Výměna spojky po 5 tis km nový tucson 1,6tgdi

Hyundai Tucson (ne Tuscon) 2. generace 2015 - 2020 (TLE)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Lukys1989
Příspěvky: 3
Registrován: 25 čer 2020, 07:46

Výměna spojky po 5 tis km nový tucson 1,6tgdi

Příspěvek od Lukys1989 »

Zdravím. Chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost. Koupil jsem úplně nového Tucsona a při 5 tisíc mi začala smrdet spojka pri jakém koliv složitějším rozjezdu.. Do kopce nebo na obrubník hned smrad. V servisu mi ji vyměnily s tím že sem ji spalil Sam a na další vymění nemám nárok.... Teď mám najeto 13 tis. Mi začala smrdet zase. Nikdy jsem za autem nic netahl a 13 let jezdím kamionem.. Určitě nejsem začátečník.. Teď nevím co mě čeká v servisu. Jediné co vím že už nikdy do této značky nepůjdu
Reklama
 

Durino
**
Příspěvky: 208
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Výměna spojky po 5 tis km nový tucson 1,6tgdi

Příspěvek od Durino »

Neviem, ci to nebude vlastnost spojok Hyundai. Mam I20, a tiez mi spojka obcas zasmrdi, ked nachadzam na obrubnik, aj ked idem s citom, ziadne extra vytacanie a iba kratky najazd. Auto ma 29tis km. Pri inom aute sa mi to nestava.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2085
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Výměna spojky po 5 tis km nový tucson 1,6tgdi

Příspěvek od dibarbora »

Vzhľadom na dlhé prevodovky, rozvodovky a malé zdvihové objemy motorov je smrad spojky celkom normálny prejav. Každý jemnejší manéver vyžaduje preklzujúcu spojku.. stačí k tomu nejaký kopček a smrad je na svete. Ak si mal spojku spálenú tak sú pri :hyu: dve možnosti... šofér alebo svojho času mal :hyu: problém s guferom na mrkve.. prevodový olej mastil spojku...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Lukys1989
Příspěvky: 3
Registrován: 25 čer 2020, 07:46

Re: Výměna spojky po 5 tis km nový tucson 1,6tgdi

Příspěvek od Lukys1989 »