05
od Mr. HYUNDAI
A proč si tedy kupovat automat?

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 15:39
od Axel.Foley
Mr. :hyu: : Díky za připomenutí, už jsem si vzpomněl.

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 15:42
od sytamj
Mr. HYUNDAI píše: 14 bře 2020, 13:05 A proč si tedy kupovat automat?
Aby som mal pod volantom padla, keď sa chcem vyblázniť

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 15:50
od Mr. HYUNDAI
Zatímco kombinace DCT s motorem 1,4 T-GDi v i30 se fakt povedla, a to jak v běžném provedení, tak v N-linu, tak naladění v Tucsonu s motorem 1,6 T-GDi má k ideálu poněkud dál.
A automaty si většina lidí kupuje proto, aby nemusela řadit VŮBEC :mrgreen: .

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 16:15
od sytamj
Mr. HYUNDAI píše: 14 bře 2020, 15:50 Zatímco kombinace DCT s motorem 1,4 T-GDi v i30 se fakt povedla, a to jak v běžném provedení, tak v N-linu, tak naladění v Tucsonu s motorem 1,6 T-GDi má k ideálu poněkud dál.
A automaty si většina lidí kupuje proto, aby nemusela řadit VŮBEC :mrgreen: .
Ale, keď môžem pohodlne podradiť tak prečo nie ak už to mam

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 16:21
od Mr. HYUNDAI
Pořád nechápeš co chci říct! To že to je technicky možné (přepnutí na manuál a podřazení) není podstatné. Zákazníci si v drtivé většině případů automaty kupují proto, aby si auto obstaralo řazení a volbu správného převodu samo!
A to se u motoru 1,6 T-GDi v Tucsonu tak úplně nepovedlo...

A poslední příspěvek se necituje :wink: .

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 14 bře 2020, 16:25
od sytamj
Mr. HYUNDAI píše: 14 bře 2020, 16:21 Pořád nechápeš co chci říct! To že to je technicky možné (přepnutí na manuál a podřazení) není podstatné. Zákazníci si v drtivé většině případů automaty kupují proto, aby si auto obstaralo řazení a volbu správného převodu samo!
A to se u motoru 1,6 T-GDi v Tucsonu tak úplně nepovedlo...

A poslední příspěvek se necituje :wink: .
Chápem, chápem, len mám iný pohľad (názor) a už necitujem a vypínam

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 17 bře 2020, 21:01
od sarin007
Jak píšou kluci, zadní kamera se sice špiní často, ale dá se s tim žít, když jdu kolem zadku, stačí přejet prstem a je čisto.

Zobrazení kamery není sice úplně top, je zkrátka vidět, že je systém staršího data, ale svůj účel splní. Je dobré, že snímá v obraze i zadní nárazník, takže není problém zaparkovat skoro na doraz. Navíc vodící linky jsou pro orientaci fajn, ne všechny auta je mají. Na senzory jsem si zvykl, podobný zvuk jsem měl v Elantře, takže mi ani nijak nevadí. Navíc dobrý je, že přední a zadní mají jiný tón.

Dešťový senzor je většinou kapitola sama o sobě u vetšiny aut, od předchozí Elantry mi přijde ještě o něco lépe odladěný, tam jsem se vztekal častěji.

Apple car nepoužívám, je fakt, že právě kvůli tomu kabelu, holt audiosoustava už není nejnovější.

Ohedně převodovky jsem neměl možnost vyzkoušet, ale dost jsem četl, že to není zrovna dokonalý. Kombinace nafty a hydroměniče vychází podstatně lépe, k tomu nemám výhrady.

A jak psal Mr. Hyundai, když si člověk koupí automat, už se mu nechce přepínat do manuálu. Občas jsem to zkoušel, ale rychle jsem tam dal automat a nechal jsem to na autě. Holt jsem už asi zlenivěl :mrgreen:

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 25 bře 2020, 00:06
od projectill
Zkusím sem svůj problém s DCT zkrátit do jednoho příspěvku, protože to je opravdu na jiné vlákno.

Jednak jde o neustálé přeřazování 6-7. Předpokládám díky velkému odporu vzduchu a nižšímu krouťáku. Ani nemusí být kopec, občas stačí protivítr.
Ano jde to vyřešit přehozením na manuál, ale ideální řešení to není. Zvlášť když tam ten manuál při sjezdu z dálnice zapomenu :)

Druhou věcí jsou 2 jízdní režimy normal a sport. Normal vás nechá klidně jet na 1300 otáček do kopce na pětku a tvrdohlavě se brání podřazení. Stejně tak nepodřadí například při průjezdu křižovatkou, kde otáčky padnou až k 1000 na třetí stupeň. V těch otáčkách ještě turbo nefouká a zařadit se plynule do rychlejšího provozu je prostě problém, protože vám opět nepodřadí.
Režim sport má na druhou stranu problémy s pomalým rozjedem a klidně drží 2500 otáček i na rovince. Potřeboval bych režim na půl cesty mezi oběma.

Naštěstí je kombinace DCT s benzínem v silné menšině. Většina lidí volí diesel a jeho větší krouťák a nižší otáčky nebudou dělat problém :)

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 25 bře 2020, 06:30
od Axel.Foley
Opravdu zvláštní chování :-k

K těm nízkým otáčkám, co podřazování plynem?

Omlouvám se za OT.

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 25 bře 2020, 20:49
od sarin007
Právě o tomto častém řazení mezi stupni jsem taky četl. U nafty s krouťákem 400 se toto neděje vůbec, na dálnici dá za 6 a drží celou dobu jízdy po dálnici i při předjíždění. Nízký otáčky taky drží, ale je to dáno tím, že ten krouťák je už od 1250 otáček. Naučil jsem se řadit i plynem, po čase se člověk naučí najít hranici, kdy auto řadí a pohybovat se na ní. Pak stačí třeba mírně ubrat, aby auto podřadilo nebo naopak.

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 25 bře 2020, 21:15
od projectill
Axel.Foley píše: 25 bře 2020, 06:30 Opravdu zvláštní chování :-k

K těm nízkým otáčkám, co podřazování plynem?

Omlouvám se za OT.
Někdy to pomůže (po pár vteřinách váhání), ale ne vždy. 100% jistota je jen při plném plynu vč. kickdownu, ale pak mám zase 5000ot :roll: Řeším to jízdou ve sport režimu, který vypínám na parkování a popojíždění v kolonách.

Re: Parkovaci kamera

Napsal: 26 bře 2020, 08:02
od stanKon
Já nevím, já bych se poradil v servise, protože normální to není :!: . Nevím, nějaké čidlo,,,nastavení..., napadá mě jestli tě nepřibržďuje nějaké kolo, ručka, třeba to bude jenom drobnost a ty si zatím trápíš auto a spotřebu.